Gå til innhold

Ville du brukt en dating coach?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville du vurdert å gå til dating coach for å bli en bedre dater?

Anonymous poster hash: 9cfae...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri. Jeg synes hele konseptet med dating er klient. Jeg har mer troen på og være seg selv og det som skjer det skjer.

Endret av LittDiva
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi jeg ikke tror jeg hadde fått noen gode råd. Hadde heller spurt venner som jeg tror har peiling for gratis råd.



Anonymous poster hash: 6cc8c...84a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke se for meg, nei. Og jeg mener også at sånt i mange tilfeller er oppkonstruerte behov. Hvorfor i alle dager skulle det å bli en bedre dater være et mål i seg selv? Jeg mener ikke å snakke ned folk som feks har problemer sosialt, eller med å forholde seg til andre av ulike grunner, og som trenger hjelp til dette, men selv der kan jeg vanskelig se for meg at en dating coach skulle være et selvsagt førstevalg.

Jeg har dessuten sett så mange teite råd fra (dating) coacher at det er en industri jeg er veldig skeptisk til. I mitt hode føyer disse seg automatisk inn i rekken av folk som skal selge en eller annen selvutviklingsfilosofi som skal redde folk. Ikke at det trenger å være negativt, men det er mye rart der ute.

Trenger jeg råd, så spør jeg venner.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du vurdert å gå til dating coach for å bli en bedre dater?

Anonymous poster hash: 9cfae...d3c

Helt unødvendig for kvinner, men noen sjenerte menn kan nok trenge det.

Anonymous poster hash: 306f0...67f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor ikke prøve.

Jeg har hatt utbytte av Coach selv, ikke innen dating men vanlig Coach.



Anonymous poster hash: f63bc...2ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det blir aldri aktuelt.

Jeg må finne mennene selv, og det funker best for meg å møte menn i ikke arrangerte settinger. På kafe, eller igjennom hobby eller andre naturlige arenaer.



Anonymous poster hash: 8b860...e2b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor ikke prøve.

Jeg har hatt utbytte av Coach selv, ikke innen dating men vanlig Coach.

Anonymous poster hash: f63bc...2ee

:skratte:

Anonymous poster hash: 42ba0...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt unødvendig for kvinner, men noen sjenerte menn kan nok trenge det.

Anonymous poster hash: 306f0...67f

Er det en spesiell grunn til at en dating coach er et godt valg for disse mennene? Hva er det helt spesifikt, en coach, som i svært mange tilfeller totalt mangler faglig tyngde innen relevante fagfelt, kan gjøre for folk som opplever problemer knyttet til å forholde seg til andre?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å få råd fra venner er at de tar for mye hensyn til følelsene de har for deg, og ser ikke ting utenfra men ut i fra hva de ønsker for deg. Ofte kan de rådene venner gir være totalt annerledes fra rådene jeg gir f.eks og dermed blir resultatet også annerledes enn det ville blitt hvis de hadde lyttet til vennene. Ganske mange som har fått beskjed om å droppe skikkelig bra fyrer, bare fordi vennene ikke vil at man skal bli såret. Så er det egentlig bare noen justeringer ved en selv som skal til så kommer det fine med fyren frem.

Så min mening er at damer har mer bruk for en dating coach enn menn.. Menn trenger sjekkeskoler for selvtillit. Når det kommer til forhold klarer de fleste seg veldig bra selv. Bare de med veldig god kontakt med sine feminine sider og følelsespekter som sliter litt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å få råd fra venner er at de tar for mye hensyn til følelsene de har for deg, og ser ikke ting utenfra men ut i fra hva de ønsker for deg. Ofte kan de rådene venner gir være totalt annerledes fra rådene jeg gir f.eks og dermed blir resultatet også annerledes enn det ville blitt hvis de hadde lyttet til vennene. Ganske mange som har fått beskjed om å droppe skikkelig bra fyrer, bare fordi vennene ikke vil at man skal bli såret. Så er det egentlig bare noen justeringer ved en selv som skal til så kommer det fine med fyren frem.

Så min mening er at damer har mer bruk for en dating coach enn menn.. Menn trenger sjekkeskoler for selvtillit. Når det kommer til forhold klarer de fleste seg veldig bra selv. Bare de med veldig god kontakt med sine feminine sider og følelsespekter som sliter litt.

Hva mener du egentlig med selvtillit?

Anonymous poster hash: 42ba0...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at folk flest er ganske bevisstløse når det gjelder å gi gode råd til andre som de kjenner. Å bruke en coach da er ikke nødvendigvis så dumt, gitt at vedkommende er dyktig og gir gode råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. For det første fordi jeg ikke er interessert i dating - det er en fullstendig unaturlig setting for meg. For det andre fordi jeg er en så sær sjel at jeg ikke kan forestille meg at noen skal kunne finne ut av meg, og finne noen som kan matche meg.

Sier som LittDiva - det som skjer det skjer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. For det første fordi jeg ikke er interessert i dating - det er en fullstendig unaturlig setting for meg. For det andre fordi jeg er en så sær sjel at jeg ikke kan forestille meg at noen skal kunne finne ut av meg, og finne noen som kan matche meg.

Sier som LittDiva - det som skjer det skjer.

Dere kvinner har det enkelt.

Hva om menn hadde tenkt slik? Jordens befolkning ville stupt.

Anonymous poster hash: 42ba0...831

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner har det enkelt.

Hva om menn hadde tenkt slik? Jordens befolkning ville stupt.

Anonymous poster hash: 42ba0...831

Enkelt og enkelt. Jeg er førti og det har ikke skjedd noe enda.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og enkelt. Jeg er førti og det har ikke skjedd noe enda.

Og taktikken med "det som skjer det skjer" fungerer, mener du? :)

Du har fremdeles tro på den?

Anonymous poster hash: 42ba0...831

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og taktikken med "det som skjer det skjer" fungerer, mener du? :)

Du har fremdeles tro på den?

Anonymous poster hash: 42ba0...831

Jeg er ikke dau enda, så jeg stresser ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevvah evvah. Det oppsummerer det greit. Coacher er generelt noe som er teit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig med selvtillit?

Anonymous poster hash: 42ba0...831

Med selvtillit mener jeg å ikke ha frykten for å bli avvist. Med selvtillit mener jeg å ha troen på seg selv og ikke ha behov for å spille en rolle eller ta på seg en maske. Jeg snakker om Core confidense, altså en indre styrke som ikke hemmer en i å gjøre det man egentlig har lyst til, men ikke tør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevvah evvah. Det oppsummerer det greit. Coacher er generelt noe som er teit.

Ja griseteit. Det er mye bedre å bare fortsette å gjøre det man alltid har gjort, å få de samme resultatene man alltid har gjort. Det kan jo plutselig hende det skjer noe helt av seg selv!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...