Gå til innhold

Menn som jogger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest 100%naturlig

Jeg løper i tights fordi det er det beste plagget å løpe i. Jeg har løpt i både joggebukse og shorts og konklusjonen er at tights fungerer best.

Kjenner jeg blir litt irritert når det skal være så mye lover og regler for hva vi menn kan og ikke kan bruke. Jeg tenker at så lenge de plaggene jeg har er laget og tilpasset menn så er det min egen vilje om jeg vil bruke de eller ikke.

Helt enig, jeg klarer meg ikke uten min 2XU, og kommer ikke til å velge anderledes for at det ikke er 'stuerent'. Flere å flere gutter løper i tights, rett og slett for at dette er det beste å løpe i tights:).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor? Der er jo helt nornalt å løpe i tights, spesielt på denne tiden av året.

Fordi treningstights er for kvinnfolk og skruller. Det ser helt for jævlig ut når menn tar på seg sånt tøy. Og nei, jeg føler meg ikke 100% "vel" i sykkelshorts heller, men det bruker jeg kun ifm. sykling. Da sitter jeg tross alt på sykkelen mesteparten av tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Fordi treningstights er for kvinnfolk og skruller. Det ser helt for jævlig ut når menn tar på seg sånt tøy. Og nei, jeg føler meg ikke 100% "vel" i sykkelshorts heller, men det bruker jeg kun ifm. sykling. Da sitter jeg tross alt på sykkelen mesteparten av tiden..

Men herregud, då skulle det vel vere greitt å bruke løpetights når ein trass alt spring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...