Gå til innhold

Har så lyst på han men..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg blitt kjent med en jeg liker veldig godt, synes han har så mange fine sider. Dette er en jeg ser potensiale i for et lengre forhold så er redd for å ødelegge det ved å ha sex tidlig. Problemet er bare at jeg ikke vet om jeg greier å holde meg unna han. Er lenge siden sist og jeg er glad i sex (med en jeg bryr meg om) og han her tenner jeg så veldig på av en eller annen grunn. Skal jeg bare knipe igjen og holde ut en stund til? Blir menn skuffet om dama vil ha sex tidlig? Tenker dere at hun er useriøs?



Anonymous poster hash: 8c440...826
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en jeg ser potensiale i for et lengre forhold så er redd for å ødelegge det ved å ha sex tidlig.

Eh, hvorfor det? Hvorfor skal det bli ødelagt ved å ha sex tidlig?

Anonymous poster hash: 05b93...ba6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen tenker nok sånn. mens andre ikke.

begge mine langvarige forhold begynte med sex



Anonymous poster hash: bea89...8f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun har lyst på sex. Er jeg i der positive hjørnet tenker jeg at hun har lyst på MEG. :P De færreste menn er redd for å bli "brukt for sex", så jeg har egentlig aldri skjønt problemstillingen. Hvor seriøse man er og ønsker å være vises med ord og handlinger ellers. Og ikke minst avklares det gjennom kommunikasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det så vanlig å ha sex så tviler på at han vil syntes noe dårligere om deg selvom du har sex med han tidlig! Om det da ikke er ila. den første timen dere møtes på første treffet inne på en cafe-do da hehe.

Tenker som så at om du venter for lenge kan han også miste interessen og bli usikker på hva det er du er ute etter, frustrert og finne seg noen andre som vil ha sex med han. Gjør det som føles rett for deg, ikke bekymre deg for om du blir dømt eller lignende :)



Anonymous poster hash: e9253...64c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge siden du møtte han?

Liker han deg ordentlig har det ikke noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, hvorfor det? Hvorfor skal det bli ødelagt ved å ha sex tidlig?

Anonymous poster hash: 05b93...ba6

Det trenger ikke å ødelegge noe, men det kan jo gjøre det. Eksempelvis kan den andre parten oppfatte deg som useriøs og ikke en jente man vil inngå et forhold med. Eller så kan den andre parten miste interessen ved tidlig sex. Det er mye forskjellig. Man må bare velge det tidspunktet som passer for dem begge.

Anonymous poster hash: 704e0...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er så synd at dette er en problemstilling! Forhåpentligvis så liker han deg og tenker ikke at du er "useriøs" fordi du tenner på han og ønsker å ha sex.

Du kan jo velge om du vil prate med han først, eller om det kanskje blir rart. Selv hadde jeg prøvd å vente litt hvis jeg var redd det var for tidlig, men neimen sikker på om jeg hadde klart det.



Anonymous poster hash: 49a59...198
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...