Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den derre dressingen! :kjempesinna:

Anonym poster: 40e26cef68ac4f1bc785ccb4cab98106

Den finnes det faktisk en egen tråd for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den reklamen hvor det er en fyr som skal kjøpe kebab, og spør om hvor mye det koster. Han får spørsmål om han skal betale nå eller få faktura i posten ? Og hvis han betaler nå koster det 80 ikke 40 kr.

Det er en reklame om kontantkort, og at det blir sånn hvis du kjøper det i butikk. Men du får da de pengene du betaler for på et kontantkort...

JEG FORSTÅR DEN IKKE 1!!!!! Noen som kan forklare ?

Har å gjøre med minuttprisene på kontantkort vs minuttprisene på abonnement, tror jeg.. Prisene på kontantkort ligger vel på 0,60 - 1kr pr minutt, men på abonnement i dag så ligger prisene hovedsaklig på 0,38 - 0,49 hvis jeg ikke tar feil. Ellers så har jeg misopfattet hele greia.

Haaaaaater reklamene med Maggi Juicy Chicken, og Oreo-reklamen.

Egentlig takler jeg ikke reklamer der de har dubbet dem til norsk. Sykt irriterende.

Jeg hadde en gang mareritt om Maggi Juicy Chicken.. :overrasket: Den drømmen slo faktisk Zombiemamma og kjøttetende klesskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rett og slett hundereklamer er utrolig plagsomme, for jeg har en hund som alltid på løpe mot tv og bjeffe. Som regel sover den når tven er på, men så fort det kommer en hund på tv, da vil den si ifra!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRITTREKLAMENE FRA KICKS!!!!!!!!!

Anonym poster: 3feaf28941ed35fa68c4dda165aae3a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

OneCall reklamene - er ikke det de med hun som driver å ringer faren sin? Irriterende!

Og den derre dressing reklamen, ja. Får lyst å klaske til hun dama. Makan til mangel på manerer skal man lete lenge etter!

Og reklamene for Kondomeriet! Spesielt den med telefonenen som vibrerer. Den tar jo aldri slutt! Argh!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har å gjøre med minuttprisene på kontantkort vs minuttprisene på abonnement, tror jeg.. Prisene på kontantkort ligger vel på 0,60 - 1kr pr minutt, men på abonnement i dag så ligger prisene hovedsaklig på 0,38 - 0,49 hvis jeg ikke tar feil. Ellers så har jeg misopfattet hele greia.

Haha. Det de prøver å få frem gjennom reklamen er at kontantkort kjøpt i butikk er dyrere enn om man velger Fastpris Kontant med Talkmore, som kommer med faktura i posten :) Men ja, den reklamen er ganske irriterende.

Edit: skrivefeil.

Endret av Infantata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. Min feil. Men det ert tydeligvis ikke bare jeg som har misforstått den.. :) Det kommer ikke så veldig tydelig frem hva som er forskjellen på vanlig kontantkort og det fra talkmore - bortsett fra at fakturaen kommer i posten altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes reklamen med damen som ikke kan klare seg uten Vanish, er forferdelig. Den nasale stemmen får meg til å grøsse. Jeg husker ikke hvilken kanal denne går på, tv Norge, tv3.

JA! Argh! Hun kan jo nesten ikke snakke i det hele tatt! :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg synes reklamen med damen som ikke kan klare seg uten Vanish, er forferdelig. Den nasale stemmen får meg til å grøsse. Jeg husker ikke hvilken kanal denne går på, tv Norge, tv3.

JA! Argh! Hun kan jo nesten ikke snakke i det hele tatt! :sur:

Skulle akkurat inn å skrive om den her i tråden! Teit reklame, nasal stemme og premien for årets dårligste skuespiller i reklamefilm! Det er ikke akkurat så veldig troverdig å høre den dama fortelle om hvor fortreffelig Vanish er. Spesielt etter å ha erklært at hun "har ambisjoner om å ha bare hvite håndklær" som dessverre blir ødelagt av skitne barnehender og diverse andre uhumskheter. Hun fremstår jo som mindre smart, rett og slett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Nå holder jeg på å få fnatt av whiskasreklamen. Herlighet for en dårlig dubbing, "Cleooo, jeg ser på kampen, oioi" :sur: Fnatt, fnatt, fnatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Skulle akkurat inn å skrive om den her i tråden! Teit reklame, nasal stemme og premien for årets dårligste skuespiller i reklamefilm! Det er ikke akkurat så veldig troverdig å høre den dama fortelle om hvor fortreffelig Vanish er. Spesielt etter å ha erklært at hun "har ambisjoner om å ha bare hvite håndklær" som dessverre blir ødelagt av skitne barnehender og diverse andre uhumskheter. Hun fremstår jo som mindre smart, rett og slett.

Er Vanish så supert, da? Jeg har igrunnen ikke hatt behov for noe annet enn vanlig vaskepulver. Men jeg har heller ingen ambisjoner om hvite håndklær, for jeg har stort sett bare med farger. Ikke er jeg plaget av at de blir ødelagt av skitne barnehender heller :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Er Vanish så supert, da? Jeg har igrunnen ikke hatt behov for noe annet enn vanlig vaskepulver. Men jeg har heller ingen ambisjoner om hvite håndklær, for jeg har stort sett bare med farger. Ikke er jeg plaget av at de blir ødelagt av skitne barnehender heller :fnise: .

Aner ikke om det er supert. Jeg bruker det ikke, og kan ikke si jeg blir fristet av reklamen heller! :roll:

Jeg har ingen ambisjoner om perfekte, hvite håndklær heller så jeg klarer meg fint med mine kulørte håndklær. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Nå holder jeg på å få fnatt av whiskasreklamen. Herlighet for en dårlig dubbing, "Cleooo, jeg ser på kampen, oioi" :sur: Fnatt, fnatt, fnatt.

Hahaha ja, akkurat som at katten kommer til å stoppe å mase og snu seg mot skjermen når han mannen sier "oioioi!". :grinele: Jeg tror de fleste katter elsker whiskas mer enn fotballkamper, så den type distraksjon funker nok dårlig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Er Vanish så supert, da? Jeg har igrunnen ikke hatt behov for noe annet enn vanlig vaskepulver. Men jeg har heller ingen ambisjoner om hvite håndklær, for jeg har stort sett bare med farger. Ikke er jeg plaget av at de blir ødelagt av skitne barnehender heller :fnise: .

Det er sånn at man begynner å lure på hvor mange grader hun pleier å vaske håndklærne sine på. Hun vasker dem sikkert på 30 graders finvask, for her i huset har vi aldri hatt problemer med å få vekk flekkene på handklærne ved å kun bruke vanlig vaskepulver, selv om samboer liker å mekke bil, og jobbe ute. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Søgni

Åh enig, vanishreklamen og Vanish-Guro. :sinnatagg: Jeg liker hvordan hun er "leder", og har "ambisjoner" om hvite håndklær. Jeg er glad jeg ikke er Guro, det kan umulig være sunt å ha et sånt oppheng i flekker og håndklær. Jeg tror Guro er et sånt typisk supermenneske og slave av perfeksjon på alle områder av livet, som står i fare for å gå på en smell en vakker dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

"Æ SER DU RÆKA RUNDT I BYEN Å E SLAPP, Æ HØR DU E PÅ HAVET; Å ALDRI FÅR NO NAPP"

Hahaha, jeg digger den! Jørg1 :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder jeg på å få fnatt av whiskasreklamen. Herlighet for en dårlig dubbing, "Cleooo, jeg ser på kampen, oioi" :sur: Fnatt, fnatt, fnatt.

:rulle: Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAGGI JUICY CHICKEN! :rasende:

Haha, takler ikke den stemmen. :kjempesinna:

Endret av Magnifique
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...