Gå til innhold

Knulletur til syden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en venninne har planlagt 2 ukers tur til syden til sommeren. Legger ikke skjul på at hovedmotivet sex. Mye sex.

Antallet er ikke så viktig, men håper jo at hver natt blir lang, våt og heftig.... Vi ønsker å dra hjem til Norge, fornøyd og utpult og ikke oss i mot om vi er litt ømme i både fitta og analen på flyet hjem :fnise:

Og til dere som fordømmer dette, bare la være å svare. Vi er to jenter i ung alder som skal ha en "once in a lifetime" opplevelse før vi satser på å slå oss til ro med langvarige forhold. Ser ikke noe galt i at en jente i dagens samfunn kan ha det litt gøy! Jeg ser heller ikke noe galt i å dra på en aldri så liten "sexferie" til syden enn å knulle rundt i Oslo hver helg.

Skal jo selvsagt slikke sol på dagtid, så det er også viktig med flotte strener, og gode shoppingmuligheter, men jeg ønsker tips om hvilke steder dere anbefaler hvor det er lettest å få de lokale mannfolka til sengs? Har jo hørt at både grekere, spanjoler og franskmenn er adskillig bedre i senga enn nordmenn.

Erfaringer og tips?

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Franskmenn, nei, ryktene er sterkt overdrevne om dem. Grekenland er litt bedre. Men jeg ville helt klart ha gått for Spania fremfor noe annet. Husk på glidekrem! :fnise:

Anonym poster: 107d534e56181a414a0b9918a3a31a36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lett å få tyrkere med seg under dyna ;) hehehehe

Anonym poster: 1a41a421bd655cc7f4a934507f3f0133

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og husk kondom beskytter ikke mot sos som smitter ved kontaktsmitte, og absolutt ikke mot noe om den sprekker

jeg dømmer ikke, men stiller spørsmålet

vil du virklig utsette deg for risikoen for sykdommer ved å ha ons hver helg eller knulleferie i syden, sier det bare for at må tenke deg om , er det virkelig verdt det - klamydia, hiv, gonore, syfilis, herpes, kjønnsvorter -er det noe du vil ha som "gave" for noen minutters nytelse?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alanya? Mennene derfra er nok ikke vanskelige å be.

Men husk kondom da, hvis dere ikke har planer om å komme hjem med en haug av kjønssykdommer!

Enjoy your trip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som ei jente, er nok bare en fyr som troller :fnise: eller kanskje et kvinnfolk med mye testosteron

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er kondom selskrevet. Tar jo ingen sjanser.

TS

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart de stempler norske damer, ikke bra. Skamme dere dypt. Man gjør ikke slikt. Skikkelige damer driver ikke på slikt.

Anonym poster: fc9418a24b900c8b54737b6be2156903

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart de stempler norske damer, ikke bra. Skamme dere dypt. Man gjør ikke slikt. Skikkelige damer driver ikke på slikt.

Anonym poster: fc9418a24b900c8b54737b6be2156903

Fins det noen ordentlige damer igjen i norge da?

Anonym poster: ee4c55f0a9efcf1200dc8aedf6238b44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jeg en følelse av at dette er skrevet av en gutt...?

Anonym poster: d7e368e1673848a1e472932a77e1168d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart de stempler norske damer, ikke bra. Skamme dere dypt. Man gjør ikke slikt. Skikkelige damer driver ikke på slikt.

Anonym poster: fc9418a24b900c8b54737b6be2156903

Men å drive på slik i Norge er helt ok? Hvor mange tråder på KG handler ikke om at kvinner som har knullet både 20, 30 og 40 gutter får full aksept for dette? Men når man skal til syden for å hygge seg og kanskje ha sex med 5-10 stykker så blir man stemplet? Typisk norsk hykleri.

Hvorfor har jeg en følelse av at dette er skrevet av en gutt...?

Anonym poster: d7e368e1673848a1e472932a77e1168d

Fordi du tror vi fortsatt lever i 1950 hvor kvinner ikke skulle nyte å ha sex, bare være knulledukker for mannfolka? Tenkte meg det ja....

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke helt se for meg at 2 venniner drar på knulletur, gutter ja, jenter nei, men så begynner jeg å bli gammel.

Anonym poster: 47dd3d1364dba540e8896b8f35847ee0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en mann i 40 årene som sitter og tar seg på tissen i håp om å å få noen tirrende svar. EKKELT!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en mann i 40 årene som sitter og tar seg på tissen i håp om å å få noen tirrende svar. EKKELT!

Lespisk?

Anonym poster: 107d534e56181a414a0b9918a3a31a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...