Gå til innhold

Kristine Ullebø (krisssy)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om henne?



Anonymous poster hash: 8f225...4e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hun er en mini-FF i truseshorts, med litt for stort fokus på sitt eget utseende og overfladiske ting.

Anonymous poster hash: f70b9...a53

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er et direkte usunt forbilde for de unge nå for tiden. Jeg er riktignok bare i midten av 20-årene, men vet selv hvem jeg er (i hvert fall til en viss grad :fnise: )

Hun er sykelig tynn, noe hun ikke var for noen år siden. Hun har åpenbart et eksponeringsbehov, som går med på at hun må vise mest mulig hud til all tid. Altså, hun gikk i miniskjørt uten strømpebukse i snøen, hvem gjør det?

Jeg er i hvert fall glad jeg ikke har en 12-åring som datter som leser bloggen hennes.

Jeg leser den heller ikke, men når jeg trykker innpå innimellom, er det jo alltid de samme truseshortsene, fettprosent på mindre enn 2, og magen må konstant vises frem. Jeg blir flau.



Anonymous poster hash: 4b844...814
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hun kan få dratt shortsen og buksene enda lenger opp, følger henne på instagram i håp om å få se buksene havne helt oppunder armhulene :popcorn:



Anonymous poster hash: c8500...b87
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo snart en MILLION følgere på instagram. Helt sykt. Er det fordi hun er tynn?



Anonymous poster hash: 8f225...4e8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er en veldig pen jente, men som har et sykelig eksponeringsbehov. Synes også hun har blitt fryktelig tynn det siste året.



Anonymous poster hash: 2c421...3b4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker henne, jeg. So what om hun har eksponeringsbehov. Hvor mange kjendiser eller instabrukere har ikke det? Hadde hun ikke vært så tynn tror jeg ikke folk hadde rakket med på henne så mye. Syntes hun virker som en kul jente som ikke tar seg selv så sykt høytidelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte henne veldig godt før hun begynte å tjene penger på bloggingen. Da var hun en av favorittene mine. Nå har jeg ikke noe særlig formening om henne.



Anonymous poster hash: 47469...5b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bloggen håper jeg datteren min på snart 11 aldri får snusen av. Thinspo og proana på sitt værste. Da hun begynte å blogge var hun ikke SÅ tynn.Nå ser hun ut som en anorektiker. Rart ikke foreldrene griper mer inn.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er pen men på bildene fra Florida ser man jo ribbena veldig tydelig. Man kan telle dem på et bilde. Og kameraet legger som kjent på 5 kilo. Da må hun se ut som et skjelett i virkeligheten.

Tror dere det er løgn når hun poster bilder og sier hun spiser masse smågodt og Freia Boble karamell?



Anonymous poster hash: 8f225...4e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett bildene hennes på mange pro ana-blogger og instagramkontoer.



Anonymous poster hash: eb9e8...863
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg får lyst til å pakke henne inn i ullpledd og gi henne kakao og boller!

Fryktelig tynn!

Anonymous poster hash: 9a991...22c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke en av de som kommenterer kroppene til folk. Fotballfrue har jo fått mye hets for å være for tynn, men sammenligner man Kristine Ullebø og FF ser man jo klart Kristine er alt for tynn. Jeg vet at noen er naturlig tynne og alt det der (FF), men jeg kan ikke se for meg at det er sunt å være SÅ tynn. Jeg leser ikke bloggen hennes, men følger henne på instagram, og syns det ser ut som hun har blitt mye tynnere i det siste. Og hvis det var min datter hadde hun ikke fått gått slik kledd. Jeg bruker selv korte kjoler, shorts og skjørt, men det er veldig drøyt slik hun kler seg...



Anonymous poster hash: 21eeb...660
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er pen men på bildene fra Florida ser man jo ribbena veldig tydelig. Man kan telle dem på et bilde. Og kameraet legger som kjent på 5 kilo. Da må hun se ut som et skjelett i virkeligheten.

Tror dere det er løgn når hun poster bilder og sier hun spiser masse smågodt og Freia Boble karamell?

Anonymous poster hash: 8f225...4e8

Sånn har det vært lenge. Hun har sett sykelig tynn ut i lang tid og jeg begriper ikke at bloggen hennes er lovlig en gang. Proana-sider sperres, men dette får stå? Det er ubegripelig.

Det tar vel ikke lang tid før denne tråden forsvinner fra KG fullstendig. Jeg har forsøkt å diskutere dette her tidligere fordi jeg er bekymret for min datter, men her hersker det visst full Kristine-support og sensur av alle som måtte være kritiske til hvilke signaler hun sender ut.

Anonymous poster hash: 4c243...57c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker henne, jeg. So what om hun har eksponeringsbehov. Hvor mange kjendiser eller instabrukere har ikke det? Hadde hun ikke vært så tynn tror jeg ikke folk hadde rakket med på henne så mye. Syntes hun virker som en kul jente som ikke tar seg selv så sykt høytidelig.

Nå vil ikke jeg kalle det å rakke ned. Den kritikken hun får her, går jo i stor grad på at hun er så forferdelig tynn og kler seg på en måte som sender ut veldig uheldige signaler.

For min del må hun gjerne se ut som en anorektisk hore på en kirkegård i februar og shoppe seg til døde, men blogger hun om det og eksponerer seg på internett slik hun gjør, må hun jammen tåle at folk sier sin mening også. Problemet er nemlig at ungjenter tar henne og andre bloggere veldig høytidelig.

Anonymous poster hash: 4c243...57c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en av de som kommenterer kroppene til folk. Fotballfrue har jo fått mye hets for å være for tynn, men sammenligner man Kristine Ullebø og FF ser man jo klart Kristine er alt for tynn. Jeg vet at noen er naturlig tynne og alt det der (FF), men jeg kan ikke se for meg at det er sunt å være SÅ tynn. Jeg leser ikke bloggen hennes, men følger henne på instagram, og syns det ser ut som hun har blitt mye tynnere i det siste. Og hvis det var min datter hadde hun ikke fått gått slik kledd. Jeg bruker selv korte kjoler, shorts og skjørt, men det er veldig drøyt slik hun kler seg...

Anonymous poster hash: 21eeb...660

Jo, men FF har muskler i forhold til denne jenta.

Anonymous poster hash: 9a991...22c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns på noen bilder at hodet hennes ikke passer helt med kroppen. (Hodet ser stort ut i forhold til kroppen)

Ellers er hun veeeeldig tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at hun er en offentlig person, men jeg syns ikke det er greit å henge henne ut selvom. Syns synd på henne om hun har anoreksi, men hvis hun hadde hatt det ville vel foreldrene hennes grepet inn?



Anonymous poster hash: 8142c...d18
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...