Gå til innhold

Vil ha sex med ei jente. Noen som vil dele erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Newsflash;

Lesbiske generelt er interessert i andre lesbiske - og er ikke automatisk åpne for å ligge med alt av kvinner.

Derav er vel Gaysir er dårlig alternativ, siden det vel tross alt er en dateside for homofile/lesbiske - og ikke for heterofile som måtte ønske å ha sex med samme kjønn.



Anonymous poster hash: 729fe...ae0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, mente det ikke som å tre en definisjon ned over hodet på folk. Jeg kom med med en løsning - med et muntert blunk - på siste innlegg med "jeg er ikke bifil men kan selv nyte jentesex", ettersom jeg vet om flere som da kaller seg biseksuelle, som ikke vil bli kalt bifile. Som f.eks. meg selv. Forelsker meg aldri i samme kjønn, men kan gjerne ha sex med og tenner på jenter. Det var ikke ment noe verre enn det ;P

Sånn skal det være :) Man må nyte all den sex og kos man kan !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, mente det ikke som å tre en definisjon ned over hodet på folk. Jeg kom med med en løsning - med et muntert blunk - på siste innlegg med "jeg er ikke bifil men kan selv nyte jentesex", ettersom jeg vet om flere som da kaller seg biseksuelle, som ikke vil bli kalt bifile. Som f.eks. meg selv. Forelsker meg aldri i samme kjønn, men kan gjerne ha sex med og tenner på jenter. Det var ikke ment noe verre enn det ;P

Ok, da forstår jeg hva du mener :-)

Anonymous poster hash: f9582...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å få tak i deg da? ;) drit i hva andre måtte mene. Man vet nok selv best om man er bifil eller ikke. Jeg er ikke det selvom jeg kan nyte jentesex eller iallfall tanken på det. Alle har sine fantasier;)

Anonymous poster hash: f9582...bfe

hah hun der er bifil om hun vil det eller ikke. Hun kan si at hun er 100% hetero tusenvis av ganger, men det blir ikke sant av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah hun der er bifil om hun vil det eller ikke. Hun kan si at hun er 100% hetero tusenvis av ganger, men det blir ikke sant av den grunn.

Sikter du til meg?

Anonymous poster hash: f9582...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man er 100% hetero, betyr det at man utelukkende tenner på motsatt kjønn.

Tenner man på noen av samme kjønn er man bifil. (Ja, det er det samme som biseksuell. De to ordene betyr det samme uansett hva folk måtte hevde).

Man kan ikke si at man er 100% vegetarianer, men spiser kjøtt.....

Anonymous poster hash: 585ce...1c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men jeg tenner ikke nødvendigvis på det motsatte kjønn. Jeg snur meg ikke etter jenter på gaten og tenker "WOW!". Jeg tenner ikke på jenter i den forstand at jeg kan sitte ved siden av ei jente og plutselig ville ha noe seksuelt med henne. Men dersom jeg ble befølt av en jente og slikt tviler jeg på at jeg ikke ville blitt kåt... Jeg tror ikke folk skal si de ikke tenner på samme kjønn før de er i situasjonen. Jeg tenkte aldri på jentesex før jeg hadde det. Har kun hatt det en gang. Det var deilig. Tente ikke på selve jenta, men av det som foregikk. En stor forkjell.

Anonymous poster hash: f9582...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Jeg tror ikke folk skal si de ikke tenner på sex med samme kjønn



Anonymous poster hash: f9582...bfe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Jeg tror ikke folk skal si de ikke tenner på sex med samme kjønn Anonymous poster hash: f9582...bfe

Jeg gjør ikke det, og har aldri en gang tenkt at det kan være opphissende. Det er bare helt uinteressant.

Er den tonen jeg oppfatter som forsvarsposisjon fordi du ikke har lyst til å erkjenne at du er bifil? Det er jo ikke noe galt i det. En vifil legning er dessuten sjelden fordelt likt mot begge kjønn. Noen har en overveiende dominans mot ett kjønn hele livet, mens andre har perioder hvor de foretrekker det ene eller det andre. Man har ikke nødvendigvis noen sterk dragning mot heterofil eller homofil praksis, men kan nyte begge deler, selv om man kanskje som oftest foretrekker f. eks. partner av motsatt kjønn. Man er allikevel bifil.

Anonymous poster hash: 585ce...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vet best selv. Tenkte akkuratt slik som deg før jeg for første gang gjorde det. Du har lov til å mene hva du vil. Jeg tenner ikke på jenter, tenner kun på selve settingen. Men for all del hvis du absolutt tror jeg er bifil får du bare tro det. :)

Anonymous poster hash: f9582...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vet best selv. Tenkte akkuratt slik som deg før jeg for første gang gjorde det. Du har lov til å mene hva du vil. Jeg tenner ikke på jenter, tenner kun på selve settingen. Men for all del hvis du absolutt tror jeg er bifil får du bare tro det. :)Anonymous poster hash: f9582...bfe

Definer det som du vil - men forskjellen er nok helt enkelt at en som ikke har bifile tendenser hverken ville ha havnet i den situasjonen eller nytt det om det skjedde.

Er man 100% heterofil så vil man ikke få noe ut av seksuelle erfaringer med noen av samme kjønn.

Anonymous poster hash: 585ce...1c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske enkelt seksuell. Trives veldig godt i et helt vanlig heterofilt forhold, med hus, barn, hund, stasjonsvogn, og et aktivt og tilfredsstillende sexliv, men blir også kjempetent av tanken på sex med en eller flere av begge kjønn, med eller uten mannen med. Av frykt for følelsesmessige komplikasjoner i ettertid er det bare jentesex jeg vil ha i praksis, utenfor ektesengen. Han sier han synes det er greit for ham, fordi det er noe han ikke kan gi meg.

Problemet mitt er at jeg bare tenner på veldig vakre og veldreide, ultrafeminine damer, sånne som ofte ligger et lite hakk over meg selv på attraktivitetsskalaen. Jeg orker ikke ta bryet med å prøve å sjekke opp sånne som uansett er drittleie av å bli forsøkt sjekket opp hele tiden, så jeg holder meg derfor til mannen.

Anonymous poster hash: 33602...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opp? Jeg vil også vite hvordan det her kan gjøres

Anonymous poster hash: 614e5...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opp! Vet at ikke jeg er den eneste som har slike fantasier.



Anonymous poster hash: 53419...796
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner du meg, og vet du hva jeg liker? Er jo for spenningen, thats it. Hvis jeg vet at jeg er hetro og kun kan innlede et forhold med en mann, (selvom jeg har lyst til å ha sex med ei jente). Hva er jeg da? 70 % hetro og 30% bifill? Man kan spise salat, selvom man egentlig liker biff til middag. Greit med litt variasjon ;)

Anonymous poster hash: e9aa2...d59

Du er bifil. Du er bare ikke like vant til og åpen for tanken på kvinner. Du er ikke noen prosent noe som helst. Du tenner på jenter, du tenner på gutter, du er derfor bifil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt jentesex med bestevenninna mi. Vi var vel 15/16 år og var på en fest, begynte med at vi køddet med å kline med hverandre på tull, men så ble vi ganske kåte begge to..så spurte hun meg bare rett ut om jeg ville at hun skulle slikke meg..ble veldig oversaket, men svarte selvsagt ja.. Så da førte det ene til det andre om man kan si det sånn :)

Var veldig veldig deilig, og nei det var faktisk ikke noe klein stemning etter dette.

Anonymous poster hash: fa86e...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har hatt jentesex med bestevenninna mi. Vi var vel 15/16 år og var på en fest, begynte med at vi køddet med å kline med hverandre på tull, men så ble vi ganske kåte begge to..så spurte hun meg bare rett ut om jeg ville at hun skulle slikke meg..ble veldig oversaket, men svarte selvsagt ja.. Så da førte det ene til det andre om man kan si det sånn :)

Var veldig veldig deilig, og nei det var faktisk ikke noe klein stemning etter dette.

Anonymous poster hash: fa86e...21a

Jeg TROR at de fleste jenter har hatt sex sammen med minst en bestevenninne en eller annen gang,

så hvorfor skulle det bli "kleint" liksom?

Anonymous poster hash: 50075...cbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også hetro, og har testet det ut! var nysjerig og ville prøve det, men det angrer jeg på :-) syns faktisk det var ekkelt, så jeg holder meg til menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...