Gå til innhold

Han lastet opp...hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(Mulig denne tråden passer bedre her?)

Jeg skjønner ingenting..

Jeg har aldri online datet før, aldri helt hatt behovet og var ganske tilfeldig at jeg gjorde det denne gangen. Kom i kontakt med en fin fyr, vi snakket mye sammen og bestemte oss for å treffes i januar. Etter det har vi truffet hverandre en god del (han bor i Sverige), og begynt å glede oss til fremtiden" sammen.

Jeg har slettet bildene jeg hadde på denne nettsiden nå for å markere at jeg har begynt å date en seriøst nå..forventer ikke det samme av han enda, men det som forbauset meg var at når jeg sjekket profilen hans i dag (mest for å se litt bilder..savnet han), så har han byttet profilbilde, og LAGT til3 nye bilder IGÅR. Hvorfor har han gjort det????

Han skriver til meg hele tiden, at han gleder seg til å se meg, og at han tror jeg er the one osv. Jeg er lik tilbake, da jeg føler det likedan. Alt har egentlig bare vært fint.

Vi har ikke hatt sex enda, om det har noe å si? Har litt inntrykk av at vi er veldig like der, og at begge vil vente til vi kjenner hverandre bedre.

Begge er i fast jobb..stabil økonomi og i slutten av 20 årene.

Jeg ble litt lei meg bare når jeg så de nye bildene...



Anonymous poster hash: dd41b...1af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dere sammen? Hvis ikke dater han nok flere samtidig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sammen? Hvis ikke dater han nok flere samtidig.

Lol

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol

Så du mener at hans tydelige aktivitet på datingsider er et tegn på trofasthet? Til kvinnen han ikke har definert noe som helst med, ikke hatt sex med, og som bor i ett annet land? I mine øyne er sannsynligheten stor for at han har kontakt med andre samtidig, og hvorfor skulle han egentlig ikke det?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at hans tydelige aktivitet på datingsider er et tegn på trofasthet? Til kvinnen han ikke har definert noe som helst med, ikke hatt sex med, og som bor i ett annet land? I mine øyne er sannsynligheten stor for at han har kontakt med andre samtidig, og hvorfor skulle han egentlig ikke det?

TS her.

Vi har egentlig definert "oss". Vi gjorde det sist han var her, var han som tok det opp og la mye i det. Han lurte på hva jeg tenkte videre, han likte meg kjempegodt og ville virkelig satse på dette og prøve. Han sender meldinger/ringer hele tiden og alt har absolutt bare vært positivt. Derfor det overrasker meg litt...

Vi bor bare i forskjellige land til sommeren, han er utplassert på ett prosjekt.

Nei, altså..jeg vet ikke. Må vel bare spørre da? Som sagt, hadde ikke reagert og forventer ikke at han skal fjerne bildene sine bare fordi jeg gjorde det. Men å bli "mer" aktiv etter det siste møtet/samtalen virker bare rart..

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sammen? Hvis ikke dater han nok flere samtidig.

Kan være...men da må det i så fall være på nattetid mellom 2-6!:P

Han ringer meg veldig ofte, og jobber veldig mye...

Anonymous poster hash: dd41b...1af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han bare har lagt ut bilder for å vise seg fram for TS ??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare har lagt ut bilder for å vise seg fram for TS ??

Jeg tenkte litt at han kanskje bare synes bildene var fine, og liker litt oppmerksomhet. Men får det ikke til å stemme med resten av imaget. At en så etablert mann liksom skal ha behov for det.

Og skjønner heller ikke at han kan ha energi til å sitte å treffe andre når han bruker så mye på meg.

Er klar over at jeg bare må spørre han, føler jeg kan det nå etter at vi liksom har definert oss litt. Spesielt når det var han som tok det opp, bare litt usikker på hvordan jeg skal gå frem...

TS

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare har lagt ut bilder for å vise seg fram for TS ??

Det høres naivt ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt at han kanskje bare synes bildene var fine, og liker litt oppmerksomhet. Men får det ikke til å stemme med resten av imaget. At en så etablert mann liksom skal ha behov for det.Og skjønner heller ikke at han kan ha energi til å sitte å treffe andre når han bruker så mye på meg.Er klar over at jeg bare må spørre han, føler jeg kan det nå etter at vi liksom har definert oss litt. Spesielt når det var han som tok det opp, bare litt usikker på hvordan jeg skal gå frem...TS Anonymous poster hash: dd41b...1af

Hvis dere har definert forholdet så er det selvsagt noe helt annet. Og selv de mest selvsikre og veletablerte setter pris på posotov oppmerksomhet. Ofte er det vel også slike personer som liker å fremstå best mulig. Her kommer feks flotte og interessante bilder in .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare har lagt ut bilder for å vise seg fram for TS ??

Kanskje, kanskje ikke. Tror du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke bety noen verdens ting. Han hadde tatt noen nye bilder han likte, og oppdaterte datingsiden. Om han møter andre blir jo bare spekulasjoner. Han gjør vell som folk flest i datingfasen og holder mulighetene åpne da det er umulig å være sikker på om det blir dere eller ikke.

Ta en snakk med han bare. "Fine nye bilder av deg på sjekkestedet. :). Men lurer jo litt på om du dater andre fremdeles?"

Få det overstått, så slipper du spekulere og lage unødvendig drama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har definert forholdet så er det selvsagt noe helt annet. Og selv de mest selvsikre og veletablerte setter pris på posotov oppmerksomhet. Ofte er det vel også slike personer som liker å fremstå best mulig. Her kommer feks flotte og interessante bilder in .

Ja, det må i så fall bli det. Det er liksom bilder av biler og båt..

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering: Jeg har ikke snakket med han om det enda. Men market jeg ble var litt kort når jeg svarte han på meldinger igår. Hadde tenkt å ta det opp neste uke når vi ses! MEN, gikk inn på profilen hans idag igjen, og nå har han fjernet alle, bortsett fra profilbildet? Så det er jo greit :-) Vet ikke om jeg vil ta det opp enda da, mulig han skjønte det selv.

Profilen kan han få lov til å ha der litt til...



Anonymous poster hash: dd41b...1af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merket skulle det stå!



Anonymous poster hash: dd41b...1af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere fortsatt profil på datingstedet når dere treffes jevnlig og planlegger fremtiden sammen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest iGirl

Hvis han hadde ment alvor med forholdet til deg hadde han slettet seg fra datingsiden. Konfronter ham og hør hva han sier, kanskje har han en eller annen forklaring?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke slettet min profil! Bare bildene, betyr ikke at jeg aktivt broker siden for det. Vi har snakket litt om siden, og ledd litt av meldingene vi får begge to...så det har vært som underholdning.

Jeg forventer ikke at han skal slette sin profil nå, vi har snakket om det videre, men vi er ikke kjærester. Men vi er ekslusive på datingsfronten mot hverandre slik jeg skjønte han.



Anonymous poster hash: dd41b...1af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg har jo ikke slettet min profil! Bare bildene, betyr ikke at jeg aktivt broker siden for det. Vi har snakket litt om siden, og ledd litt av meldingene vi får begge to...så det har vært som underholdning.

Jeg forventer ikke at han skal slette sin profil nå, vi har snakket om det videre, men vi er ikke kjærester. Men vi er ekslusive på datingsfronten mot hverandre slik jeg skjønte han.

Anonymous poster hash: dd41b...1af

Så hva er da vitsen med å ha en profil på et datingnettsted? :klo:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å få seg forhold i 2015 da. Når den minste lille feil overanalyseres så jævlig. Er dere 14 år?



Anonymous poster hash: 2ed0e...a15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...