Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

Oj? Her var det stilt gitt? Hvor har dere andre blitt av da?

Jeg trente dancestep lørdag, og i dag har jeg syklet til søsteren min. Ca 1 mil hver vei. Så gikk vi tur. Brukte 3 timer, men hadde vi gått effektivt, hadde vi brukt 1 tredjedel bare.

Men alt i alt, en bra treningsdag!

I morgen er det step styrke..

Noe som er litt bekymringsfullt, er at jeg kjenner at knærne mine begynner krangle litt. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på knærne, Lene! Du klarer vel ikke å slutte å trene, men du må i alle fall passe godt på at du belaster rett. Ikke gjøre dumme vrier eller sånn. Knær er gode å ha!

Jeg har det helt utrolig stress både på jobb og privat, men det går ganske greit med trening og mat likevel. Håper alt blir bedre etter denne uka. Og snart er det påske!

Hvor er dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk bare trent 3 ganger forrige uke, men var ikke helt i slag... i går fikk jeg syklet 1 time og i dag har jeg til nå løpt rundt en gymsal med 15 barn i en time, og kost meg masse og skal trene litt electra etterpå... spiser fortsatt sunt, så da er det ingen krise med vekten om man ikke trener... Vekten har heldigvis stanset på 65-66 kg, noe som jeg er veldig fornøyd med, skal ikke så mye mer ned i vekt før det ser stygt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nå er oppladninga til påsketuren i full gang her.

Har trena styrke og ellipse 1time hver dag i en uke nå..

og endelig kommer resultatet, vekta minker med stormskritt :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå.

Her har det vært stille en stund nå.

Jeg trener som vanlig og er veldig flink om dagen.

Vekta har løsnet, og jeg har gått fint ned i vekt.

Har bare 4,5 kg igjen til der jeg var da jeg giftet meg.

Har brukt 1 år nesten på å gå ned 15 kg.

Håper dere har det bra jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig trening igjen i dag. Jeg har bestemt meg for å trene mye nå når det blir vår. Får forske litt på hvilke timer som kan passe. I dag er det aerobic.

Har nok lagt på meg litt i påsken, men regner med at det går greit av igjen når det normale livet er i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Lenge siden nå, rett og slett for at jeg ikke rekker surfe på nettet lenger :ler:

Jobber MYE om dagen, så det eneste jeg rekker utenom er trening.

Så der er jeg standhaftig.

Det er du og ser jeg helenaa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har både travelhet og trening :-)

Heldigvis har formen kommet tilbake etter påske, men nå er det pollensesong, og det er ikke bra for lungene mine. Men jeg håper jeg skal kunne trene greit for det. Jeg har i alle fall utstyrt meg med medisiner.

Kan si at danceaerobic ble litt i meste laget for meg, hva angår snurr og show. Jeg hang vel ikke akkurat helt med. Men jeg synes egentlig jeg var ganske flink til å være første gang. Håper jeg får prøvd meg mer på sånn, det er jo utrolig gøy (og kanskje litt ekstra gøy når man får det til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare hilse på igjen, det er leeenge siden jeg var her nå.

Trener mye spinning, og prøver å bevege meg så mye som mulig ellers. Jeg har begynt på et kostregime som skulle tilsi lavere kroppsvekt når det har gått ei tid, så vi får se hva som skjer med bikinen til sommeren ;)

Snx :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...