Gå til innhold

Hvor mange venner har dere på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ca 80. Har aldri forstått greia med å godta venneforespørsel på folk man kanskje så vidt har hilst på en gang eller to. Så jeg har bare familie/slekt, venner, gamle naboer og skolevenner, samt noen bekjente.



Anonymous poster hash: 3e1c9...947
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

836 venner. Har mange venner fordi jeg har vært politisk aktiv i mange år, aktiv innen ulike organisasjoner, så er det også folk fra jobben og venner, familie m.fl.

Det er ingen der jeg ikke kjenner, med få unntak: har noen spillvenner også.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1774 :fnise: Aaaaltfor mange, men jeg er ikke særlig privat av meg heller. Går jevnlig gjennom listen, men er sjelden jeg sletter noen i og med at jeg har møtt/snakket med de aller fleste jeg har som "venn".



Anonymous poster hash: b9b6d...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner den tida der man ikke målte hverandres popularitet med antall venner man har på sosiale medier...



Anonymous poster hash: 31d13...622
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 400. Det er familie, slekt, venner, kolleger, bekjente som kan være gode å ha og spillvenner. Har kontakt med de fleste jevnlig, på et eller annet vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for mange. 300 ++ Men nå bruker jeg ikke facebook så aktivt og er ganske "profesjonell" når jeg først skal legge ut ting eller skal uttale meg om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

272, men så mange venner har jeg selvfølgelig ikke - flesteparten er bekjente og noen kollegaer.

Endret av Codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske så få...

Har en hel del bekjente som jeg sjeldent prater med.. Men grunnet mye flytting i årene hvor man etablerer venner så er det ganske så tynt.. Har jo tidligere kollegaer da...

Har noen folk fra barneskolen, men vet ikke om jeg vil kalle dem venner selv om jeg har gått på skole med dem i ca 8 år...

Kan vel trygt si at det er "It's complicated..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har rundt 60 nå. Tok en real sletterunde før jul en gang. Nå har jeg bare folk jeg har kontakt med. Jeg følte meg så ensom når jeg så hva alle andre gjorde og hvor morsomt de hadde det, derfor tok jeg avgjørelsen på at de jeg ikke har snakka med på over et år, de blir sletta.

Slettet du familie/slekninger du ikke hadde snakket med på ett år også, eller har de fått "fast plass"? :)

Anonymous poster hash: 4bb68...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg null, deaktiverte hele kontoen, er lei av facebook...

Hvor lenge hadde du den?

Anonymous poster hash: 4bb68...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I underkant av 100, stort sett familie og en del venner.

Jeg har bare de det gir meg noe å ha på facebook, så hvis jeg føler at jeg må blokkere innhold fra noen, sletter jeg dem i stedet.



Anonymous poster hash: 61800...b49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet du familie/slekninger du ikke hadde snakket med på ett år også, eller har de fått "fast plass"? :)Anonymous poster hash: 4bb68...575

Jeg har bare ene broren min der, og han har vel forsåvidt fått fast plass for snakke veldig sjeldent med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rundt 60, men de fleste er folk jeg ikke har noe kontakt med eller folk fra jobb. Folk jeg vil kalle venner, tja, to, tre? Folk jeg ønsker å holde kontakt med, hm, tjue?

Sant å si gir fb meg sterke vibber til bygda jeg kommer fra, der folk sitter tause bak gardina og følger med på hva andre driver med, bare for å ha noe å slarve om seinere.

Anonymous poster hash: 387f5...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...