Gå til innhold

Han lastet opp...hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så hva er da vitsen med å ha en profil på et datingnettsted? :klo:

Trenger jo å ikke stille nazistrenge krav til hverandre når man bare dater? Er sikker på at han også sletter når han er klar og det passer han :-) Samme gjør jeg...legger ikke så mye I akkurat det.

Det kommer!

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lett å få seg forhold i 2015 da. Når den minste lille feil overanalyseres så jævlig. Er dere 14 år?

Anonymous poster hash: 2ed0e...a15

Kan du ikke lese?

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg har jo ikke slettet min profil! Bare bildene, betyr ikke at jeg aktivt broker siden for det. Vi har snakket litt om siden, og ledd litt av meldingene vi får begge to...så det har vært som underholdning.

Jeg forventer ikke at han skal slette sin profil nå, vi har snakket om det videre, men vi er ikke kjærester. Men vi er ekslusive på datingsfronten mot hverandre slik jeg skjønte han.

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Trenger jo å ikke stille nazistrenge krav til hverandre når man bare dater? Er sikker på at han også sletter når han er klar og det passer han :-) Samme gjør jeg...legger ikke så mye I akkurat det.

Det kommer!

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Dette blir vel i overkant selvmotsigende, eller hva? Dere er eksklusive på datingfronten men aktive på en datingside?

Er det "nazi" å forvente at den man dater eksklusivt ikke dater andre samtidig? Vel, da er jeg jaggu meg nazist.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo å ikke stille nazistrenge krav til hverandre når man bare dater? Er sikker på at han også sletter når han er klar og det passer han :-) Samme gjør jeg...legger ikke så mye I akkurat det.

Det kommer!

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Men samtidig så reagerer du når han legger ut nye bilder osv.. Det er jo bare med på å skape negative følelser og usikkerhet. Slett dere og så åpner dere heller igjen hvis det ikke er det rette. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vel i overkant selvmotsigende, eller hva? Dere er eksklusive på datingfronten men aktive på en datingside?

Er det "nazi" å forvente at den man dater eksklusivt ikke dater andre samtidig? Vel, da er jeg jaggu meg nazist.

Jeg er ikke aktiv på nettsiden. Tviler på at han er det også, men unntak av at han lastet opp flere flashebilder igår(båt og bil). Derfor jeg reagerte..

Er ikke selvmotsigende. Hadde jeg forventet det av han, så hadde jeg såklart slettet min egen profil.

Grunnen er vel at jeg føler at jeg vet hvor jeg har han nå, og da er det ikke så farlig. Vi har brukt sidene som underholdning; artige meldinger.

Uansett, det var bildene jeg reagerte på- om han hadde blitt aktiv på siden der nå og fått MER aktivitet hadde det jo vært rart!

Jeg tenker det blir naturlig å slette etter neste treff :)

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men samtidig så reagerer du når han legger ut nye bilder osv.. Det er jo bare med på å skape negative følelser og usikkerhet. Slett dere og så åpner dere heller igjen hvis det ikke er det rette. :)

Om han ikke hadde slettet de Nye bildene hadde jeg nok spurt han tydelig når vi ser hverandre neste uke.

Men jeg krever ikke at han skal slette siden sin nå om han ikke bruker den..han kan gjøre det når han har tid.

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir vel i overkant selvmotsigende, eller hva? Dere er eksklusive på datingfronten men aktive på en datingside?

Er det "nazi" å forvente at den man dater eksklusivt ikke dater andre samtidig? Vel, da er jeg jaggu meg nazist.

Nå må du slutte å omformulere ting jeg har skrevet. Ser du gjør det flere steder!

jeg har ikke sagt at det er Nazi å forvente at den man dater eksklusivt ikke dater andre samtidig. Jeg skrev at jeg IKKE KREVER at han sletter profilen sin nå MENS VI DATER. Det er ikke så farlig for meg, så lenge han ikke er aktiv der.

Jeg reagerte på bildene, kan være andre grunner til at han la dem ut. Oppmerksomhet..morroskyld..osv.

Han tok også ned bildene idag, og det er også ett viktig poeng for meg. Mulig han skjønte det selv at det ble litt feil uansett grunn.

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Nå må du slutte å omformulere ting jeg har skrevet. Ser du gjør det flere steder!

jeg har ikke sagt at det er Nazi å forvente at den man dater eksklusivt ikke dater andre samtidig. Jeg skrev at jeg IKKE KREVER at han sletter profilen sin nå MENS VI DATER. Det er ikke så farlig for meg, så lenge han ikke er aktiv der.

Jeg reagerte på bildene, kan være andre grunner til at han la dem ut. Oppmerksomhet..morroskyld..osv.

Han tok også ned bildene idag, og det er også ett viktig poeng for meg. Mulig han skjønte det selv at det ble litt feil uansett grunn.

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Jeg har ikke omformulert deg på noen som helst måte, jeg har simpelthen sitert innleggene dine.. dessuten ble brukeren min opprettet i dag, så hvordan jeg kan ha gjort det "flere steder" vet jeg ikke. Du formulerer deg rotete, men det var du som dro frem nazisme. Jeg begynner å skjønne hvorfor han karen beholder profilen sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg blandet deg med en annen person:) Ikke meningen.

Da var jeg ikke tydelig nok, men håper jeg forklarte meg I forrige innlegg!



Anonymous poster hash: dd41b...1af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva er da vitsen med å ha en profil på et datingnettsted? :klo:

Enig. Virker useriøst å fortsette ha profil. Liker man en person nok sletter man. Vedder han dater andre, flørter intens. Ingen annen legitim grunn å fortsette på datingside.

Anonymous poster hash: afb3e...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...