Gå til innhold

Johannesurt mot sterke depresjoner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lider av sterke depresjoner og klarer ikke komme meg ut av dette mønsteret på egenhånd, jeg føler meg likegyldig til alt og føler nå at det å sovne inn når den dag kommer blir en lettelse. Jeg har ikke tatt opp dette med legen min før nå pga jeg isolerer meg. Har johannesurt virket for dere med sterke depresjoner? Tenkte prøve dette først før jeg ber om sterkere medisiner..

Anonymous poster hash: 52be4...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt mange positive erfaringer med dette ang angst og depresjoner, ja.

Ei venninne av meg tar dette og det hjelper henne.



Anonymous poster hash: 9d42f...b57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mange positive erfaringer med dette ang angst og depresjoner, ja.

Ei venninne av meg tar dette og det hjelper henne.

Anonymous poster hash: 9d42f...b57

Vet du hvor lenge hun gikk på det før det begynte å virke for henne?

Anonymous poster hash: 52be4...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor lenge hun gikk på det før det begynte å virke for henne?

Anonymous poster hash: 52be4...e3e

Det vet jeg dessverre ikke, noen sier det har umiddelbar virkning (det tror jeg var den flytende) imens kapsler kan ta litt lengre tid, noen uker kanskje. Men kan ikke si for sikkert.

Anonymous poster hash: 9d42f...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lider av sterke depresjoner og klarer ikke komme meg ut av dette mønsteret på egenhånd, jeg føler meg likegyldig til alt og føler nå at det å sovne inn når den dag kommer blir en lettelse. Jeg har ikke tatt opp dette med legen min før nå pga jeg isolerer meg. Har johannesurt virket for dere med sterke depresjoner? Tenkte prøve dette først før jeg ber om sterkere medisiner..

Anonymous poster hash: 52be4...e3e

Johannesurt er jo heller ingen lykkepille. Jeg anbefaler deg å ta dobbel dose av det du får kjøpt på apoteket her i Norge. I Sverige og mange land i Eu anbefaler de å ta to piller daglig i oppstarten. Det hjelper ikke men tar brodden av det verste, man får litt overskudd og kan endre små vaner, i tillegg blir man vennligere innstilt når man har pms.

Anonymous poster hash: b5f3e...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på hvor lang tid det går. Jeg hra opplevd alt fra en dag til fem uker før det har fått effekt, men kan ikke påstå at jeg var mer eller mindre flink til å jobbe med tankegangen og tror ikke det finnes noen fasit.



Anonymous poster hash: b5f3e...097
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil be deg ta kontakt med fastlegen din for å diskutere problemstillingen. Vil også minne om Mental Helse: http://www.mentalhelse.no/ Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no

Det skal være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre.

Lykke til!
Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...