Gå til innhold

Hvordan tolke jenter/damer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan tolke henne.

Noen generelle tips vist det er noen.

Hva er tegn på at hun bare er venlig og ikke noe meira.

Tegn på at hun ser på deg som en venn / mulig venn

Og til slutt tegn på at hun ser på deg med romantiske tanker

Hilsen gutt 20+ med liten erfaringer når det kommer jenter.

Anonymous poster hash: 60399...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter er like forskjellige som gutter, så dette går ikke an å svare på. Velg deg ei jente og prøv å sette deg inn i hva hun tenker og føler. Spør deg selv hvorfor hun sier eller gjør enkelte ting. Så neste uke ser du på ei jente som er nesten motsatt i oppførsel eller utseende og gjør det samme. Kanskje du får litt bedre innsikt og forstår bedre individet.

Det er for øvrig veldig få jenter som liker å bli behandlet som "jente", de fleste vil bli behandlet som den personen de er. Tenk deg for eks en stereotypisk gutteting du ikke liker, tenk deg så at en jente begynner å tro at du liker eller gjør denne tingen, og baserer sin oppførsel på at du er slik. Det er ikke spesielt sjarmerende.



Anonymous poster hash: dffad...cdf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Vil egentlig ikke anbefale deg å tolke så mye når det kommer jenter. Vis at du er interessert og spør jenta ut. Det er bedre å gå rundt med holdningen; "det som skjer det skjer", kontra det å tolke og evaluere alle signaler hun gir osv. Du vil fremstå som mer avslappet, jenter merker sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tolke jenter er et mareritt. For mye variasjoner og elendige signaler så for meg funker det bedre å bare bry meg dersom jenta viser tydelig interesse. Går nok glipp av en del på grunn av det, men jeg slipper også masse hodebry. :)



Anonymous poster hash: 2d39d...27c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste måten jeg har lært å tolke damer er å se på hva hun føler i den gitte situasjonen.

Følelser er den beste pekepinn på å forstå damer, det er deres bensin. Bruk kroppsspråk, ansiktsuttrykk og selvfølgelig hva hun sier som en pekepinn på å forstå hva de vil eller hva de driver med.

Følelser, følelser følelser.

Men aller mest ville jeg anbefalt deg å drite i hva kvinner mener eller tror. Du skjønner det når damer er interesserte eller vil ha noe. De kommer til å ta kontakt eller være mer direkte om du er attraktiv nok. Så da er det heller bedre å bli attraktiv og jobbe med deg selv. Resta kommer av seg selv.



Anonymous poster hash: ffd50...f47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...