Gå til innhold

Betale hver dag?


Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy

Jeg har hatt hunden på et "dyre-pensjonat". Det kostet 125 kroner dagen, + for 15 kroner dagen for for (hun sa til meg at det aldri ble mer en 15 kroner dagen, vi har forresten en liten cocker som ikke spiser mye). Jeg leverte henne i 11- tiden på torsdag og hentet henne i 11- tiden i dag. Dette kostet 600 kroner, og de har altså tatt full betaling for hver dag, pluss at jeg har betalt for for i over 6 dager. Foret er jo lett å si at jeg mener at de skal ha for mye for, men er det rimelig å betale 125 kroner for begge de halve dagene også?

Endret av Chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chrizzy
600kr fra torsdag til söndag höres jo ikke så ille ut da.

Man betaler pr dag, og ikke halve dager så

Jeg synes det var mye, særlig reagerte jeg på at de tok langt mer for for en hun i utgangspunktet sa til meg. Jeg synes også at hun kunne latt meg betale for 3 dager og ikke 4, særlig siden det var snakk om så få timer i dag.

Endret av Chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nishiki

Vis det koster 150 kr dagen blir dette jo korrekt. Hunden har vært der i fire dager.

150 * 4=600

Hva er problemet :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom hunden min hadde hatt det bra, hadde nok ikke JEG klaget på en pris på 600 kr. Syntes ikke det var så ille jeg.

Det er også helt vanlig at man betaler mere for lørdag/søndag.

Håper ivertfall hunden din hadde det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Joda, hun har nok hatt det fint, jeg kan jo ikke spørre henne akkurat. Men det skulle ikke koste mer for for en de i utgangspunktet sa synes jeg uansett.

Det kostet 125 kroner dagen forresten. En helt grei pris syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var avtalen at hun skulle være til søndag? Da har hun tatt høyde for å regne med den dagen, ergo du må betale for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt betalt for 4 dager, ikke hadde jeg plutselig tatt dobbel betaling for for heller (hun sa en annen pris en det som kom på fakturaen). Men så hadde jeg nok ikke blitt særlig rik av å drive butikk heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det koster 150 kr dagen blir dette jo korrekt. Hunden har vært der i fire dager.

150 * 4=600

Hva er problemet :klø:

Nja, avtalt pris for opphold og for vil bli 560 kroner, hun mente også at makspris for for var 15 kroner dagen, og det gjaldt store hunder, ikke en liten cocker på 10 kilo.

Jeg er ikke så nøye på penger egentlig, men liker ikke at det blir annerledes en avtalt, selv hadde jeg ikke tatt betaling for de få timene i dag, om det ikke var slik at jeg måtte si nei til noen andre og derfor gikk glipp av de pengene. Hun kunne jo f. eks, ikke få spist så mye denne dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrizzy!!!!! KG-yndlingen!! :hoppe:

Men over til topic ja: Det er helt vanlig at de tar betalt for antall kalenderdager, uansett hvor mange timer det er på leverings - og hentedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrizzy!!!!! KG-yndlingen!! :hoppe:

Men over til topic ja: Det er helt vanlig at de tar betalt for antall kalenderdager, uansett hvor mange timer det er på leverings - og hentedag.

:)

Ja, men hun burde være jævlig mett nå da, siden hun har spist like mye for som de beregner til 1 1/2 stor alaskahund :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Ja, men hun burde være jævlig mett nå da, siden hun har spist like mye for som de beregner til 1 1/2 stor alaskahund :ler:

Enig, derfor må det bli 0 karbohydrater og masse trim frem til jul. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, derfor må det bli 0 karbohydrater og masse trim frem til jul. :ler:

Ja, det er kun derfor jeg enda er våken egentlig, jeg sitter her og spekulerer i dietten hennes fremover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kun derfor jeg enda er våken egentlig, jeg sitter her og spekulerer i dietten hennes fremover :ler:

Uff ja, det kan bli noen utfordringer når hun må holde seg unna frukt, kaker og smågodt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg må bare si fra om at hun damen holdte seg til avtalen og vel så det,. Hun hadde bare tatt 15 kroner for for i 4 dager, og prisen var 125 kroner dagen uten moms, med moms ble det jo så klart mer, så da var jo alt i orden. Oppdaget det heldigvis når jeg så nærmere på regninga. Var virkelig godt at jeg ikke sa noe. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff. Jeg må bare si fra om at hun damen holdte seg til avtalen og vel så det,. Hun hadde bare tatt 15 kroner for for i 4 dager, og prisen var 125 kroner dagen uten moms, med moms ble det jo så klart mer, så da var jo alt i orden. Oppdaget det heldigvis når jeg så nærmere på regninga. Var virkelig godt at jeg ikke sa noe. :sjenert:

Ååå, som jeg elsker mennesker som har styrke til å innrømme feil. *gjemmer Chrizzy i hjerte*

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde betalt for 3 dager... som på et hotell.... sjekker inn torsdag, og sjekker ut søndag, ja det blir 3 netter det, ergo 125 * 3... men hvis de har fora hunden hver dag inklusive søndagen, ville jeg tatt betalt for 4 dager med for.. ikke fordi det koster 15 kr dagen for foret, men fordi det er prisen de tar per dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...