Gå til innhold

Hvorfor så mange som legger telefonen med skjermen ned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når de skal legge den på bordet fks.

Har lagt merke til at veldig mange gjør det. Hva er grunnen egentlig? :)



Anonymous poster hash: 1b128...460
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den ofte på lydløs, spesielt på ettermiddagen. Da legger jeg den ofte med skjermen ned, bare for å ikke se om den ringer, den lyser jo opp hele plassen og da blir jeg for nysgjerrig. :P Og så er det bare blitt en vane.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg legger den alltid med skjermen ned siden jeg pleier å ha den på lydløs og ikke vil forstyrres av blinking o.l. fra den. Liker bedre å ringe opp igjen når det passer meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyttalerne ligger på mange modeller på baksiden, så da høres ting bedre om telefonen ligger med skjermen ned. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg sammen med folk, så setter jeg den oftest på lydløs og gidder ikke å ha den lysende opp. I tillegg til at folk rundt meg ikke har noe grunn til å lese det som evt dukker opp på skjermen.

Anonymous poster hash: cbf9e...d6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger den ned med skjermen for å ikke bli distrahert av blinking o.l. Har den på lydløs da, slik at jeg ikke blir forstyrret. Ellers gjør jeg ikke det.



Anonymous poster hash: 7ee02...b66
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger den ofte ned for å ikke bli distrahert av varsellampene. Selv om jeg veldig ofte har på full sperremodus på mobilen. Det har rett og slett blitt en vane.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger den med skjermen ned dersom jeg er sammen med folk, for å signalisere at de er viktigere enn det som evt. måtte dukke opp på mobilskjermen. Har den ofte på lydløs i slike tilfeller også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som legger telefonen ned, kan dere ikke bare ha den i lomma hvis dere er redd for å bli distrahert?



Anonymous poster hash: 6c265...940
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som legger telefonen ned, kan dere ikke bare ha den i lomma hvis dere er redd for å bli distrahert?

Anonymous poster hash: 6c265...940

Joda, men hvorfor skulle jeg det når jeg kan legge den med skjermen ned? Den er mer ubehagelig å ha i lomma enn på bordet når jeg sitter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som legger telefonen ned, kan dere ikke bare ha den i lomma hvis dere er redd for å bli distrahert?

Anonymous poster hash: 6c265...940

Nå har jo de fleste såpass store mobiler at de ikke får plass i lomma.

Anonymous poster hash: 6c7a3...402

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Men dere som legger telefonen ned, kan dere ikke bare ha den i lomma hvis dere er redd for å bli distrahert?

Anonymous poster hash: 6c265...940

Trange lommer + stor mobil funker dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som legger telefonen ned, kan dere ikke bare ha den i lomma hvis dere er redd for å bli distrahert?

Anonymous poster hash: 6c265...940

Har sjelden store nok lommer til det, og hvorfor sitte med ubehag når jeg kan ha den på bordet? Har jeg med meg veske bort så lar jeg den ligge i veska, men hjemme eller der hvor jeg ikke har veske legges den på bordet.

Anonymous poster hash: 79414...09e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarer som Timza; lyden bærer bedre om høyttaleren er i det fri. Spesielt nyttig om man bruker den som vekkerklokke, og ikke vil få en tidlig vekking av alt skjermstyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de skal legge den på bordet fks.

Har lagt merke til at veldig mange gjør det. Hva er grunnen egentlig? :)

Anonymous poster hash: 1b128...460

Jeg legger min med skjermen ned fordi da ringer den ikke, den vibrerer bare..

Om den ligger med skjermen opp, er det bare å snu den opp ned så muter den lyden. (Om man har en ordentlig telefon hvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer som Timza; lyden bærer bedre om høyttaleren er i det fri. Spesielt nyttig om man bruker den som vekkerklokke, og ikke vil få en tidlig vekking av alt skjermstyret.

Lyden på min er på forsiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lyden på min er på forsiden :P

Da har du en høyttaler som også fungerer som "earpiece"? Det kan jo være praktisk det. Hvilken talatut er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi den er flatere på framsiden enn baksiden og ligger mer rett.

hqdefault.jpg

Anonymous poster hash: d519e...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du en høyttaler som også fungerer som "earpiece"? Det kan jo være praktisk det. Hvilken talatut er det?

HTC One M8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...