Gå til innhold

Kjæresten maser om å få slikke


Nanami

Anbefalte innlegg

Forstår ikke hvordan det skal være relevant.

Får vel prøve på det. Merker at han virkelig vil at jeg også skal like det, men det er litt vanskelig å late som :Pføles som jeg blir skikkelig varm under beina av en eller annen grunn. Ordentlig rar følelse i hele kroppen.

Hæ? Hva mener du?

Det er jo det som skjer rett før du får orgasme! Har det aldri gått for deg?

Anonymous poster hash: 0af84...4c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han har vært utro og lært nye ting?Anonymous poster hash: 13b80...5fc

Neppe. Han ville ikke vært utro mot meg :)

Det er jo det som skjer rett før du får orgasme! Har det aldri gått for deg? Anonymous poster hash: 0af84...4c0

Jo, har såkalt kommet før. Det er en helt annen følelse, det gjør vondt og er alt for intenst. Jeg er veldig veldig følsom, så skal ikke mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge 25, så det er vel mulig det. Synes det bare er så rart at man plutselig skal være ekstremt gira på noe man aldri har likt før :P

kanskje han er på dette forum og har fått inspirasjon ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikking/vibrator er rett og slett ikke noe for deg. Har lest om dette før også, enkelte(mange) damer har en veldig følsom/overfølsom klitoris, og det oppleves mer som ubehagelig enn deilig når det kommer vibrasjoner osv. Det blir for intenst, og det bør du fortelle partneren din så han forstår det. Vet ikke om han bare slikker eller om han kysser og "suger" også? Det kan være det er mindre følsomt. Er forskjell på å være en levende vibrator og kjærtegne underlivet :-)



Anonymous poster hash: 549f0...1b3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg skjønner ikke hvorfor menn absolutt skal slikke. Vi er jo ikke hunder heller..



Anonymous poster hash: 04492...e43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har vært utro og lært nye ting?

Anonymous poster hash: 13b80...5fc

:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj jeg skjønner ikke hvorfor menn absolutt skal slikke. Vi er jo ikke hunder heller..

Anonymous poster hash: 04492...e43

De skal jo ikke -absolutt- slikke, da. De som gjør det, gjør det jo gjerne for at de liker det. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal jo ikke -absolutt- slikke, da. De som gjør det, gjør det jo gjerne for at de liker det. Eller?

Men hvorfor oppføre seg som dyr? Beviser bare at menn er som hunder :)

Anonymous poster hash: 04492...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikking/vibrator er rett og slett ikke noe for deg. Har lest om dette før også, enkelte(mange) damer har en veldig følsom/overfølsom klitoris, og det oppleves mer som ubehagelig enn deilig når det kommer vibrasjoner osv. Det blir for intenst, og det bør du fortelle partneren din så han forstår det. Vet ikke om han bare slikker eller om han kysser og "suger" også? Det kan være det er mindre følsomt. Er forskjell på å være en levende vibrator og kjærtegne underlivet :-)

Anonymous poster hash: 549f0...1b3

Jeg skal si det til ham neste gang han er gira. Har ikke helt kjent etter hva han gjør, for opptatt av å prøve å ikke vri meg unna. Det er så sykt intenst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor oppføre seg som dyr? Beviser bare at menn er som hunder :)

Anonymous poster hash: 04492...e43

Menn får ikke noe tilfredsstillelse av å slikke. Med andre ord så er det mest for kvinnene sin del, for de aller fleste synes det er deilig. Jeg tror nok de aller fleste menn kunne klart seg uten å slikke, så nei de må ikke ''absolutt slikke''.

Anonymous poster hash: 285f4...d4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naar man er ung er det ikke unormalt at man forst ikke liker noe og saa liker det. Jeg likte ikke oliven eller rodvin forste gang jeg smakte det. Naa elsker jeg det.

Mange unge gutter som er uerfarne kan synes ting er ekkelt eller rart. Man vokser det av seg. Hvis du noensinne har vaert med en litt eldre mann, vil du ofte erfare at langt faerre ting er rart eller ekkelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, har såkalt kommet før. Det er en helt annen følelse, det gjør vondt og er alt for intenst. Jeg er veldig veldig følsom, så skal ikke mye til.

Da gjores det feil. Han skal ikke angripe klitoris heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjores det feil. Han skal ikke angripe klitoris heller.

Haha :P Ikke det han gjør altså. Men likevel er det alt for intenst. Tror jeg bare ikke er laget for å bli slikket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj jeg skjønner ikke hvorfor menn absolutt skal slikke. Vi er jo ikke hunder heller..

Anonymous poster hash: 04492...e43

Men da trenger ikke jenter å suge heller da ;) Da vet du ikke hva slikking er heller, for det gjøres ikke på samme måte som en hund gjør det. ;)

Menn får ikke noe tilfredsstillelse av å slikke. Med andre ord så er det mest for kvinnene sin del, for de aller fleste synes det er deilig. Jeg tror nok de aller fleste menn kunne klart seg uten å slikke, så nei de må ikke ''absolutt slikke''.

Anonymous poster hash: 285f4...d4f

Jo, vet om mange menn som elsker å slikke jenter, de jeg har vært sammen med har mast om å få gjøre det. Og, det blir det samme som jenter som suger gutter. Det er mest for mannen sin del.

Anonymous poster hash: 703ec...e7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor lar du han gjøre det dersom du synes det er ubehagelig? Du må jo kommunisere med den du ligger med, for guds skyld. Jeg er også ganske følsom og da jeg var yngre likte jeg overhodet ikke å bli slikket. Syntes som deg at det ble for intenst, og var i tillegg ukomfortabel med at han skulle ligge der nede og 'betjene' meg, var redd for sjenerende lukt, at det skulle være et rart syn for ham der nede. Da jeg fikk ny kjæreste som gjerne ville gjøre dette på meg fortalte jeg det som det var at jeg egentlig ikke likte det så godt. Han spurte om vi kunne prøve litt forsiktig, og det var en helt annen verden enn det jeg hadde opplevd før med gutter og slikking. Tidligere var gutter alt for ivrige, alt for hardhendte med tungen. Det ble for intenst og ubehagelig. Den nye kjæresten var mye mer forsiktig og prøvde seg fram, gjorde meg gradvis mer komfortabel med hele situasjonen. Nå synes jeg det er veldig deilig å bli slikket. Men selvfølgelig, det er jo ikke riktig for alle. Hva med å snakke med ham om dette og spørre ham om han kan prøve å være veldig, veldig varsom en gang? Ikke for mye press med tungen, heller bare slikke forsiktig. Så må du prøve å slappe av og nyte hvordan det føles. Dersom du fortsatt ikke liker det, bør du nesten bare fortelle ham at du ikke liker det.



Anonymous poster hash: 6701d...73b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Når jeg hører om de enorme forskjellene på mann og kvinne når det gjelder sexualitet, og når jeg hele tiden hører hvor helt elendig kjønnene forstår hverandre ,så gir jeg nesten opp helt oppriktig å i det hele forsøke og svare

Skremmende enig i det du sier her! Vi er rett og slett to vidt forskjellige raser som ikke går overens overhode! IKKE på noen felt har jeg inntrykk av.... De fleste damer har også lite felles interesser med gutta, så hvorfor i all verden gidder vi omgåes hverandre? Jeg filosoferer mye på det og har funnet ut at svaret er enkelt. Det fungerer best å bare være hyggelig med hverandre og si hei...og that`s it.

Livet er for kort til å kaste det bort på andre mennesker som ikke deler samme tanker og følelser som en selv.

Har desverre ikke link til dette, men jeg leste en stor undersøkelse angående 10tusen pars samliv og sexliv i Europa. Et av spørsmålene var selvfølgelig "har du mye sex og hvorfor vil du ha det?"

Noe sånt som 70%!!!!!!! av kvinnene i undersøkelsen svarte på et av svar-alternativene som var - "Jeg gjør det bare fordi han lover meg å ta oppvasken etterpå" -

Så kan man si hva man vil om diverse undersøkelser....MEN dette forteller meg en god del om hvordan damene tenker og hvor lite de faktisk er interessert i sex. De vil ha romantikk og dagdrømmer om den "kjekke ridderen som skal komme og kjempe mot den onde dragen og vinne hennes hjerte". Jada...eventyr...men litt sannhet tror jeg det ligger i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skremmende enig i det du sier her! Vi er rett og slett to vidt forskjellige raser som ikke går overens overhode! IKKE på noen felt har jeg inntrykk av.... De fleste damer har også lite felles interesser med gutta, så hvorfor i all verden gidder vi omgåes hverandre? Jeg filosoferer mye på det og har funnet ut at svaret er enkelt. Det fungerer best å bare være hyggelig med hverandre og si hei...og that`s it.

Livet er for kort til å kaste det bort på andre mennesker som ikke deler samme tanker og følelser som en selv.

Har desverre ikke link til dette, men jeg leste en stor undersøkelse angående 10tusen pars samliv og sexliv i Europa. Et av spørsmålene var selvfølgelig "har du mye sex og hvorfor vil du ha det?"

Noe sånt som 70%!!!!!!! av kvinnene i undersøkelsen svarte på et av svar-alternativene som var - "Jeg gjør det bare fordi han lover meg å ta oppvasken etterpå" -

Så kan man si hva man vil om diverse undersøkelser....MEN dette forteller meg en god del om hvordan damene tenker og hvor lite de faktisk er interessert i sex. De vil ha romantikk og dagdrømmer om den "kjekke ridderen som skal komme og kjempe mot den onde dragen og vinne hennes hjerte". Jada...eventyr...men litt sannhet tror jeg det ligger i det.

Skremmende hvor kjip og bitter et menneske kan bli.

Jeg og kjæresten min har mange like interesser. Vi kan prate i timesvis, koser oss med samme interessen i film og aktiviteter, har samme type venner og gjør det samme på fritiden. Vi er svært like og trives med det. Andre er forskjellige, men å tro at kvinner og menn egentlig ikke bør omgås på grunn av det er jo helt blåst.

Selv om du har sett en liten undersøkelse som kom med det resultatet, så er det ikke nødvendigvis slik realiteten er. Jeg gjør alt husarbeid i huset (rett og slett fordi jeg liker det og mannen uansett ikke gjør det bra nok), og det kunne ikke falle meg inn å gjøre en slags byttehandel med sex og oppvask. Hvor trist er ikke det?

Tviler på at det er sånn hos hele 70% av damer. En annen sak er at noen kvinner ofte kan få mer lyst på sex dersom mannen bidrar med hushjelp, men det er jo bare naturlig siden man da får mer tid :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må støtte Harry med dottene....han sier bare det som mange menn flirende undviker å si noe om. Sånn for husfredens skyld. Som en sa på ett kurs jeg var, menn og kvinner er så ulike, att det er ett under att de kan få unger i lag !

Men det var ikke meg alltså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Naar man er ung er det ikke unormalt at man forst ikke liker noe og saa liker det. Jeg likte ikke oliven eller rodvin forste gang jeg smakte det. Naa elsker jeg det.

Mange unge gutter som er uerfarne kan synes ting er ekkelt eller rart. Man vokser det av seg. Hvis du noensinne har vaert med en litt eldre mann, vil du ofte erfare at langt faerre ting er rart eller ekkelt.

Enig med deg der. Voksen mann og med erfaring syntes verken det er rart eller smaker galt. De gangene jeg har hatt en eldre mann så har jeg slappet mye mer av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Men hvorfor oppføre seg som dyr? Beviser bare at menn er som hunder :)

Anonymous poster hash: 04492...e43

Folk har forskjellig tenningsmønster.

De er hverken dårligere eller bedre av den grunn.

At mange tenner på noe du tydeligvis ikke liker er jo greit, men det gir deg ingen rett til å mene det er negativt selv om du ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...