Gå til innhold

Hvordan tar dere som er i forhold initiativ til sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller gjorde, hvis dere ikke er i forhold nå.

Anonym poster: fd083196d7bd9c7fa554fcff100397c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan?

Jeg bare kjører på jeg :P hehe. Kysse han, stryke han på innsiden av låret og sånt :)

Anonym poster: 2ad870b338e4ac594528fd04464d050b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å begynne å kysse og kanskje tafse litt, det. Har aldri opplevd at noen ikke tar hintet når jeg vil ha sex :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi allerede ligger i sengen eller sitter i sofaen, tafser jeg litt bare så skjønner han hvor jeg vil. Hvis han holder på med noe og jeg er kåt, spør jeg ham bare om vi skal pule. Det fungerer bra.

Anonym poster: 6f6407295b1fe6187e2e59c0be294f6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en finurlig måte å gjøre det på her om dagen :) Tar veldig sjelden initiativ til sex, men denne gangen var det så gøy at jeg bare måtte. Vi lå i sengen halvnakne (vi sover begge i undertøyet), og jeg lå på armen hans. Ba ham bare om å lukke øynene, og gjette hva jeg tegnet forsiktig med en finger på brystet hans. Begynte med enkle ting som en sol eller et hjerte, og for hvert riktige gjett fikk han et kyss et sted på kroppen. Var så gøy å se hvordan huden på brystet hans knoppet seg forsiktig når jeg strøk på ham. Kysset han bare lenger og lengre ned, og for hvert riktige gjett ble tegningen litt vanskeligere. Jeg avsluttet med en avansert "tegning" av det britiske flagget, og når han gjettet riktig, resulterte det i et kyss på tuppen av penis og en deilig blowjob :) Så tok vi det der i fra!

Anonym poster: 8e62106ea6ca24ea6c76baec3ca11b70

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er ute etter hjelp så burde du kanskje skrive litt mer i innlegget.

Anonym poster: 3ca141cfb3681924900b1c94fbd070b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer an på situasjon og humør.

Dytter ham opp mot veggen, holder armene hans fast og utfordrer ham til å sloss. Klemmer meg inntil ham bakfra og beføler ham. Setter meg på fanget hans, stryker hendene gjennom håret hans og kysser ham. Sender melding om hva jeg har lyst til å gjøre med ham seinere. Overfaller ham når han kommer ut av dusjen. Erter ham med frekke kommentarer og 'kom og ta meg'-blikk inntil han ikke vet om han har mest lyst til å kvele meg eller rive av meg klærne. Dersom jeg er veldig trøtt eller full, hender det at jeg bare spør om han ikke kan bære meg til senga og gjøre hva han vil. :gjeiper:

Man må nesten bare prøve seg fram og finne ut hva som fungerer på den enkelte, samt hva man foretrekker selv. :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten enhver anledning kan føre til sex, men noen forslag er:

- Gå inn på badet når han dusjer og a)gå inn sammen med ham b) se på ham dusje, og når han kommer ut av dusjen tar du på ham og/eller setter deg på huk og gir oralsex. Eller noe nærliggende.

- Om du synes han blir for kverulerende i en(ikke seriøs) diskusjon, spør du om han snart er ferdig med å snakke og så kler du av deg/ham

- Istedetfor vanlig kyss, gir du et mye lengre som signaliserer tydelig hva du vil

- Han driver på med hva som helst(men for guds skyld ikke midt i en fotballkamp), du stiller deg foran han og kler av deg

- Når du er i dusjen kan du invitere ham inn og/eller gå ut naken og sier med et smil at du ikke vet hva han har tenkt å gjøre, men du skal iallefall leke(har aldri opplevd å ikke få raskt selskap, så er ikke helt sikkert på hva man gjør om han ikke kommer etter ganske kjapt....men man bør vel kanskje holde løftet?)

- Ellers fungerer vel all slags orientering språklig eller visuelt om at man har lyst på sex? :vetikke:

"Kle av deg/sett deg ned/legg deg ned/gjør som jeg sier/vil du at jeg skal a/b/c/d, jeg har fantasert om blablabla i hele dag/når vi kommer hjem så skal vi blablabla/jeg har ikke undertøy på meg/jeg har lyst på deg....

Listen er uendelig. Og det gjelds vel å ikke bli sur om man avogtil får et høflig "ikke akkurat nå", det hører for de aller fleste med om man tar initiativ ofte.

Suksesskriterier er at mannen ikke er gretten(på deg), trøtt eller sulten forøvrig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg starter med å kysse han lekent, for så å gli over til dype kyss, for så å sette meg skrevs over fanget hans, for så å ta på han, for så å ta av meg klærne for så å ta han av klærne for så å sette igang.. Do i need to say anymore? :lur:

Neida, vi starter alltid ulikt. enten så liker jeg å pirre han, eller han pirre meg, eller så går jeg faktisk bare rett på det og fyrer løs. Iblant overrasker jeg han i dusjen, eller når han jobber. Han setter alltid pris på sånt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke stod at spørsmålet kun var til kvinner får jeg vel svare da :) Dette var noe av det jeg gjorde i det korte forrige forholdet mitt når jeg hadde lyst på sex:

Dama gikk opp for å hente noe, når hun kom ned igjen reiste jeg meg opp fra sofaen og gikk bestemt mot henne med et blikk som sa at jeg ville ha henne. Presset kroppen hennes inntill min og begynte å kysse, først på leppene så nedover nakken. Deretter lot jeg den ene hånda mi gli opp nakken hennes til bakhodet, tok et godt grep om håret, så henne inn i øynene og sa at hun skulle ned på kne. Veien derfra til senga klarer dere sikker fylle inn selv :)

En annen gang satte vi i sofaen og jeg gav henne en massasje. Hun satt foran meg mellom bena mine, så masserte jeg skuldrene. Deretter begynte jeg å massere lenger og lenger ned. Nærmet meg puppene men masserte bare rundt dem først for å tease henne. Deretter sirklet jeg veeldig sakte inn, helt til jeg kom til brystvortene og koste litt med dem (Husker ikke om jeg kysset henne i nakken samtidig men godt mulig jeg gjorde det, hvis ikke så er det hvertfall noe du kan gjøre). Deretter kravlet hun på alle fire til enden av sofaen, snudde seg mot meg, dro av seg buksa og spredde bena sine :)

Ene gangen lå vi i senga og sov, jeg våknet kåt midt på natta. Så det jeg gjorde var legge meg tett inntill henne og la den ene armen om magen hennes. Deretter begynte jeg å stryke på hele kroppen hennes utenom de åpenbare plassene. Først utenpå skjorta, så lot jeg hånda mi gli innenfor skjorta og begynte å stryke over hele kroppen hennes mens jeg sakte og forsiktig kysset på nakken hennes (ja jeg liker å kysse på nakken ;) ). Beveget hendene mine sakte mot puppene, strøk rundt dem og mellom de. Så til slutt begynte jeg å sirkle sakte inn, først helt i ytterkantene. Så nærmere og nærmere brystvortene helt til jeg kunne høre henne puste tungt og da koste jeg til slutt med dem.

Vet ikke hvor bra dette funker på jenter som ikke har så følsomme pupper da. Eksen min ble kjempekåt av at jeg lekte med dem og elsket det så da fungerte det jeg skrev veldig bra. Har dessverre ikke så mye erfaring når det kommer til sex så har ikke så mye annet å bidra med :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i helgen var vi på fest, Jeg hvisket til han at jeg ville jeg hjem og ha sex med han..... Vi dro hjem.

Endret av Trude.lutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flækk a dæ brokjæ gutt!

Hehe, neida, som regel er det mer enn nok at jeg kysser ham og ser lurt på ham^^, Kanskje tafser ham litt på brystet, rumpa eller snoppen:)

Anonym poster: 245a205cca9315d98a3371db6d5c4117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tafser eller spør. Enkelt og greit ;)

Anonym poster: ba181a47f77d3d05c716a376da5f4e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig ganske lett med eksen min. De fleste gangene jeg overnattet tok jeg bare på meg den korte kimonolignende morgenkåpen min når vi skulle legge oss, og lot den være åpen med bare undertøyet under. Da tok det ikke lang tid før han var på plass, og jeg fikk det som jeg ville :biggrin:

Var det midt på dagen brukte jeg egentlig bare å dra han med meg inn på soverommet og dyttet han ned i sengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står vi i dusjen, faller det seg ofte naturlig å tafse litt her og der og da kan det ofte ende med sex.

Sitter han ved pc'en eller tv'n når jeg får et anfall av akutt kåt, sier jeg bare "Sex! Nå!" og drar han med inn på soverommet.

Ligger vi i senga og sover eller ikke har stått opp enda, begynner jeg med stryking på magen hans og så utarter det seg derfra.

Er det han som føler seg frisky, begynner han å stryke og klemme på låret mitt. Da tar det ikke lange tida før vi er i gang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff jeg kjenner jeg blir skikkelig sjalu når jeg leser alt dette. (jeg er mann)

Har aldri opplevd noe sånt jeg... funker ikke vis jeg gjør det mot henne heller.....

F... dere er heldige :)

Anonym poster: 791dafe4b52292f80cdf20896d6f9361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går opp til henne og kysser henne dypt og inderlig mens jeg tafser på rumpa, ryggen, nakken og overalt ellers. Lar henne vite at jeg har sykt lyst på henne akkurat der og da, midt på gulvet, midt på lyse dagen. Da blir hun også kåt og så elsker vi sammen på gulvet eller i senga eller på badet eller ett eller annet sted vi finner det for godt... Livet er i grunn helt flott!!!

Anonym poster: f13b4cb64ce92d600ed110b0b85a47ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Huff jeg kjenner jeg blir skikkelig sjalu når jeg leser alt dette. (jeg er mann)

Har aldri opplevd noe sånt jeg... funker ikke vis jeg gjør det mot henne heller.....

F... dere er heldige :)

Anonym poster: 791dafe4b52292f80cdf20896d6f9361

Kan jo hende det ikke er noe som fugerer i forholdet ditt, men har du prøvd å "date" henne på nytt? Gi komplimenter, kose ta på og kysse henne ikke seksuelt og for deretter å eksalere det mer og mer opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg kjenner jeg blir skikkelig sjalu når jeg leser alt dette. (jeg er mann)

Har aldri opplevd noe sånt jeg... funker ikke vis jeg gjør det mot henne heller.....

F... dere er heldige :)

Anonym poster: 791dafe4b52292f80cdf20896d6f9361

Sjalu jeg også, nei blir jeg singel igjen skal jeg traske gjennom hele KG, finne kvinnene som elsker å kose og sende samltige som er single pm og be dem på date.

Anonym poster: 3ca141cfb3681924900b1c94fbd070b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...