Gå til innhold

Ville du brukt en dating coach?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mythic

Nei, jeg hadde aldri i verden oppsøkt en dating coach. Hele konseptet og tankegangen om at man skal lære seg teknikker og taktikker for å sjekke opp et annet menneske, byr meg i mot. Hva skjedde med å møte mennesker, snakke med dem, bli kjent og la ting gå sin naturlige gang? Alt som kan ha det minste lille likhetstrekk med PUA og liknende opplegg er motbydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg hadde aldri i verden oppsøkt en dating coach. Hele konseptet og tankegangen om at man skal lære seg teknikker og taktikker for å sjekke opp et annet menneske, byr meg i mot. Hva skjedde med å møte mennesker, snakke med dem, bli kjent og la ting gå sin naturlige gang? Alt som kan ha det minste lille likhetstrekk med PUA og liknende opplegg er motbydelig.

Ikke sant. Det er motbydelig at en mann kan lære seg triks som likner de som skjønner det naturlig. Det er like juks som sminke på stygge damer. De er egentlig ikke pene, men man tror det. Samme med menn som lærer seg å tiltrekke kvinner uten egentlig å skjønne hvorfor. Og dama føler seg lurt, akkurat som menn gjør når de innser dama egentlig er stygg.

Anonymous poster hash: 6db16...d85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde aldri i verden oppsøkt en dating coach. Hele konseptet og tankegangen om at man skal lære seg teknikker og taktikker for å sjekke opp et annet menneske, byr meg i mot. Hva skjedde med å møte mennesker, snakke med dem, bli kjent og la ting gå sin naturlige gang? Alt som kan ha det minste lille likhetstrekk med PUA og liknende opplegg er motbydelig.

Det handler mest om å gi menn som sliter med å tilpasse seg den naturlige kjønnsdynamikken hjelp, forstår man ikke hvordan man bør takle en #shittest fra deg eller andre så kommer man ikke langt.

Hadde du vært målet til en ordentlig PUA så hadde du vært rimelig solgt og du hadde aldri skjønt hva som hadde skjedd ;)

Spør du en kvinne hvordan man som mann best kan tiltrekke\være rundt kvinner så vil du aldri få ordentlig svar ....ganske enkelt fordi de ikke er i stand til å gi deg et. Det har alle vi menn opp gjennom årene som har hatt friendzona venninner prøvd og eksperimentert med :)

Anonymous poster hash: 00530...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. Det er motbydelig at en mann kan lære seg triks som likner de som skjønner det naturlig. Det er like juks som sminke på stygge damer. De er egentlig ikke pene, men man tror det. Samme med menn som lærer seg å tiltrekke kvinner uten egentlig å skjønne hvorfor. Og dama føler seg lurt, akkurat som menn gjør når de innser dama egentlig er stygg.

Anonymous poster hash: 6db16...d85

:tommelsmil:

Nå kommer snart svarene om at sminke bare fremhever det naturlig vakre, og at push-up-BH har en helseeffekt. :laugh:

Anonymous poster hash: 42ba0...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Det handler mest om å gi menn som sliter med å tilpasse seg den naturlige kjønnsdynamikken hjelp, forstår man ikke hvordan man bør takle en #shittest fra deg eller andre så kommer man ikke langt.

Hadde du vært målet til en ordentlig PUA så hadde du vært rimelig solgt og du hadde aldri skjønt hva som hadde skjedd ;)

Spør du en kvinne hvordan man som mann best kan tiltrekke\være rundt kvinner så vil du aldri få ordentlig svar ....ganske enkelt fordi de ikke er i stand til å gi deg et. Det har alle vi menn opp gjennom årene som har hatt friendzona venninner prøvd og eksperimentert med :)

Anonymous poster hash: 00530...345

:ler:

Jeg er nok for gammel og garvet til å falle for PUA-greier. Shit testing driver jeg heller ikke med. Jeg er enkel og likefrem. Liker jeg noen, så sier jeg det, også får det bære eller briste. Uansett, dating coach er ikke noe for meg. Jeg er så heldig at jeg klarer å snakke med så og si hvem som helst, og jeg klarer alltid å finne på noe å snakke om, enten det dreier seg om small talk eller mer dypere ting.

Spørsmålet her var vel om jeg (og du eller du eller du) ville brukt en dating coach, og for meg er svaret nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg er nok for gammel og garvet til å falle for PUA-greier. Shit testing driver jeg heller ikke med. Jeg er enkel og likefrem. Liker jeg noen, så sier jeg det, også får det bære eller briste. Uansett, dating coach er ikke noe for meg. Jeg er så heldig at jeg klarer å snakke med så og si hvem som helst, og jeg klarer alltid å finne på noe å snakke om, enten det dreier seg om small talk eller mer dypere ting.

Spørsmålet her var vel om jeg (og du eller du eller du) ville brukt en dating coach, og for meg er svaret nei.

Får håpe for din del at du driver med #shittesting ..ellers har du ikke mye selvrespekt. Spørsmålet er om du egentlig forstår hva som menes med det ?

Desto eldre du blir desto mer sårbar blir du mot PUA ..også de litt mer talentløse.

Anonymous poster hash: 00530...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler mest om å gi menn som sliter med å tilpasse seg den naturlige kjønnsdynamikken hjelp, forstår man ikke hvordan man bør takle en #shittest fra deg eller andre så kommer man ikke langt. Hadde du vært målet til en ordentlig PUA så hadde du vært rimelig solgt og du hadde aldri skjønt hva som hadde skjedd ;) Spør du en kvinne hvordan man som mann best kan tiltrekke\være rundt kvinner så vil du aldri få ordentlig svar ....ganske enkelt fordi de ikke er i stand til å gi deg et. Det har alle vi menn opp gjennom årene som har hatt friendzona venninner prøvd og eksperimentert med :)Anonymous poster hash: 00530...345

Får håpe for din del at du driver med #shittesting ..ellers har du ikke mye selvrespekt. Spørsmålet er om du egentlig forstår hva som menes med det ? Desto eldre du blir desto mer sårbar blir du mot PUA ..også de litt mer talentløse. Anonymous poster hash: 00530...345

Hahaha, jeg synes det er så gøy å lese når menn med høy selvtillit på sjekkeområdet uttaler seg. Dere tror faktisk at dere kan få draget på hvem som helst? Og at jo eldre dame jo lettere å få til sengs. Jeg kan kkke tenke meg noe eklere og midre attraktivt enn menn som tror de er noe. Skikkelige valper med andre ord!

Anonymous poster hash: 67ecf...3b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for reklame, spekulasjon, persondebatt og svar til dette.

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk klarte seg da uten slikt pengesluk før i tiden?

Når man tar steget og går til en datingcoach er det fordi man ønsker å gjøre noe med tankemønsteret sitt. Man har innsett at det man gjør ikke funker.

Og akkurat den dørstokkmila der er jo halve jobben: å innse at man muligens gjør noe feil og å ønske å gjøre noe med det.

Resten av jobben klarer man hvis man vil, og mestringsfølelsen er desto bedre.

Coaching for dating er litt som å klargjøre alle overflater for vaskehjelpen som ikke kan flytte på gjenstander egentlig.

Grovarbeidet er gjort, og finpussen er man faktisk i stand til å greie selv - helt uten ekstra kostnad :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe for din del at du driver med #shittesting ..ellers har du ikke mye selvrespekt. Spørsmålet er om du egentlig forstår hva som menes med det ?

Desto eldre du blir desto mer sårbar blir du mot PUA ..også de litt mer talentløse.

Anonymous poster hash: 00530...345

Det var da voldsomt, så krakilsk man skulle bli av en liten kommentar da. Minner ikke om folk som er fullstendig sikre på sin livsfilosofi.

Anonymous poster hash: b7870...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Får håpe for din del at du driver med #shittesting ..ellers har du ikke mye selvrespekt. Spørsmålet er om du egentlig forstår hva som menes med det ?

Desto eldre du blir desto mer sårbar blir du mot PUA ..også de litt mer talentløse.

Anonymous poster hash: 00530...345

Forklar meg hva shit testing har med selvrespekt å gjøre? Jeg mener nemlig helt motsatt, at desto mer selvrespekt du har, desto mindre behov for barnsligheter som shit testing og PUA-fakter. Jeg gjetter på at du er ung og ikke spesielt erfaren, som tror at man blir mer sårbar for talentløse PUA`er desto eldre man blir. Det stemmer overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...