Gå til innhold

a-punktet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Noen som kan forklare meg hvor a-punktet ligger? Kan man stimulere det med fingre? Hvordan treffer man det best med penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest koosejenta

for å treffe a punktet må du ha noe som bunner deg...jeg får dype apunkt orgasmer ved dyp penetrering,og lange dype støt som bunner meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Får du stimulans av a-punktet i misjonær? Jeg leste at den skulle være bra for a-punktet, men at gutten må være lang nok for å treffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta
Får du stimulans av a-punktet i misjonær? Jeg leste at den skulle være bra for a-punktet, men at gutten må være lang nok for å treffe.

a punktet sitter ganske langt inne i vagina på øvre vegg,rett overfor livmortappen.....for å stimulere den nok må man ha en penis som bunner ordentlig med jevne støt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Der jeg leste om det står det at a-punktet dekker en større sone rundt der du beskriver. Punktet du nevner som er på fremre vegg skal være det nest beste. Det beste skal sitte på nedre vegg. Som regel skal vist begge punktene være best å stimulere der veggene på fremre og bakre vegg utvider seg og får en slags kant. Hvis man kan nå inn med fingrene skal man vist bringe disse rett over kanten og trykke der. Det nederste punktet skal vistnok kunne stimuleres bra analt, men krever vist at man bruker akkurat riktig stilling hvis det virkelig skal bli bra. Er det noen som har noen ide om hva man bør gjøre for å treffe det nedre punktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta
Der jeg leste om det står det at a-punktet dekker en større sone rundt der du beskriver. Punktet du nevner som er på fremre vegg skal være det nest beste. Det beste skal sitte på nedre vegg. Som regel skal vist begge punktene være best å stimulere der veggene på fremre og bakre vegg utvider seg og får en slags kant. Hvis man kan nå inn med fingrene skal man vist bringe disse rett over kanten og trykke der. Det nederste punktet skal vistnok kunne stimuleres bra analt, men krever vist at man bruker akkurat riktig stilling hvis det virkelig skal bli bra. Er det noen som har noen ide om hva man bør gjøre for å treffe det nedre punktet?

det er klart at hvis du bunner så når du disse punktene,det er sikkert derfor jeg får disse dype orgasmene ved dyp penetrering og dype støt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
det er klart at hvis du bunner så når du disse punktene,det er sikkert derfor jeg får disse dype orgasmene ved dyp penetrering og dype støt:)

Det er jo mulig at det er stimulans av begge/hele området som gir deg stimulansen og ikke bare det øverste punktet. Men, etter å ha lest litt om lokalisering og hvor mye en del sliter med å finne det i begynnelsen, så har jeg skjønt at på mange kvinner er du nødt til å finne riktig vinkel og støte på riktig hvis for at det skal funke. Man må tydeligvis drive litt tekniske anatomistudier før man klarer å finne det.

Forøvrig så responderte vist 90% av i den første studien på stimulans her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta
Det er jo mulig at det er stimulans av begge/hele området som gir deg stimulansen og ikke bare det øverste punktet. Men, etter å ha lest litt om lokalisering og hvor mye en del sliter med å finne det i begynnelsen, så har jeg skjønt at på mange kvinner er du nødt til å finne riktig vinkel og støte på riktig hvis for at det skal funke. Man må tydeligvis drive litt tekniske anatomistudier før man klarer å finne det.

Forøvrig så responderte vist 90% av i den første studien på stimulans her.

ja du har helt rett..for mitt vedkommende så må penis være over 16 cm for å klare det og en stilling som er nevnt i en tråd her er den stillingen som funker best for apunktorgasmer for mitt vedkommende,fordi der trenger du dypt inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hmmm. Du mener den i tråden vidunderstilling? Å treffe g-punktet går stort sett greit og jeg er lang nok til å bunne de flest, men det virker som man får mye større effekt hvis man penetrerer i helt riktig vinkel, i den rette stillingen. Jeg merket for lenge siden at noen jenter likte å bli bunnet, men jeg opplevde at plutselig gjorde jeg ting bittelitt annerledes og så var det mye bedre. Det virker derfor som at å treffe a-punktet riktig er både viktig og vanskelig. Det er jo masse stillingstips for å treffe g-punktet, men jeg finner ingenting om a-punktet annet enn vidunderstillingen og misjonær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis en dame trener underlivsmuskulaturen med egg, tar egget dypt inn der hvor a-punktet ligger og klemmer der, kanskje hun da vil få evnen til å skvise a-punktet sitt mot penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...