Gå til innhold

Dine anbefalninger av antivirusprogrammer


Chromium

Anbefalte innlegg

Hvilke antivirusprogrammer anbefaler du? Selv liker jeg veldig godt Avast og Malwarebytes Anti-malware.

Trenger ikke AV... Bare la være å trykke på shady links, og la være å laste ned fra åpne trackere..

Aner ikke hva jeg har, om jeg engang har noe.. Må lete på taskbar'en.. Kommer tilbake med update om 5..

Edit: Har ingen AV :)

Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ESET tar ikke phising, og dessuten hjelper det svært lite å ha virusprogrammer hvis man mangler totalt nettvett, er idiot og ikke passe paranoid.

Jeg har klart meg uten virusprogrammer i 20 år. Jeg går ikke inn på steder eller linker jeg ikke vet hva er og jeg er passe paranoid. Jeg har ALDRI HATT ET ENESTE problem.

Hva i alle dager er det dere gjør dere som må ty til slike programmer?

Anonymous poster hash: 1b533...e21

Kjører du også uten bilbelte?

Anonymous poster hash: acd77...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du også uten bilbelte?

Anonymous poster hash: acd77...617

Hva f*** er den sammenligningen for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du også uten bilbelte?

Anonymous poster hash: acd77...617

Beklager, men de to tingene der kan da for faen ikke sammenlignes. Tosk.

Jeg har ikke bil. Jeg trenger ikke bil heller.

Anonymous poster hash: 1b533...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men de to tingene der kan da for faen ikke sammenlignes. Tosk.

Jeg har ikke bil. Jeg trenger ikke bil heller.

Anonymous poster hash: 1b533...e21

Man kan fint klare seg uten bilbelte i årevis, så lenge man ikke kommer opp i en ulykke. Men man tar en risiko.

Tosk selv.

Anonymous poster hash: acd77...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva?

Bruker folk faktisk antivirus enda?

Hjelpes....

I :hjerte: you! :)

Anonymous poster hash: 1b533...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESET tar ikke phising, og dessuten hjelper det svært lite å ha virusprogrammer hvis man mangler totalt nettvett, er idiot og ikke passe paranoid.

Jeg har klart meg uten virusprogrammer i 20 år. Jeg går ikke inn på steder eller linker jeg ikke vet hva er og jeg er passe paranoid. Jeg har ALDRI HATT ET ENESTE problem.

Hva i alle dager er det dere gjør dere som må ty til slike programmer?

Anonymous poster hash: 1b533...e21

Det der tenkte jeg også. Til jeg en dag fikk virus selv. Aner ikke hvor det kom fra, men det var visst en skikkelig trojansk hest av den gamle typen og samboer måtte styre noe sinnsykt for å fikse det.

Etter det har jeg hatt antivirus. Har vært fornøyd med tre stykker, men kommer bare på AVG og Avast i farten.

Anonymous poster hash: d6e64...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der tenkte jeg også. Til jeg en dag fikk virus selv. Aner ikke hvor det kom fra, men det var visst en skikkelig trojansk hest av den gamle typen og samboer måtte styre noe sinnsykt for å fikse det.

Anonymous poster hash: d6e64...10f

Hvis jeg har vært virusfri i 20 år, så trenger jeg ikke virusprogram nå heller. Paranoia lenge leve.

Anonymous poster hash: 1b533...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan fint klare seg uten bilbelte i årevis, så lenge man ikke kommer opp i en ulykke. Men man tar en risiko.

Tosk selv.

Anonymous poster hash: acd77...617

Jeg snakket med en som jobber i NAF, og han kjørte konsekvent uten bilbelte under 50kmh, og i byen..

Han mente det hadde reddet livet hans minst to ganger å kjøre uten bilbelte, da han fikk en bil i venstresiden, men klarte å slenge seg over i passasjersete før bilen traff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Avast til macen, er fornøyd.

HVA?`Jeg trodde mac var perfekt?!?!? Trenger du ANTI-virus til en mac altså? Jaha ja...

Fanboys'ene tok feil med andre ord...

Alt fra apple er søppel.

Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Defender tar virus det. ;)

Windows Defender er ditt første forsvar mot spionprogrammer og annen uønsket programvare.

Javel? Din tur til å komme med dokumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Defender til Windows 8 har også antivirus. De eldre versjonene har ikke.

Endret av likeasir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Windows Defender er ditt første forsvar mot spionprogrammer og annen uønsket programvare.

Javel? Din tur til å komme med dokumentasjon.

Klart. For Windows åtte ble Defender konvertert til antivirusprogram. Jeg bringer deg dokumentasjon fra /wiki, og håper dette holder.

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Defender

"In Windows 8, Microsoft upgraded Windows Defender into an antivirus program comparable to Microsoft Security Essentials."

Jeg må legge til at min tar trojanere fant jeg ut her om dagen. Jeg har ikke mye virus, men da fikk jeg jo bekreftelse på at dette fungerer slik det skal :)

Endret av Vind
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...