Gå til innhold

Netflix Norge


sofie777

Anbefalte innlegg

Prøvde det ut i går og syns det fungerer kjempebra!

Lasta ned appen til mobilen også. Bra bilde uten hakking.

Kunne vært litt bedre utvalg, men det kommer vel etterhvert. For min del så gjør det ikke noe at det er gamle serier siden det er mange jeg ikke har fått sett ennå.

Hvis jeg bruker det mye i prøveperioden så kommer jeg nok til å beholde det.

Et spørsmål angående å få sett det på tv. Jeg har ikke smarttv, men det står at det går med BlueRay-spiller med nettverkstilgang. Noen som bruker det på den måten? Finner ikke ut av det.

Jeg tror det funker på "alt" av spillere med nettverkstilgang. Jeg har Netflix på Playstation.

Endret av Chloe-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det funker på "alt" av spillere med nettverkstilgang. Jeg har Netflix på Playstation.

Ja, men hvordan finner BluRay-spilleren NetFlix? Står ikke noe om dette i bruksanvisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder nok bare de helt nyeste Blu-ray-spillerne. Jeg kan gå på YouTube på min som er et og et halvt år, men ikke mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker apple tv og får alt jeg vil...

nf norge må nok komme med bedre tilbud ang serier og filmer for min del.

Må si jeg savner å gå i video-sjappa, lete etter filmer, kjøpe godis... Ja ja, nå forlater vi ikke huset for slikt lenger. Nostalgi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til rettighetsavklaringer må Netflix tekste alt de gjør tilgjengelig i Norge, og det tar litt tid. Jeg ble positivt overrasket over at de hadde fått så stort utvalg på plass til lansering.

Jeg har brukt amerikansk Netflix i lange tider og har tatt en del stikkprøver på både norsk og amerikansk på det jeg er interessert i, finner jevnt over det jeg vil se på begge. Stor tommel opp for den norske varianten. Nå må de bare legge opp Instant Queue på ikke-amerikanske Netflixer, så er jeg helt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske det var mulig med engelsk tekst også. Selv om siden er norsk, er det litt dumt at de kun har skandinaviske/nordiske undertekster. Det er tross alt mange som liker å se engelske og amerikanske filmer med tekst på orginalspråket.

Anonym poster: 3afabc6b2a1cf5a6443177a989a2bcc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt rart / dårlig at det bare er 18 tv-serier?

Anonym poster: a893547cec797da7270e20629ec05a14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blah blah

Skuffa over netflix og droppet hele greia.

Alt for dårlig utvalg

Mulig jeg er sær, men jeg liker å se de nyeste episodene og sesongene iallefall innen en uke etter at de ble sluppet. Har en del amerikanske venner og syns ikke det er noe gøy og få spoilere eller gi de munnbind :fnise:

VOX sender vel nyeste episodene av enkelte serier bare 3-4 dager etter sendeskjemaet i USA. Det er jo kjempebra!! Ellers innrømmer jeg gjerne at resten blir streamet på såkalte ulovlige sider

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at jeg ikke kan stenge av tekstingen på alle filmene. Bare noen.

Ellers skulle jeg gjerne sett Hulu komme til Norge. Det seneste av serier, mange fine filmer, heftig utvalg.

Anonym poster: 2c88315d0b2103dde8ca116cc904dcea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt rart / dårlig at det bare er 18 tv-serier?

Anonym poster: a893547cec797da7270e20629ec05a14

Det er ikke det. Når man registrerer seg er utvalget mye større. Selv har jeg prøvd det en del nå, og er veldig fornøyd. :) Både på mac, iphone og TV via spillkonsoll.

Regner også med at utvalget vil ta seg mer og mer opp etterhvert!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke det. Når man registrerer seg er utvalget mye større. Selv har jeg prøvd det en del nå, og er veldig fornøyd. :) Både på mac, iphone og TV via spillkonsoll.

Regner også med at utvalget vil ta seg mer og mer opp etterhvert!

Å. så det er bedre utvalg når man er registrert...?

Det stod liksom "se igjennom utvalget", så da tolket jeg det som at det var det man fikk..:P

Anonym poster: a893547cec797da7270e20629ec05a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at en slik tjeneste skal være interessant må den være oppdatert og fullstendig. Jeg vil kunne se seriene mine dagen etter at de vises i USA og dersom det er slik at man på enkelte filmer ikke kan skru av underteksten er også det en voldsom ulempe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis blir tilbudet mangedoblet. Slik det e rnå er det LATTERLIG dårlig. Stort sett bare eldgamle serier og elendige filmer. På grensen til en vits spør du meg.

Bare å fortsette med amerikansk netflix enn så lenge med andre ord.

Anonym poster: 364dbea36651b0f00af15b14aebc29ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis blir tilbudet mangedoblet. Slik det e rnå er det LATTERLIG dårlig. Stort sett bare eldgamle serier og elendige filmer. På grensen til en vits spør du meg.

Bare å fortsette med amerikansk netflix enn så lenge med andre ord.

Anonym poster: 364dbea36651b0f00af15b14aebc29ba

Hvordan kan man bruke den amerikanske?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...