Gå til innhold

Menn som jogger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sunhands

Jeg bruker shorts som går ca ned til knærne. Hva var det du tenkte på?

Jeg synes shortser som går til knærne er harry. Heller tights da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva bruker du når du sykler da?

Anonymous poster hash: 8ffc2...bed

Sykkelshorts eller sykkelbukse, alt etter temperatur. Tilsvarende med overdel, trøye med korte eller lange ermer. Hva bruker du når du sykler?

Jeg synes shortser som går til knærne er harry. Heller tights da.

Ja vel, da synes du det. Jeg bryr meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Hva synes dere menn bør ha på seg når de er ute og jogger?

Anonymous poster hash: be1e1...c98

Ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelshorts eller sykkelbukse, alt etter temperatur. Tilsvarende med overdel, trøye med korte eller lange ermer. Hva bruker du når du sykler?

Ja vel, da synes du det. Jeg bryr meg ikke.

Hva er sykkelshorts da? Tights med bleie.

Anonymous poster hash: 2f6d1...8e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er sykkelshorts da? Tights med bleie.

Anonymous poster hash: 2f6d1...8e6

Det er klær som sitter stramt, ja. Med padding. Men det har faktisk noe for seg når man sykler langt, og i høyt tempo. Og da mener jeg ikke et par km. F.eks. har jeg 12 km til/fra jobb, det sykler jeg på ca 30 min. Og relativt ofte tar jeg turer på over 50 km, noen ganger over 100 km. På fredag var jeg med på rittet Enebakk Rundt (83 km). Syklet distansen på under 2t 30m. Tok samme tur på egen hånd på lørdag. Gikk ikke så fort da, men syklet jo alene hele distansen, og brukte under 2t 50m, med motvind en del av turen. Søndag syklet jeg 48 km på 1t 37m. Og da kan man ikke ha klær som flagrer i vinden, man må ha egnet tøy. Syklet til/fra trening i regntøy i dag. Det sitter ganske løst, og jeg merket at vinden bremset meg ned. På vinteren løper jeg gjerne på tredemølle før svømming. Sist vinter, da jeg var på mitt beste, løp jeg over 9 km på 40 min, og det var i treningsshorts, altså ikke tights. Måtte vri opp tøyet etter løpeøkten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere menn som ikke mener at menn skal bruke tights, har dere prøvd å jogge i dette selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og jeg jogger i tights når det er kaldt eller blåser fælt, ellers jogger jeg i shorts. Hva noen måtte mene om noe som helst driter jeg i. Jeg jogger i det som er behagelig og funksjonelt.



Anonymous poster hash: 4dba7...4c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for seksualisert innhold og avsporinger.

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tights! Av samme grunn som kvinner og menn flest når man trener.
Du skal ikke på en moteppvisning. Du skal trene, og da er det viktig at du bruker klær som er praktiske og gjør dørterskelen mindre for å komme seg ut og trene.

Når jeg ikke bruker tights og er i mye fysisk aktivitet, får jeg store gnagsår mellom benene. Som kan vare i et par uker der jeg ikke får trent.
Det er noe de fleste menn kjenner igjen. Da vi har mindre bekken enn kvinner. Slik at vi har lite mellomrom mellom benene og lårene gnager inni hverandre.

Folk kan mene at det er femi, sexy, stygt, pent osv. osv. Det kan være det samme. Menn som har kropp til det kler tights og alt mulig annet. Det samme med kvinner. Men det er noen av begge kjønn som har en alder eller kropp der jeg vil se minst mulig. Men det kan være det samme. Jeg unner de å bruke riktig utstyr for å få gjennomført treningsøkta.

Tights har kommet for å bli. Det samme har alle fordommene rundt det. Det er et plagg som er elsket og hatet.

En begravelse har en dresscode. Men skjønner ikke hvorfor dette spørsmålet blir stilt i forbindelse med trening. Med mindre formålet er å trippe rundt for å vise frem til verden hvor trendy treningsklær du har. Det er udiskuterbart femi og jålete. Men ikke trening!



Anonymous poster hash: afd81...11a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Ser for meg at det er en sjelden affere. Anonymous poster hash: 8ffc2...bed

hahaha ja det tror jeg også,signerer denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha ja det tror jeg også,signerer denne

Noen som er litt fornærmet, skjønner vi.

Jeg løper minst hver gang jeg er på treningssenter, minst 2 ganger/uke. Og jeg gjør bedre innsats på mølla enn mange som bare loffer på den eller tvinner på ellipsemaskinene.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Eg synest menn som spring bør ha på seg klede som syner at dei bryr seg meir om funksjon enn om utsjånad. I dei fleste høve vil det seie tights og løpejakke i kaldt ver, og kort løpeshorts og halvlaus singlet i varmt ver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Eg synest menn som spring bør ha på seg klede som syner at dei bryr seg meir om funksjon enn om utsjånad. I dei fleste høve vil det seie tights og løpejakke i kaldt ver, og kort løpeshorts og halvlaus singlet i varmt ver.

Helt enig:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts ned til litt over knærne og teknisk t-trøye funker finfint når det er varmt eller man er inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Snodig. Innlegget mitt med forslag om zebra-string og romerske sandaler bra ryddet av mod for seksualisert innhold, mens " Jeg synes de bør være naken med støvler " fikk stå.

Husk å ha sex med klærne på neste gang, folkens. Det er mer seksualisert. :fnise:

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett menn i bortgjemte stammer rundt om i værden går i string og sandaler til vanlig hver dag. Med et blåserør og giftpiler. Aldri fotbundet det med noe seksuelt nei...

Anonymous poster hash: afd81...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper i tights fordi det er det beste plagget å løpe i. Jeg har løpt i både joggebukse og shorts og konklusjonen er at tights fungerer best.

Kjenner jeg blir litt irritert når det skal være så mye lover og regler for hva vi menn kan og ikke kan bruke. Jeg tenker at så lenge de plaggene jeg har er laget og tilpasset menn så er det min egen vilje om jeg vil bruke de eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jogger selv enten i joggebukse eller shorts.. Får vondt inni meg av å møte på gutter i tettsittende tights.

Hvorfor? Der er jo helt nornalt å løpe i tights, spesielt på denne tiden av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...