Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Det er faktisk lov å være menneskelig oppi det her innimellom også!! :jepp: Hvis ikke, er det større sjanse for å sprekke på fulltid!

Ha en fin søndag med tur og meksikansk! Hørtes fantastisk ut! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9,5 kg er så utrolig bra!! Men godt å høre at du også er litt menneskelig innimellom ;)

Spørs om ikke vi gikk rundt samme vann da i dag :lur:

Kos deg med meksikansk i kveld, det har du virkelig fortjent :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,5 kg er så utrolig bra!! Men godt å høre at du også er litt menneskelig innimellom ;)

Spørs om ikke vi gikk rundt samme vann da i dag :lur:

Kos deg med meksikansk i kveld, det har du virkelig fortjent :klemmer:

:klemmer: Tusen takk! :) Gleder meg til jeg klarer 10 kg, det høres liksom så mye ut ;)

Sjansen er vel stor for at det var det samme vannet, ja ;) Hvor lang tid bruker du vanligvis å gå rundt? Vi gikk oss litt "vill" på slutten, endte opp på et speiderarrangement eller noe... Men brukte faktisk nesten 1,5 time, så det tok lenger tid enn jeg husket.

Etterpå ble det meksikansk restaurant. Jeg prøvde å finne det sunneste alternativet de hadde og endte opp med kyllingfajitas med kyllingfilet,stekte grønnsaker,grønn salat, chillibønner, ris, salsa, guacemole, rømme og hvetewraps. Jeg spiste verken risen eller rømmen, men tok 2ts guacemola og salsa. God mat! Alle de andre ville ha dessert, men jeg sa jeg var "stappmett" så jeg holdt meg til et glass vann. Gjett om det så fristende ut da de andre bestilte bananasplit, ostekake, sjokoladeis med pisket krem, ristede nøtter og sjokoladesaus!

Kjenner jeg har gnagsår etter turen, gikk med nye sko og tynne sokker. Bad combo! Håper virkelig det har blitt bedre til i morgen, jeg skal jo på jazzercisetime med masse hopping og spretting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Tusen takk! :) Gleder meg til jeg klarer 10 kg, det høres liksom så mye ut ;)

Sjansen er vel stor for at det var det samme vannet, ja ;) Hvor lang tid bruker du vanligvis å gå rundt? Vi gikk oss litt "vill" på slutten, endte opp på et speiderarrangement eller noe... Men brukte faktisk nesten 1,5 time, så det tok lenger tid enn jeg husket.

Etterpå ble det meksikansk restaurant. Jeg prøvde å finne det sunneste alternativet de hadde og endte opp med kyllingfajitas med kyllingfilet,stekte grønnsaker,grønn salat, chillibønner, ris, salsa, guacemole, rømme og hvetewraps. Jeg spiste verken risen eller rømmen, men tok 2ts guacemola og salsa. God mat! Alle de andre ville ha dessert, men jeg sa jeg var "stappmett" så jeg holdt meg til et glass vann. Gjett om det så fristende ut da de andre bestilte bananasplit, ostekake, sjokoladeis med pisket krem, ristede nøtter og sjokoladesaus!

Kjenner jeg har gnagsår etter turen, gikk med nye sko og tynne sokker. Bad combo! Håper virkelig det har blitt bedre til i morgen, jeg skal jo på jazzercisetime med masse hopping og spretting.

Det varierer litt, men i dag bruke jeg 1t og 15min. Jeg har også gått feil tidligere, jeg går i min egen verden og hører på musikk :fnise:

Vi var hos noen venner og spiste lasagne i dag, og jeg tror de fikk hakeslep når jeg ville ha vann til maten. Det fristet sinnsykt med cola, men godt å kjenne at viljestyrken er der ;)

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer litt, men i dag bruke jeg 1t og 15min. Jeg har også gått feil tidligere, jeg går i min egen verden og hører på musikk :fnise:

Vi var hos noen venner og spiste lasagne i dag, og jeg tror de fikk hakeslep når jeg ville ha vann til maten. Det fristet sinnsykt med cola, men godt å kjenne at viljestyrken er der ;)

Sprekt!:)

Hehe, flink du var å stå imot colapresset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trim: 1 time jazzercise og 30 minutter gåtur hjem i bratte bakker :) Da jeg kom hjem vasket jeg huset og nå ligger jeg under pleddet mitt på sofaen og slapper av med god samvittighet!

På jobben i dag var det enda en dame som kommenterte at jeg hadde gått ned i vekt. Hurra :) Skal trene med PT i morgen, skal bli interessant å se om jeg har klart 10 kilo til da. Sist gang jeg veide meg var jo på torsdag, så det blir jo veiing to dager "før tida", så det er spørs om det har gått til da. Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt frustrert her jeg sitter. Bakgrunnen for det er i korte trekk:

Jeg har en avtale senere i dag som neeesten krasjer med treninga med PT, men det går akkurat hvis jeg lar være å lage middag. Vedkommende (som er veldig matglad og ikke akkurat noe treningsnarkoman) jeg har en avtale med spurte om vi ikke skulle bestille pizza i dag siden jeg likevel ikke rakk å lage middag. Jeg sa "neeei, det går fint, jeg tar meg bare noe å spise på jobben før jeg drar." Da fikk jeg følgende surt/krast svar tilbake: "Fnys! Er du blitt såå hysterisk nå at du ikke engang kan ta deg et stykke pizza...!"

WTF?? Jeg kan faktisk "ta meg" så mye pizza jeg bare vil, men jeg VELGER å la være for å bli sunnere, friskere, slankere og mer fornøyd med meg selv! Argh! Jeg orket ikke å si noe til vedkommende, mumlet bare noe om at "det er ikke det..." Visste ikke hva jeg skulle/orket å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper vedkommende innerst inne bare misunner deg viljestyrken og fremgangen din, så bare hev deg over det du! :jepp:

Jeg heier på deg! :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, sånt er så irriterende!

:kjefte:

Tipper vedkommende innerst inne bare misunner deg viljestyrken og fremgangen din, så bare hev deg over det du! :jepp:

Jeg heier på deg! :duskedame:

:klemmer:

I will! Takk for at du heier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! :danse:

I dag har jeg offisielt nådd målet mitt!

Jeg startet 15. februar.

I dag, 20. april har jeg gått ned 10,5 kilo :biggrin:

Da PT så at jeg hadde nådd målet mitt klappet han meg på skuldra og gratulerte meg og kalte meg "en maskin" :fnise:

Så nå er det bare å flytte målet fremover til 15 kilo :)

Endret av Såpeboble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært her, og jeg er utrolig imponert over at du har klart så mange kilo! :danser: Råbra! Skjønner godt han kalte deg en maskin, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lenge siden jeg har vært her, og jeg er utrolig imponert over at du har klart så mange kilo! :danser: Råbra! Skjønner godt han kalte deg en maskin, hehe :)

Gratulerer med nådd mål! Det er veldig fortjent! :nigo:

Hei og "takk for sist" til dere begge! Tusen takk for gratulasjonene, de varmet! :) Som premie til meg selv for nådd mål dro jeg på shopping rett etterpå og kom hjem med to bæreposer dilldall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! 10 kg er virkelig en milepæl :nigo:

Så nå er det 15 kg? Var det ikke 12 kg du snakket om tidligere? Har du blitt helt hekta nå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! 10 kg er virkelig en milepæl :nigo:

Så nå er det 15 kg? Var det ikke 12 kg du snakket om tidligere? Har du blitt helt hekta nå? :ler:

:ler: Hehe, ja jeg har visst det! Men frem til 15.mai er målet fortsatt 12 kg. Etter det er jo ned i vektprogrammet ferdig, men da skal jeg fortsatt koste på meg PT en gang i uka for å holde koken, og daaa blir målet 15 kg :) Så egentlig blir planen slik:

Delmål frem til 15.mai : 12 kilo

Mål til sommeren: 15 kilo.

Så gjenstår det å se om jeg er like gira når sommeren kommer. Kanskje blir det nytt mål..? En dag om gangen! :)

I dag har jeg store planer om å dra inn til storbyen å kjøpe meg den vannkokeren jeg linket til tidligere i dagboka. Den er sykt overprisa, men jeg har lyst på den og benytter sjansen nå og kaller det belønning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Wow!! :klappe: 10 kilo på rekordtid!! :duskedame: Gratulerer så masse!

Tenker det var et godt plaster på såret etter den teite pizzakommentaren!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig moro å lese at du har gått så mye ned på denne tiden.

:)

Er det lov å spørre om startvekt og målvekt?

Prøver å motivere meg selv til å gå ned noen kilo før sommeren, og dette er inspirerende lesing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...