Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

fra Kiwi:

MANGLER TAKLUKE, RESERVEDEKK OG SKRIFT PÅ DØR

Hæ???



Anonymous poster hash: 48bf2...73e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

herregud! fra kiwi:

Synes det er litt drøyt at den ene av 2stk røyk pakker kjøpt på Kiwi i sandefjord i dag er SVENSK!! Har i tillegg betalt 25% moms på varen står det på kvitteringen.....Burde ikke denne vært moms fri?? Skulle gjerne ha fått lagt ut bilde



Anonymous poster hash: 48bf2...73e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra KIWI (dauer av den sida :fnise::fnise::danse: )

Samme kjedelige vareutvalg som Rimi og Rema 1000 så hva som er fint med Kiwi forstår ikke jeg. Dessuten klarer ikke Asko Lillesand å skaffe Aass Lite øl på 0,5l. boks. Merkelig med tanke på at Aass bryggeri ligger kun 28 mil derfra og at vi snart befinner oss I 2015. Ingen Kiwi butikk i hele Kristiansand kommune har Aass Lite det har de bestemt hos Kiwi på Lierstranda (Vitbank) hovedkvarteret til butikk-mafiaen i Norge. De bestemmer hva du skal spise,handle og til hvilke tidspunkt du skal det!!!! Boikott hele Kiwi-kjeden, de tjener fett på din handel....

Hei. Var på butikken deres på Gulskogen nettopp, og opplevde noe merkelig. Jeg ble spurt om legitimasjon da jeg kjøpte øl, noe som i og for seg er hyggelig da jeg har passer 30 for snart to år siden. Men gutten i kassa tok legitimasjonen min og begynte å taste inn noe på kassa mens han kikket på kortet. Er dette noe nytt dere har begynt med? Det var meget ubehagelig, men jeg ble så paff at jeg ikke reagerte på det før jeg var ute av butikken. Det er ikke greit at dere registrerer informasjon fra min id i kassen, og jeg forventer å bli tilstrekkelig informert dersom dette er tilfelle. Håper på et veldig oppklarende svar..

Arrrghhhhh.... Jeg hanldet mat i den lokale Kiwi butikken i Lierbyen i Buskerud i dag. For andre gang opplevde jeg når jeg kom hjem med nykjøpte tomater at de var råtne... Min kone, som er født og oppvokst på gård i Lier, er av den oppfatning at jeg ikke er flink til å velge ut grønsaker i butikken. Som vanlig har hun rett ! Til mitt forsvar vil jeg si at det må være mulig å handle grønnsaker i en butikk uten å være redd for at grønnsakene skulle være råtne... Jeg kunne sikkert reist ned for å bytte de ( pleier alltid å takke nei til kvittering så det hadde nok ikke hjulpet), men det viktigste er at jeg har ikke tillit til denne butikken lenger... Dette begynner å bli som på besninstasjoner hvor betjeningen ikke har noe kompetanse om hverken bil eller hva de selger i butikken. Gjør ledelsen i butikken jobben sin, så skaffer de medarbeidere som passer på at det som selges i butikken er mulig å spise en halvtime etter at det er kjøpt... Greit at vareutvalget ikke er allverden, men det dere selger må være i orden ! Min konklusjonner at jeg kun kan kjøpe ferdigproduserte matvarer i Kiwi Lierbyen da det ikke er noe hyggelig å komme hjem til min kjære kone med ferskvarer som er dårlig....

:fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: Folk skriver lange avhandlinger, å jeg ler!!!



Anonymous poster hash: 48bf2...73e
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å gå inn og se selv.

Anonymous poster hash: 9ab4f...c90

Tror du jeg gidder å lete meg frem til det svaret? Jesus...

Anonymous poster hash: d58da...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg gidder å lete meg frem til det svaret? Jesus...

Anonymous poster hash: d58da...bc6

Så hva får deg til å tro at andre skal gidde å gjøre det for deg? :klo:

Anonymous poster hash: 3e46c...efd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva får deg til å tro at andre skal gidde å gjøre det for deg? :klo:

Anonymous poster hash: 3e46c...efd

Du gidder tydeligvis å kverulere så hvorfor ikke

Anonymous poster hash: d58da...bc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gidder tydeligvis å kverulere så hvorfor ikke

Anonymous poster hash: d58da...bc6

:daane:

Anonymous poster hash: 3e46c...efd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei TV3. Nå har jeg rigget og forberedt morgendagens festmiddag. Jeg ser på meg selv som en liten mini Hellstrøm, men det endte i nytt kutt i fingen. Hender det at Hellstrøm kutter seg og så gjør dere filmtriks slik at vi ikke merker det? Hadde betydd mye for meg om han gjorde det."

:hoho:

Den var jo søt.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei TV3. Nå har jeg rigget og forberedt morgendagens festmiddag. Jeg ser på meg selv som en liten mini Hellstrøm, men det endte i nytt kutt i fingen. Hender det at Hellstrøm kutter seg og så gjør dere filmtriks slik at vi ikke merker det? Hadde betydd mye for meg om han gjorde det."

:hoho:

Den var jo søt.

:skratte::skratte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fra Kiwi (mange gullkorn der :fnise: )

"Stiller ikke noen krav til annonsørene deres på tv?Er jo de samme programene som går igjen .De tar bare pengene deres men bryr seg ikke om de sender james bond for 15 gang.Hvorfor kan dere ikke stille noen krav?"

Altså hæ? :klo:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjøpte denne Brusen hos rimi sædalen 3/1-2015. Den smaker ikke godt og lukter gjær. den går ut 20/2-2015."

- Vedlagt bilde av brusen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn Navnesen - føler seg tankefull

"Mine tanker går til min kjære venninne *tagget vennn* som ligger alvorlig syk på *stedsnavn* med en alvorlig lungebetennelse som trenger oppfølgning snarest !!!!

Ellers har jeg stekt min 4 ribbe denne gang Nordfjordkjøtt kjøpt på Rema 1000 dette kan ikke komme fra en lykkelig gris :(men foretrekker Rimi sin ferdig krydrede ribbe for den kommer fra en lykkelig sunn gris :)

Mange festlige kunder som skriver på Rimi sin vegg :fnise:

Endret av frksølekopp
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame skriver en to lange avhandliger om den nye reklamen til Kiwi. Greit nok, men på det ene innlegget kommenterer henne "[email protected] en med denne add bør holde seg vekk fra min profil, rapporterer det som sjikane.Tosk!" :fnise:

Men nå spammer jeg! Håper noen andre også har innspill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fra NRK

Nå skremte dere vettet av meg! Ekstrasending pga Oscar nominasjon! Jeg trodde Erna var skutt eller noe helt annet vanvittig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn Navnesen - føler seg tankefull

"Mine tanker går til min kjære venninne *tagget vennn* som ligger alvorlig syk på *stedsnavn* med en alvorlig lungebetennelse som trenger oppfølgning snarest !!!!

Ellers har jeg stekt min 4 ribbe denne gang Nordfjordkjøtt kjøpt på Rema 1000 dette kan ikke komme fra en lykkelig gris :(men foretrekker Rimi sin ferdig krydrede ribbe for den kommer fra en lykkelig sunn gris :)

Mange festlige kunder som skriver på Rimi sin vegg :fnise:

For en bråvending. Emotional rollercoaster! :D

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

KIWI

På grunn av fisk-i-handlepose-reklame;

"Jeg Kikket litt På ‪#‎TvNorge‬ I dag, Og det dukket opp en ‪#‎kiwiminipris‬‪#‎reklame‬-----> For ¤‪#‎Billig‬ ‪#‎fisk‬. Det eneste denne ‪#‎reklamen‬ forteller meg, er at #kiwiminipris ikke har respekt for levende liv, trist og smakløst.... #kiwiminipris , #TVNorge ,‪#‎Kiwi‬ har ett samfunnsansvar. Alle som lever av Fiske vet at ferske varer ikke skal ligge i plastpose. Kiwi svarer som tilbakemelding,til, (kari nordmann*), at det selvfølgelig IKKE er levende fisk de har i posen, da er den ikke fersk heller da, tenker jeg, og hva er poenget med denne reklamen da? Hvordan vil Kiwi barn skal se denne reklamen ? At det er greit å ta levende ting i plastposer , Bare posene er fra Kiwi, Fisk eller ei, slenge posen, i en betong kloss, fordi den lever? Er det det, Kiwi vil fortelle barn....‪#‎Vg‬"

Hva er greia med hashtags?:P i tilfelle noen trykker på hashtag "billig" eller "reklamen" liksom.

Vet ikke om jeg er enig med henne eller ikke, har aldri sett reklamen på denne måten... men syns bare det er så merkelig å legge ut slike strenge meldinger og dra inn barneoppdragelse, dyremishandling, TVNorge og i tillegg nærmest voldta kommaknappen. OK.

* jeg ønsker ikke å henge ut folk ved navn, selv om det de skriver er offentlig. Så jeg kalte henne Kari.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KIWI

På grunn av fisk-i-handlepose-reklame;

"Jeg Kikket litt På #‎TvNorge I dag, Og det dukket opp en #‎kiwiminipris#‎reklame-----> For ¤#‎Billig #‎fisk. Det eneste denne #‎reklamen forteller meg, er at #kiwiminipris ikke har respekt for levende liv, trist og smakløst.... #kiwiminipris , #TVNorge ,#‎Kiwi har ett samfunnsansvar. Alle som lever av Fiske vet at ferske varer ikke skal ligge i plastpose. Kiwi svarer som tilbakemelding,til, (kari nordmann*), at det selvfølgelig IKKE er levende fisk de har i posen, da er den ikke fersk heller da, tenker jeg, og hva er poenget med denne reklamen da? Hvordan vil Kiwi barn skal se denne reklamen ? At det er greit å ta levende ting i plastposer , Bare posene er fra Kiwi, Fisk eller ei, slenge posen, i en betong kloss, fordi den lever? Er det det, Kiwi vil fortelle barn....#‎Vg"

Hva er greia med hashtags?:P i tilfelle noen trykker på hashtag "billig" eller "reklamen" liksom.

Vet ikke om jeg er enig med henne eller ikke, har aldri sett reklamen på denne måten... men syns bare det er så merkelig å legge ut slike strenge meldinger og dra inn barneoppdragelse, dyremishandling, TVNorge og i tillegg nærmest voldta kommaknappen. OK.

* jeg ønsker ikke å henge ut folk ved navn, selv om det de skriver er offentlig. Så jeg kalte henne Kari.

Herregud, noen tar tydeligvis alt bokstavelig! Det er jo faktisk bare en reklame.. Alle skjønner jo at det ikke ligger en levende fisk i den posen! Eller, man skulle tro at alle skjønte det...

#VG 😂😂😂😂

Endret av Sommernatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spar:
Da kan jeg informere om at
SPAR Norge har dumpingpriser på antibiotikaresistanse, kun kr. 10,- for en kilo Prior Norge kyllingfileter...
Kan det være sant, har den gjevne Nordmann endelig tatt til vettet? Uttrykksikonet gasp

Merker at folk som skal spørre om noe på facebook sider alltid har mer en 5 spørsmålsteg

et eksempel :
Går det an å få en Spar-butikk på ******* ?????


Anonymous poster hash: b60d2...b4c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...