Gå til innhold

Fitta mi er så stygg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg haaater underlivet mitt, sånn virkelig hater det. For det første har jeg bollemus, ikke av den fine typen, men er fettklump av et helvette som stikker ut til de grader OG henger litt.. jeg er en 23 år gammel jente, skal ikke se ut som jeg har en jævla pung. Kan aldri kjøpe bukser som passer, for da stikker fitta ut som om den roper etter andre bollemuser for å ikke føle seg alene.

Og for det andre, de indre kjønnsleppene mine dingler på utsiden. Jeg må liksom mose de inn i sprekken. Tar jeg de ut av sprekken og legger de over bolla ser det ut som en oppsvulma sommerfugl som har spist altfor mye hamburger rester i søppelkassene i bakgata. Den er virkelig ikle pen, og jeg skammer meg hver gang jeg ser i speilet. Sex tørr jeg ikke ha, jeg er altfor ukonfortabel. Jeg kan gjerne ha bollemus, men ikke av denne typen bolle. Vanlige bollemuser er pent å se på, som en myk liten bolle før den er ferdig heva. Min ser ut som en ferdigheva bolle der noen har mista flere poser med gjær oppi..

Æsj, hjelp meg.. hva kan jeg gjøre??

Anonymous poster hash: 9806e...6b1

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke gjøre noe med hvordan du er skapt, men du kan gjøre noe med hvordan du tenker om kroppen din. Du er den eneste som bryr seg om hvordan kjønnsorganet ditt ser ut.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmmm legge den i munnen min ;) Anonymous poster hash: 3a330...1a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle hvordan fitta ser ut, bare den er deilig å knulle.



Anonymous poster hash: 1be85...cd3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Post et bilde, se hva folk syntes.

Hva annet kan du gjøre? Så lenge den føles god rundt pikken min bryr jeg meg ikke nevneverdig.



Anonymous poster hash: e70ca...8bc
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhhh alltid en fryd og lese slike poster her på Kg, men det er ikke sikkert den andre parten tenker at den *den er så jævla stygg*



Anonymous poster hash: e6aac...607
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere ;) bare så det er sagt er jeg ikke like kritisk til resten av utseende som jeg er til bolla, er egentlig bare den jeg har et hatforhold til

Helt ærlig menn? Så lenge den har ett vått og godt hull så bryr dere dere ikke?

Altså, jeg blir flau når noen skal sleike meg. Ser liksom for meg hvordan de må rulke kjønnsleppene mine av veien for å komme til klitten. Liksom rulle de pent sammen som at du sitter å ruller en jævla sovepose etter en lang skogstur. Og du vet den følelsen når en venn spør om du ikke kan rulle hans sovepose og? Som at du ikke har nok med å rulle den ene posen selv. Sånn er det hos meg og, her må du rulle to skrukkete, lite samarbeidsvillige poser, og når soveposene endelig(!) er rulla ferdig sammen må du liksom rydde vei for å få tungespissen på klitten. Og ser du opp - ja, da ser du ikke inn i det lille skamfullet ansiktet mitt - nei da stirrer du rett inn i Guds mislykka rundstykkedeig som han bare kasta i underlivet mitt fordi jeg var så uheldig å stå først i køen den dagen mamma og pappa pulte.

Anonymous poster hash: 1e548...69f

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere ;) bare så det er sagt er jeg ikke like kritisk til resten av utseende som jeg er til bolla, er egentlig bare den jeg har et hatforhold til

Helt ærlig menn? Så lenge den har ett vått og godt hull så bryr dere dere ikke?

Altså, jeg blir flau når noen skal sleike meg. Ser liksom for meg hvordan de må rulke kjønnsleppene mine av veien for å komme til klitten. Liksom rulle de pent sammen som at du sitter å ruller en jævla sovepose etter en lang skogstur. Og du vet den følelsen når en venn spør om du ikke kan rulle hans sovepose og? Som at du ikke har nok med å rulle den ene posen selv. Sånn er det hos meg og, her må du rulle to skrukkete, lite samarbeidsvillige poser, og når soveposene endelig(!) er rulla ferdig sammen må du liksom rydde vei for å få tungespissen på klitten. Og ser du opp - ja, da ser du ikke inn i det lille skamfullet ansiktet mitt - nei da stirrer du rett inn i Guds mislykka rundstykkedeig som han bare kasta i underlivet mitt fordi jeg var så uheldig å stå først i køen den dagen mamma og pappa pulte.

Anonymous poster hash: 1e548...69f

Som sagt, stort litterært talent. Har du prøvd deg på ukebladsnoveller? Cupido? Det med rullingen gjør jeg forresten hver gang min mann skal slikke meg. Jeg forstår ikke hvordan han kan nyte det, men det gjør han altså. Så da er jeg fornøyd. Og han.

Anonymous poster hash: 267c8...427

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere ;) bare så det er sagt er jeg ikke like kritisk til resten av utseende som jeg er til bolla, er egentlig bare den jeg har et hatforhold til

Helt ærlig menn? Så lenge den har ett vått og godt hull så bryr dere dere ikke?

Altså, jeg blir flau når noen skal sleike meg. Ser liksom for meg hvordan de må rulke kjønnsleppene mine av veien for å komme til klitten. Liksom rulle de pent sammen som at du sitter å ruller en jævla sovepose etter en lang skogstur. Og du vet den følelsen når en venn spør om du ikke kan rulle hans sovepose og? Som at du ikke har nok med å rulle den ene posen selv. Sånn er det hos meg og, her må du rulle to skrukkete, lite samarbeidsvillige poser, og når soveposene endelig(!) er rulla ferdig sammen må du liksom rydde vei for å få tungespissen på klitten. Og ser du opp - ja, da ser du ikke inn i det lille skamfullet ansiktet mitt - nei da stirrer du rett inn i Guds mislykka rundstykkedeig som han bare kasta i underlivet mitt fordi jeg var så uheldig å stå først i køen den dagen mamma og pappa pulte.

Anonymous poster hash: 1e548...69f

Føles bedre å bli værende der med tunga når jeg først har brukt litt innsats på å sette i gang. :)

Anonymous poster hash: 3a330...1a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles bedre å bli værende der med tunga når jeg først har brukt litt innsats på å sette i gang. :)

Anonymous poster hash: 3a330...1a4

Nå høres jeg ut som den hora, men skal vi ha sex? Haha!

Anonymous poster hash: 1e548...69f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt, stort litterært talent. Har du prøvd deg på ukebladsnoveller? Cupido? Det med rullingen gjør jeg forresten hver gang min mann skal slikke meg. Jeg forstår ikke hvordan han kan nyte det, men det gjør han altså. Så da er jeg fornøyd. Og han.

Anonymous poster hash: 267c8...427

Mener du det? Takk, har ikke tenkt på noe sånt før nei ;p

Ja så typen din må ut å rulle litt han og ja, fint han nyter deg!

Anonymous poster hash: 1e548...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det er helt vanlig å måtte 'dytte' kjønnsleppene til side for å komme til klitten. Særdeles få kvinner har eksponert klitt uten hjelp.

Så lenge den ikke har tenner, lukter vondt eller har utflod, så liker jeg den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haaha, fikk meg en god latter nå. Men serriøst, ikke ha så store fordommer mot deg selv! er sikker på at det er mange menn som liker den slags ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk dere ;) bare så det er sagt er jeg ikke like kritisk til resten av utseende som jeg er til bolla, er egentlig bare den jeg har et hatforhold til

Helt ærlig menn? Så lenge den har ett vått og godt hull så bryr dere dere ikke?

Altså, jeg blir flau når noen skal sleike meg. Ser liksom for meg hvordan de må rulke kjønnsleppene mine av veien for å komme til klitten. Liksom rulle de pent sammen som at du sitter å ruller en jævla sovepose etter en lang skogstur. Og du vet den følelsen når en venn spør om du ikke kan rulle hans sovepose og? Som at du ikke har nok med å rulle den ene posen selv. Sånn er det hos meg og, her må du rulle to skrukkete, lite samarbeidsvillige poser, og når soveposene endelig(!) er rulla ferdig sammen må du liksom rydde vei for å få tungespissen på klitten. Og ser du opp - ja, da ser du ikke inn i det lille skamfullet ansiktet mitt - nei da stirrer du rett inn i Guds mislykka rundstykkedeig som han bare kasta i underlivet mitt fordi jeg var så uheldig å stå først i køen den dagen mamma og pappa pulte.

Anonymous poster hash: 1e548...69f

Verste jeg vet er kvinner uten kjønnslepper. Det er faktisk skikkelig deilig å ha noe å ta litt tak i med tunga og leppene. Og å skille dem til siden er ikke verre enn å begynne "nederst" ved hullet og dra tunga oppover midt i mellom dem. :) Klarer jeg helt fint uten hender eller soveposerulling.

Anonymous poster hash: e70ca...8bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg vet er kvinner uten kjønnslepper. Det er faktisk skikkelig deilig å ha noe å ta litt tak i med tunga og leppene. Og å skille dem til siden er ikke verre enn å begynne "nederst" ved hullet og dra tunga oppover midt i mellom dem. :) Klarer jeg helt fint uten hender eller soveposerulling.

Anonymous poster hash: e70ca...8bc

Men dette er ikke flotte hengelepper, det her er lepper store nok til å legge rundt øra dine mens du holder på, sånn hvis du er litt kald på øra og har påbegynt øreverk. Seriøst.

Neida, men de er altså ikke fine.. livløse, store rottejævler som min verste fiende kam få gratis av meg(til å bruke som putevar)

Bra jeg kan ha deg morsomt på min egen bekostning ;)

Anonymous poster hash: 1e548...69f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post et bilde, se hva folk syntes.

Hva annet kan du gjøre? Så lenge den føles god rundt pikken min bryr jeg meg ikke nevneverdig.

Anonymous poster hash: e70ca...8bc

Vurderer det. Imorgen kanskje ;)

Må retusjere bort litt føflekker da så jeg ikke blir kjent igjen. For selvfølgelig har underlivet mitt føflekker og. Bolla klarer seg ikke uten rosinene, er det ikke det de sier?

Anonymous poster hash: 1e548...69f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sine skavanker, litt personlighet er bare sexy! :) Føflekk, dumbolepper, det er jo det som er spennende. Hvorfor skulle jeg ha lyst til å se deg naken om du så nøyaktig lik ut som alle andre?

Hadde kanskje blitt litt skremt av noe sånt når jeg var 16 eller 18, men nå, hvis ei jente har skikkelig store lepper, ett par føflekker, litt bush eller en tredje brystvorte tenker jeg bare for meg selv "Ååh, deeeiliig!".

Det kommer kanskje litt med alderen, når man er en McDonalds Happy Meal burger uten verken sylteargurk, ost, løk eller sennep det mest perfekte man kan tenke seg. Men etter hvert som man blir eldre får man lyst på en skikkelig god hjemmelaget burger med et tjukt og godt kjøttstykke, masse salat, ekstra god ketchup, sopp, løk, ananas, sennep fra glass og mere til, kjør på med alt du har jo mer jo bedre.

4rqTxDx.jpg



Anonymous poster hash: e70ca...8bc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...