Gå til innhold

Silikon bryster


Blondibabe

Anbefalte innlegg

Synes virkelig ikke du skulle hatt lov til å kommentere her. Du vet ingenting om mitt utgangspunkt. Og det er en utrolig dyktig kirurg så ta deg en potet å gå en anner plass å vær frekk. :(

Du kan blokkere brukere som ikke bidrar med noe positivt - du setter dem blant "ignorerte brukere" under instillinger.

Når det gjelder operasjonen din så er det vanskelig å gi noe som helst råd når det ikke er et mål for deg å se naturlig ut. Jeg ville ha bryster som så ut som de var naturlig store, myke og spretne av type Kate Upton. Det å ta silikon med formål å se ut som man er operert, er ikke noe jeg kan identifisere meg med. Jeg kan heller ikke gi noe mer input, da alle rådene jeg kan komme med for et best mulig resultat er med forutsetningen at resultatet ser naturlig ut. Dersom du vil ha "fake" pupper ser jeg ikke noen forskjell fra eller til hva du velger av str. eller kirurg.

Anonymous poster hash: 64cf3...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 176 høy, ganske slank(64 kg) og fikk ikke lov til legge inn mere enn 295cc høyprofil, og det er stort nok for meg.

Man KAN se at det er silikon hvis jeg ligger på ryggen, men ellers ser de ganske naturlige ut størrelsemessig!

450 ville sett helt enormt ut på meg, så ville kanskje tatt en ekstra konsultasjon. Hadde fryktet det kom til å bli for stort for deg, men hvem er jeg til å dømme. Kommer jo helt an på hvor mye fettvev du har, og hvordan kroppen din er i forhold til vekta. Mitt mål var å fylle inn tapt vev, andre velger å få store pupper fordi de liker det slik. Det er kun du som bestemmer, det er din kropp.

Men kan jeg spørre hva du veier, og hvor høy du er?

Jeg er 168 og 65 kg. Som sakt så har jeg ei vennine som er 1.55 og 55 kg med 400 Cc over muskel og høy profil, og hun ser ikke enorm ut. Jeg har en del løs hud på brystene mine, og var akkurat innenfor så jeg slapp løft, derfor må jeg legge inn såpass. Har bedt om 3D bilder av både 400 cc i moderat profil og 450 cc i høyprofil. Så håper jeg blir mer sikker da på valget mitt.

Men jeg ville egentlig se og prate med andre som har lagt inn 400-450 cc, men det er kanskje ingen her?? :)

Til du som spurte: Jeg blir paff av at noen bare må være frekke, tar gjerne imot alt saklig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir du paff av at de fleste synes det er pent å se naturlig ut? Eller blir du paff av at folk deler meningene sine på et diskusjonsforum?

Anonymous poster hash: a05cd...dba

Endret av Nigiria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Synes virkelig ikke du skulle hatt lov til å kommentere her. Du vet ingenting om mitt utgangspunkt. Og det er en utrolig dyktig kirurg så ta deg en potet å gå en anner plass å vær frekk. :(

Utgangspunktet ditt er uvesentlig når målet ditt er et totalt hodeløst resultat. Det alene sier meg at du har valgt helt feil løsning på dine problemer. Du vil ha nye mer igjen for å bruke de pengene på en psykolog som kan hjelpe deg med å få det bedre med deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det kan være gode grunner til at TS ønsker å ta silikon. Ikke alle som tar det har perky, små og fine pupper som et utgangspukt eller ønsker gigantpupper som resultat. En operasjon kan ha mye å si for livskvaliteten for enkelte, enda så teit du trolig synes det høres ut. Litt som at jeg synes det er teit å føle seg berettiget til å dømme andres valg uten å vite noe om situasjonen deres.

Jeg har tilgode å møte friske kvinner som har hatt gode grunner til å skaffe seg plastpupper, og jeg har møtt en del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Gi faen i å dømme andre.

Jeg dømmer ikke, jeg bare tupper dem i ræva for å finne mer fornuftige løsninger på sine problemer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tilgode å møte friske kvinner som har hatt gode grunner til å skaffe seg plastpupper, og jeg har møtt en del.

Jeg synes du har et poeng. Alle mine venninner som har eller vurderer sliter psykisk. Min ene venninne som ikke har, men vurderer, driver og ser på billige klinikker utenlands osv og drømmer seg bort. Hun har veldig lyst, men sier samtidig at hun er redd hun bare vil finne noe nytt å Være misfornøyd med. Jeg skal innrømme selv at det virker fristende iblant, men siden jeg er klar over at selvtilliten min er elendig vil jeg ta et valg jeg sikkert ikke hadde tatt om jeg hadde et normalt selvbilde.

Anonymous poster hash: e8fdd...d90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 400 cc under muskel. Det ser naturlig ut. Jeg hadde ikke bryster i det hele tatt før operasjonen, så mine er bare en B/C. En liten håndfull. Det kommer helt ann på hva man hadde før.

Anonymous poster hash: 911f6...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 400 cc under muskel. Det ser naturlig ut. Jeg hadde ikke bryster i det hele tatt før operasjonen, så mine er bare en B/C. En liten håndfull. Det kommer helt ann på hva man hadde før.

Anonymous poster hash: 911f6...9f7

Jeg har en B/C -cup og har bare 225 under muskel, hvordan kan du bruke B-cup og ha dobbelt så store pupper som meg? Jeg hadde også lite før jeg ble operert.

Endret av KG dama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å ha pupper med ekte puppestoff i enn oppblåste pupper med fugemasse og stygge arr?

Vannvidd.



Anonymous poster hash: 55b1b...452
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en B/C -cup og har bare 225 under muskel, hvordan kan du bruke B-cup og ha dobbelt så store pupper som meg? Jeg hadde også lite før jeg ble operert.

Jeg var helt flat. De er nok ikke dobbelt så store nei. Jeg er bare 80 cm rundt brystet på det bredeste.

Anonymous poster hash: 911f6...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å ha pupper med ekte puppestoff i enn oppblåste pupper med fugemasse og stygge arr?

Vannvidd.

Anonymous poster hash: 55b1b...452

Hvis man ikke har "puppestoff" så er det mange sim foretrekker å fylle dem opp kunstig. Mine arr er rundt areola og er ikke synlige.

Anonymous poster hash: 911f6...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg har en B/C -cup og har bare 225 under muskel, hvordan kan du bruke B-cup og ha dobbelt så store pupper som meg? Jeg hadde også lite før jeg ble operert.

Faktisk størrelse på cup varierer med omkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...