Gå til innhold

Knulletur til syden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nok et veldig typisk svar på KG.

Man sitter på sin høye hest, knuller rundt med ONS hver helg her hjemme, men er ikke sein å dømme de som nyter sex i syden. Hjelpe meg for en patetisk gjeng som er her inne.

Har selv lest tråder om at det er fullstendig stuerent å ha knullet 50 stk. gjennom sin ungdomstid, og både gruppesex og alskens former for eksperimentering er helt akseptabelt her inne.

Hvorfor er det da så kvalmt, ekkelt og fælt når jenter hygger seg i utlandet?

Jeg mistenker mer og mer at dette handler om misunnelse. De som gjerne skulle ønske å ha kunnet mistet hemningene i sommervarmen i syden uten forpliktelser, men som ikke har muligheten til dette av ymse årsaker, sitter her å fordømmer andre mennesker.

Jeg blir kvalm av dere.

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

Har aldri hatt noen ons jeg... Ser ikke attraksjonen i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hva som er frigjort med å pule rundt i utlandet (eller Norge for den del) mangel på alminnelig kritisk sans har da ingenting med med seksuell frigjorthet å gjøre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er frigjort med å pule rundt i utlandet (eller Norge for den del) mangel på alminnelig kritisk sans har da ingenting med med seksuell frigjorthet å gjøre.

Det er en ærlig sak å mene.

Problemet her er derimot at det virker å være fullstendig ok at kvinner i Norge har ONS, og knuller både 20, 30 og 40 menn før de slår seg til ro med langvarige forhold. Bare sjekk dette forumet, og du finner et 10-talls, kanskje 100-talls tråder om akkurat dette temaet. Jeg har hatt 30 sexpartnere, er dette for mye? - 99% svarer at det er helt ok og ingen har noe med det.

Da synes jeg det er direkte hyklersk at man møter en unison fordømmelse fordi man har sex i syden. Jeg ser faktisk ikke noen forskjell på ha sex med en kjekk spanjol eller en tyrker eleler 3 på sydenferie og å ha 2-3 ONS hver helg i Oslo. Og hva er så mye bedre med at en 25-årig norsk jente har hatt 30 sexpartnere enn at en ung jente har sex med kansje 5-6 stykker p en 14-dagers sydenferie?

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det er greit med et så høyt antall ons uansett jeg. Og ingen i omgangskretsene våre er store på ons heller. Nå bor jo ikke vi i Oslo da. Så kanskje det er litt andre meninger der. Missforstå meg rett, en ons eller to er ikke galt, men når det blir hele tiden, det syntes jeg er litt usmaklig. Uansett om det er i Norge, Tyrkia, Thailand eller USA.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg det er direkte hyklersk at man møter en unison fordømmelse fordi man har sex i syden.

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

Unison fordømmelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg for min i mot ONS sånn i sin alminnelighet, ikke av moralske grunner, men fordi det som regel koster mer enn det smaker :laugh: Jeg tror dog at de fleste ikke har 10, 20 eller 30 ons fordi de har planlagt å pule rundt, dette skjer jo som regel over ganske lang tid, så jeg tror det heller er mye alkohol i kombinasjon med dårlig dømmekraft som "fyller kvoten" Dette blir jo noe helt annet enn å bestemme seg for å dra en eller annen plass spesielt for å pule rundt, vi snakker ikke lenger om dårlig dømmekraft mer om hjernesvinn :plystre:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du må til syden for å pule rundt, bruker du ikke vibratoren riktig. Ta deg heller en alene-kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et utrolig nedlatende og fordømmende menneske. Du tilhører åpenbart generasjonen som mener kvinner er horer hvis de tillater seg å være frigjort og nyte sex.

Jeg har ikke lest så mye i trådene, men tipper du er meget aktiv med dine nedlatende holdninger og fordømmelser i tråder ala "Jeg er 19 år og har hatt 25 sex-partnere - er dette for mange?"

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

Hehe, nope. Har aldri kommentert på en slik tråd som du sikter til. Fordømmende? Ja kanskje. Men jeg ser rett og slett ikke hva som er så fristende med å ha seg med villt fremmede mennesker, som man ikke aner noenting om. Man vet ikke hvem andre eller hvor mange andre de har hatt seg med, vet ikke hva slags basselusker som skjuler seg i underbukse området. Aner ikke om de har ordentlig hygiene.... ingenting.

Og nei, jeg ser ikke på frigjort sex som å ha seg med så mange som mulig. Den beste sexen har man jo med en som kjenner deg, vet hva du liker og som du kan stole på. I min mening. Om du virkelig har lyst til å dra til syden og pule mange mange mannfolk, så skal du jo selvfølgelig få lov til det. Men ikke regn med deilig sex med masse orgasmer. Og ikke ta det for gitt at du ikke kommer hjem med en sviende kløe eller to.

Og tro det eller ei, jeg er ung. Under 30, ikke religiøs, men jeg verdsetter underlivet mitt mer enn å servere det til så mange som mulig i den tro at jeg er frigjort. Jeg syntes heller ikke noe om mannfolk som puler rundt. Syntes de virker direkte usmaklige og kunne nok aldri inngått et forhold med en "horebukk".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norke jenter er billige i utlandet, men her skal de spille kostbare når de egentlig er like billige.

Anonym poster: cca2999c7b7b5ab4638a9b4d4b444673

Norske menn er også meget rimelige (gratis til og med) i utlandet, men her skal de sp... oh wait.

De er gratis her og. :)

Anonym poster: d7e368e1673848a1e472932a77e1168d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig det at venninner i flokker reiser til syden for å pule. MEN jeg trodde helst det var de som hadde bikka 50 med voksne barn og en kjedelig mann som holdt på slik.

I Tyrkia står de klar på flyplassen og ser seg ut de damene som ter seg mest som om de er underernærte på sex. I Egypt er de klare også siden de trenger å øve på damer før de gifter seg.

Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh. jeg hadde knulleferie i Alanya for noen år tilbake... Med turister vel og merke, ikke tyrkere... FUNNY!

Anonym poster: 37dc45583623f2d227b220c2772fb617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke prøve å få deg en kjæreste du kan ha masse sex med i stedet? Jeg kan forsikre deg om at det er mye bedre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whatever you wanna do :P

min personlige mening og mine erfaringer etter å ha prata med kompisser om jenter som har ligget rundt mye er at disse er veldig lite attraktive for gutter som vil ha noe særiøst.

viss jeg går ut med ei jente noen ganger å det kommer frem at hun har ligget med halve byen både her og i tyrkia/spania/whatever, så gir ikke det et godt intrykk med tanke på et fast forhold. da tenker jeg at denne personen kommer ikke til å være trofast pga hun er vant med å ha forskjellige partnere hver helg++

det jeg sier er: Flere gutter skremmes bort fra jenter som ligger rundt i ungdomsåra.

Anonym poster: cea05b5474a545e9280ad70f002a0df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det jeg sier er: Flere gutter skremmes bort fra jenter som ligger rundt i ungdomsåra.

Anonym poster: cea05b5474a545e9280ad70f002a0df7

Ikke alle menn skremmes av frigjort ungsomstid. Kjedlig med jenter uten livserfaring og jeg har vel ingenting med om en potensiell kjæreste har hatt det moro i en tidligere periode, sålenge hun er sykdomsfri både mentalt og fysisk :)

Endret av Perrin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle menn skremmes av frigjort ungsomstid. Kjedlig med jenter uten livserfaring og jeg har vel ingenting med om en potensiell kjæreste har hatt det moro i en tidligere periode, sålenge hun er sykdomsfri både mentalt og fysisk :)

sa heller ikke alle menn :) men vet at en del menn (å sikkert kvinner og) ikke finner det veldig fristende å ha en kjæreste som har delt ut til alle og enhver. definitivt turn off å vite at kjæresten har ligget med en av kompissene/veninnene f.eks.

Anonym poster: cea05b5474a545e9280ad70f002a0df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle menn skremmes av frigjort ungsomstid. Kjedlig med jenter uten livserfaring og jeg har vel ingenting med om en potensiell kjæreste har hatt det moro i en tidligere periode, sålenge hun er sykdomsfri både mentalt og fysisk :)

Alle menn bryr seg om sin kvinnes seksuelle fortid. Det eneste som varierer er hvor den enkelte setter grensen.

Vil også bare legge til at de mest ekstreme jentene er som regel ikke sykdomsfri. I hvert fall ikke mentalt. Vil tro dette er noe de fleste menn med litt erfaring kan si seg enig i. Jenter som har hatt mange partnere kommer ofte med mye bagasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med den ekstreme jente/mentale biten du nevner, men var også derfor jeg skrev at det en frigjort fortid ikke gjør noe sålenge det mentale er på stell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...