Gå til innhold

Paranormal forum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Så jeg ønsker å melde meg inn i et paranormalt forum, siden det ikke er noe her inne. Jeg har kikket litt på google og fant et, men jeg vet ikke hvordan miljøet der er.

Er noen her medlem av paranormal.no? Jeg vurderer å registrere meg, men jeg vet ikke om det er en seriøs side eller ei. Vil gjerne ha erfaringer fra folk.

På forhånd takk!



Anonymous poster hash: 504a0...888
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paranormal.no er en fin side! Jeg har vært medlem der en stund, alltid noe interessant der. Ikke så veldig aktivt som KG, men man blir tatt seriøst, syns jeg. Det går an å kikke der uten å være medlem, du kan jo se! :)



Anonymous poster hash: 26936...2e0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for tilbakemeldingen. Hvordan er brukerene der inne da? Er de greie? Eller er det like mye drama som det er her inne?



Anonymous poster hash: 504a0...888
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Null drama! Ganske rolig i forhold til KG. Man har muligheten til å bli godt kjent med hverandre uten at trådene blir dominert av nett troll. Jeg anbefaler dere å stikke innom. :)



Anonymous poster hash: e0464...b12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrulleforum.no

Anonymous poster hash: 99dc0...9c3

Hvis paranormal.no er et skrulleforum, hva er KG og hva er du?

Anonymous poster hash: e0464...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et hyggelig form som er for folk som er interessert i det paranormale, folk som har evner og folk som bare er nysgjerrig. Et av de eldste forumene i Norge. Ble startet i 2002 og noen av medlemmene fra starten av er enda aktive den dag i dag.

Forumet har sett en dramatisk forandring opp gjennom årene. Man hadde først en ganske spirituell periode hvor det var i overkant bare new age mennesker som diskuterte panfløyter og krystaller. Alt virket relativt rolig. Det har likevel ikke vært helt vindstille.

Forumet har overlevd en legendarisk feide mellom Olav Moldestad og Kenneth Thon (som var datidens største divaer på forumet), skeptikere som etterhvert kom inn og dominerte forumet - som førte til en feide mellom troende og skeptikere i mange år, et inntog av fanatikere, utskifting av brukere som har kommet og godt opp gjennom årene, en invasjon av nett troll som førte til at forumet måtte barrikadere seg en periode, en ustabil heks som konstant forbannet flere brukere og nå nylig en religiøs ekstremist som klarte å sette hele forumet i kok p.g.a. hennes psykotiske oppførsel og tendens til å hevde at brukerene var alle kontrollert av nefilimer. 

Alt i alt, har forumet klart og stå stå samlet mot utfordringene og den dag i dag, er forumet fremdeles sterkt oppegående. Definitivt et forum med en unik historie :)



Anonymous poster hash: e0464...b12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke skrullete, eller ikke nå mer ihvertfall.

Nei, de skrullete, er som regel dem som har kommet inn med en misjon i en eller annen form.

Anonymous poster hash: e0464...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Det er et hyggelig form som er for folk som er interessert i det paranormale, folk som har evner og folk som bare er nysgjerrig. Et av de eldste forumene i Norge. Ble startet i 2002 og noen av medlemmene fra starten av er enda aktive den dag i dag.

Forumet har sett en dramatisk forandring opp gjennom årene. Man hadde først en ganske spirituell periode hvor det var i overkant bare new age mennesker som diskuterte panfløyter og krystaller. Alt virket relativt rolig. Det har likevel ikke vært helt vindstille.

Forumet har overlevd en legendarisk feide mellom Olav Moldestad og Kenneth Thon (som var datidens største divaer på forumet), skeptikere som etterhvert kom inn og dominerte forumet - som førte til en feide mellom troende og skeptikere i mange år, et inntog av fanatikere, utskifting av brukere som har kommet og godt opp gjennom årene, en invasjon av nett troll som førte til at forumet måtte barrikadere seg en periode, en ustabil heks som konstant forbannet flere brukere og nå nylig en religiøs ekstremist som klarte å sette hele forumet i kok p.g.a. hennes psykotiske oppførsel og tendens til å hevde at brukerene var alle kontrollert av nefilimer.

Alt i alt, har forumet klart og stå stå samlet mot utfordringene og den dag i dag, er forumet fremdeles sterkt oppegående. Definitivt et forum med en unik historie :)

Anonymous poster hash: e0464...b12

Ja, det var tider.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Nei, de skrullete, er som regel dem som har kommet inn med en misjon i en eller annen form.

Anonymous poster hash: e0464...b12

Ja, husker en del av de. Er ikke aktiv mer, men var det i mange år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...