Gå til innhold

Neste steg i datingverden...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slenger ut eit spørsmål her inne i håp om litt tips. Har vært på et par dater med en dame som jeg har truffet på nett. Først en tur der vi drakk en øl og to på et lite spisested, deretter en fjelltur. Vi prater lett og fint, god kjemi slik sett, og vi har avtalt ny date. Men det har vært lite flørting. Og nå har jeg lyst å finne på et eller annet for å pense oss mer over i det. Vi er begge litt travle i jobbene våre og reiser litt, så neste date har vi avtalt blir en lunsjdate denne uka, bare for å treffes, og der er det jo heller ikke så lett å bli intime. Bare frykter at dette utvikler seg til mer vennemateriale enn kjærestemateriale, og den retningen har jeg lyst å unngå.

Så, erfaringer anyone?

Anonymous poster hash: 1d2a8...df7


Anonymous poster hash: 7e735...e52



Anonymous poster hash: 7e735...e52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be henne på hjemmelaget middag? Masse rom for flørt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la ho ta initiativ, gjør deg kostbar... da vet du om det blir noe.. om ho er klar... hvis ikke legg d på is...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be henne på hjemmelaget middag? Masse rom for flørt da :)

Har vært inne på tanken, men har også tenkt at det kan være litt tidlig, men kanskje det ikke er det..

Anonymous poster hash: 7e735...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la ho ta initiativ, gjør deg kostbar... da vet du om det blir noe.. om ho er klar... hvis ikke legg d på is...

Er forsåvidt med deg på tanken, men har ikke lyst å kjøre kostbarkortet før vi har kjent litt intimiteten.

Anonymous poster hash: 7e735...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på tanken, men har også tenkt at det kan være litt tidlig, men kanskje det ikke er det..

Anonymous poster hash: 7e735...e52

Jeg synes ikke det. Dere har jo allerede vært på en del dater. Bare gjør det uformelt og uten at noen skal føle seg presset til noe som helst, så går dette kjempefint :)

Edit: Vær så snill, ikke begynn å spille kostbar. Dette med at dating skal være et spill er bare tull og fryktelig slitsomt for alle parter... Vær åpen og ærlig i steden!

Endret av nattsvermer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det. Dere har jo allerede vært på en del dater. Bare gjør det uformelt og uten at noen skal føle seg presset til noe som helst, så går dette kjempefint :)

Edit: Vær så snill, ikke begynn å spille kostbar. Dette med at dating skal være et spill er bare tull og fryktelig slitsomt for alle parter... Vær åpen og ærlig i steden!

Enig med kostbarheten. Er drittlei spillet, noe som er utgangspunktet for innlegget ;)

Anonymous poster hash: 7e735...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med kostbarheten. Er drittlei spillet, noe som er utgangspunktet for innlegget ;)

Anonymous poster hash: 7e735...e52

Da stemmer jeg fortsatt for middag :) Var først når samboeren og jeg begynte å treffes hjemme hos hverandre at ting begynte å utvikle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for tidlig med hjemmedate på 3. date! Jeg ble invitert hjem til min kjæreste på vår andre date, og da koste vi oss med film og god mat.



Anonymous poster hash: 81211...b6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gjøre deg kostbar er en stor smell ihvertfall. Menn som spiller kostbare lar jeg spille videre for noen andre, aldri i verden om jeg syntes det er tiltrekkende med noe som helst spilling av noe slag.
En mann skal vise godt med interesse for at jeg skal syntes han er verdig meg :)
Enig i at det kanskje er litt tidlig å ha hjemmemiddag sammen, men det er jo plass for masse flørting selv på en cafelunsj! Hvis du spanderer maten, eller kaffekoppen hennes skjønner hun at du vil være mer enn venn, og da kan hun bestemme selv om hun vil fortsette å treffe deg (når hun vet at du vil være mer enn venn) , eller ikke treffe deg (som hun vil unngå om hun ikke er interessert i at du skal prøve deg på henne). Neste gang kan dere jo spille bowling, da får du sjansen til å se litt på rumpa hennes og kan gi hun komplimenter for den, og kanskje til og med et lite humoristisk dask , og spille sammen den siste runden sånn at dere samarbeider om å få ned alle sjeglene, så kysser du henne på kinnet før dere skiller deres veier og sender melding dagen etterpå med noe som gjør det tydelig at du flørter og vil ha henne som "Hei Søta" for eksempel , sier at det var kult i går og "når blir neste runde?" så sier hun når hun kan og vil møtes neste gang og da kan dere jo se film eller kino eller noe :) Glimt i øyet og små tilfeldige berøringer og komplimenter vinner du mye på, og sørger for at du ikke havner i vennesonen!



Anonymous poster hash: ec9c0...b7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for tidlig med hjemmedate på 3. date! Jeg ble invitert hjem til min kjæreste på vår andre date, og da koste vi oss med film og god mat.

Anonymous poster hash: 81211...b6b

Forsåvidt enig i dette, men hvis det er to litt usikre personer kan det føles ukomfortabelt. En filmdate vil gjerne vare hele kvelden, og kanskje er en (eller begge) usikre på om det forventes sex. Derimot er det jo en perfekt anledning for å sitte i armkrok, snakke litt og slappe av sammen. :) Jeg ville sett det litt ann, har selv hatt filmdate på date nr. 2, det var ikke en suksess. :fnise:

Anonymous poster hash: 573af...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta henne med på piknik ved et koselig og rolig område. Mye rom for intimitet der også, samtidig som en er ute og ikke har det samme seksuelle presset om en synes det er for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...