Gå til innhold

Knulletur til syden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette høres ut som en mann i 40 årene som sitter og tar seg på tissen i håp om å å få noen tirrende svar. EKKELT!

Nok et veldig typisk svar på KG.

Man sitter på sin høye hest, knuller rundt med ONS hver helg her hjemme, men er ikke sein å dømme de som nyter sex i syden. Hjelpe meg for en patetisk gjeng som er her inne.

Har selv lest tråder om at det er fullstendig stuerent å ha knullet 50 stk. gjennom sin ungdomstid, og både gruppesex og alskens former for eksperimentering er helt akseptabelt her inne.

Hvorfor er det da så kvalmt, ekkelt og fælt når jenter hygger seg i utlandet?

Jeg mistenker mer og mer at dette handler om misunnelse. De som gjerne skulle ønske å ha kunnet mistet hemningene i sommervarmen i syden uten forpliktelser, men som ikke har muligheten til dette av ymse årsaker, sitter her å fordømmer andre mennesker.

Jeg blir kvalm av dere.

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Hvordan fikk du dette til å være lesPisk?

Hun syntes menn er ekle?

Anonym poster: 107d534e56181a414a0b9918a3a31a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et veldig typisk svar på KG.

Man sitter på sin høye hest, knuller rundt med ONS hver helg her hjemme, men er ikke sein å dømme de som nyter sex i syden. Hjelpe meg for en patetisk gjeng som er her inne.

Har selv lest tråder om at det er fullstendig stuerent å ha knullet 50 stk. gjennom sin ungdomstid, og både gruppesex og alskens former for eksperimentering er helt akseptabelt her inne.

Hvorfor er det da så kvalmt, ekkelt og fælt når jenter hygger seg i utlandet?

Jeg mistenker mer og mer at dette handler om misunnelse. De som gjerne skulle ønske å ha kunnet mistet hemningene i sommervarmen i syden uten forpliktelser, men som ikke har muligheten til dette av ymse årsaker, sitter her å fordømmer andre mennesker.

Jeg blir kvalm av dere.

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

Ja, jeg misunner virkelig alle de frisinnede single jentene her som kan pule uhemmet med villt fremmede mannfolk i alle de erotiske kulturene der ute.

Men en tråd som dette lyser jo bare troll. At noen skriver en slik tråd og håper på seriøse svar er absurd. Runkemateriale!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du gikk fra dum fjortis til veldig debattklar.

Neida, trolling nei. Det har vi iiiikke sett.

Anonym poster: af8e8d0f9185cd950f4d32bb80e7ce50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere så skråsikre på at dere får dere noe hele tiden da? Reise til Tyrkia da...de tar jo alt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fins det noen ordentlige damer igjen i norge da?

Anonym poster: ee4c55f0a9efcf1200dc8aedf6238b44

Nei. Derfor importerer gutta skikkelige damer fra Thailand :eeeh:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ikke får noe i Norge? Stakkars..

Anonym poster: 47dd3d1364dba540e8896b8f35847ee0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men fra spøk til revolver...

Om det er pur knulling dere vil ha, anbefaler jeg Oslonatta på det sterkeste. INGEN går hjem ensom i Oslonatta, med mindre de vil. Eller er kresne.

Ellers så finnes det o egne klubber for slikt. "Fetishklubber", kallers dem. Men etter stengetid blir de som vil igjen, og... ja.

Eller, for de som tør, er det MYE bra på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et veldig typisk svar på KG.

Man sitter på sin høye hest, knuller rundt med ONS hver helg her hjemme, men er ikke sein å dømme de som nyter sex i syden. Hjelpe meg for en patetisk gjeng som er her inne.

Har selv lest tråder om at det er fullstendig stuerent å ha knullet 50 stk. gjennom sin ungdomstid, og både gruppesex og alskens former for eksperimentering er helt akseptabelt her inne.

Hvorfor er det da så kvalmt, ekkelt og fælt når jenter hygger seg i utlandet?

Jeg mistenker mer og mer at dette handler om misunnelse. De som gjerne skulle ønske å ha kunnet mistet hemningene i sommervarmen i syden uten forpliktelser, men som ikke har muligheten til dette av ymse årsaker, sitter her å fordømmer andre mennesker.

Jeg blir kvalm av dere.

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

Det finnes også oss som har hatt 1-2 sexpartnere, bare i forhold, og syntes slik oppførsel bare er tåpelig? Jeg er 25 år nå, min første kjæreste da jeg var 18 til 19, og min nåværende fra jeg var 23. Var altså singel i nesten 4 år, men jeg hadde aldri det behovet for å knulle rundt med masse tilfeldige menn hver eneste helg, eller for å dra på sexferie. Dømmer ikke de som gjør det, men jeg personlig liker ikke denne nye trenden..

Anonym poster: 0d635734d2af1243d2e2f2d95a2e191c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pga sånne som ts at norske kvinner har horestempel i brorparten av middelhavslandene. Jeg gremmes.

Anonym poster: 07bcfb3e8bd410c3390c600ec0a37e45

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er pur knulling dere vil ha, anbefaler jeg Oslonatta på det sterkeste. INGEN går hjem ensom i Oslonatta, med mindre de vil. Eller er kresne.

Enig, men jeg er gutt og da jeg dro på slike sydenturer så syntes jeg at i hvertfall vi gutta fikk større fordel i syden fremfor oslonatta, det var flere jenter på vår alder som ville ha sex og man trengte ikke gå like mye ned på penhetsskalaen for å finne noen.

Anonym poster: 7b8995c886c475b3577d67f7ad4cb29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men jeg er gutt og da jeg dro på slike sydenturer så syntes jeg at i hvertfall vi gutta fikk større fordel i syden fremfor oslonatta, det var flere jenter på vår alder som ville ha sex og man trengte ikke gå like mye ned på penhetsskalaen for å finne noen.

Anonym poster: 7b8995c886c475b3577d67f7ad4cb29f

Jeg har for å være ærlig lite erfaring med verken Oslonatta eller sydensex, men det der høres logisk ut.

Men om det er pur sex man er ute etter, spiller utseende noen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norke jenter er billige i utlandet, men her skal de spille kostbare når de egentlig er like billige.

Anonym poster: cca2999c7b7b5ab4638a9b4d4b444673

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om det er pur sex man er ute etter, spiller utseende noen rolle?

Ja, for enkelte ser direkte ekle ut og da synes jeg det er bedre å gå hjem alene enn å ha sex med personen.

Og utseendet er jo det eneste man faktisk kan bedømme på forhånd, a personen er morsom, smart, snill, osv er jo ikke relevant.

Anonym poster: 7b8995c886c475b3577d67f7ad4cb29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for enkelte ser direkte ekle ut og da synes jeg det er bedre å gå hjem alene enn å ha sex med personen.

Og utseendet er jo det eneste man faktisk kan bedømme på forhånd, a personen er morsom, smart, snill, osv er jo ikke relevant.

Anonym poster: 7b8995c886c475b3577d67f7ad4cb29f

Jeg trodde det holdt med riktig kjønnsorgan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde det holdt med riktig kjønnsorgan.

Holder å se OK ut.

Anonym poster: 7b8995c886c475b3577d67f7ad4cb29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv vært på utallige knulleturer til syden. Men jeg har alltid reist sammen med egen kjæreste, med riktig kjønnsorgan :danse: . Det er eneste garantien for å få konsekvensfri ,skikkelig horesex, flere ganger hver dag, hver eneste dag i to uker.

Kan ikke annet enn anbefales!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg misunner virkelig alle de frisinnede single jentene her som kan pule uhemmet med villt fremmede mannfolk i alle de erotiske kulturene der ute.

Men en tråd som dette lyser jo bare troll. At noen skriver en slik tråd og håper på seriøse svar er absurd. Runkemateriale!

Du er et utrolig nedlatende og fordømmende menneske. Du tilhører åpenbart generasjonen som mener kvinner er horer hvis de tillater seg å være frigjort og nyte sex.

Jeg har ikke lest så mye i trådene, men tipper du er meget aktiv med dine nedlatende holdninger og fordømmelser i tråder ala "Jeg er 19 år og har hatt 25 sex-partnere - er dette for mange?"

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...