Gå til innhold

Når jeg ser jenter på jogge-/gåtur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det står datingrådgiver mange ganger i denne tråden da :PAnonymous poster hash: 28e5d...ad4

Folk kan påstå alt de bare orker på nett gjemt bak en brukerkonto på et vidåpent forum. Jeg er forresten også datingrådgiver! :D

Anonymous poster hash: da1be...5dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står datingrådgiver mange ganger i denne tråden da :P

Anonymous poster hash: 28e5d...ad4

Jeg er ikke innom dette underforumet så ofte. Tenkte at det var en intern spøk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke innom dette underforumet så ofte. Tenkte at det var en intern spøk.

Sikkert :fnise:

Anonymous poster hash: 28e5d...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er kvinnene som blir voldtatt sin skyld? Det blir helt feil å gi råd om å springe etter jenter i skogen. Dette høres ut som noe en fra RSD (som har dating instruktør som anbefaler kvelertak åpner på jenter) ville sagt. Det finnes menn som tar disse rådene uten å ha noe sosiale antenner, som ikke har sunne holdninger til kvinner for god fisk.

Anonymous poster hash: a5bbc...812

Hva i alle dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil vite hva jeg BØR gjøre, ikke hva jeg IKKE bør gjøre :P

Anonymous poster hash: 0b21c...f27

Kvinner vet faktisk ikke noen ting om dette. Aldri spør kvinner om råd angående sjekking.

Det eneste du trenger å gjøre er å maksimere antall forsøk, og du vil treffe blink.

Dette er et eksempel med antatt utfall etter å ha stoppet 100 damer på tur:

30 vil le hånlig av deg

25 vil prøve å komme unna deg

20 vil kjefte på deg

10 vil slå etter deg

10 vil spytte på deg

4 vil date deg

1 vil ha sex med deg der og da.

De siste 5 prosentene er mer enn god nok grunn til å stoppe 100.

Anonymous poster hash: e19f0...656

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan påstå alt de bare orker på nett gjemt bak en brukerkonto på et vidåpent forum. Jeg er forresten også datingrådgiver! :D

Anonymous poster hash: da1be...5dc

Jeg har aldri skjult meg bak en brukerkonto men har alltid vært ærlig om hvem jeg er. Jeg får mye pes pga det, men også mye takknemlighet. Å være her inne er noe jeg lærer mye av og som jeg håper jeg kan fortsette med så lenge som mulig. Det er tiden det står på for min del, og jeg merker det blir mindre og mindre av den, så snart er dere nok "kvitt" meg for godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner vet faktisk ikke noen ting om dette. Aldri spør kvinner om råd angående sjekking. Det eneste du trenger å gjøre er å maksimere antall forsøk, og du vil treffe blink. Dette er et eksempel med antatt utfall etter å ha stoppet 100 damer på tur:30 vil le hånlig av deg25 vil prøve å komme unna deg20 vil kjefte på deg10 vil slå etter deg10 vil spytte på deg4 vil date deg1 vil ha sex med deg der og da. De siste 5 prosentene er mer enn god nok grunn til å stoppe 100. Anonymous poster hash: e19f0...656

Håper at han ikke er så desperat! Herlighet så kleint!!

Anonymous poster hash: 28e5d...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at han ikke er så desperat! Herlighet så kleint!!

Anonymous poster hash: 28e5d...ad4

Desperat?

Tror du det skjer noe som helst dersom menn ikke tar initiativ?

Vil kvinner ta initiativ? :skratte:

Dette er stjerneeksemplet på kvorfor man aldri må høre på kvinner angående sjekking. "Nei, man må ikke ta kontakt, for da virker man desperat" :murvegg:

Anonymous poster hash: e19f0...656

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperat?

Tror du det skjer noe som helst dersom menn ikke tar initiativ?

Vil kvinner ta initiativ? :skratte:

Dette er stjerneeksemplet på kvorfor man aldri må høre på kvinner angående sjekking. "Nei, man må ikke ta kontakt, for da virker man desperat" :murvegg:

Anonymous poster hash: e19f0...656

Jeg tviler på at du er oppriktig interessert i hundre kvinner du tilfeldigvis møter ute på tur, så jeg er enig i at det er temmelig desperat å bare fortsette å stoppe kvinner i tilfelle du møter en som vil date deg eller ha sex med deg der og da.

Det blir akkurat det samme som å prøve seg på alle damene du møter ute på byen i håp om at en av dem blir med deg hjem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at du er oppriktig interessert i hundre kvinner du tilfeldigvis møter ute på tur, så jeg er enig i at det er temmelig desperat å bare fortsette å stoppe kvinner i tilfelle du møter en som vil date deg eller ha sex med deg der og da.

Det blir akkurat det samme som å prøve seg på alle damene du møter ute på byen i håp om at en av dem blir med deg hjem.

Jeg kjenner mange som har hatt god suksess med det.

Hvis de derimot ikke hadde tatt initiativ ville de endt opp alene.

Dette forventer jeg faktisk ikke at du forstår. Kvinner har ingen forutsetning for å forstå det.

Anonymous poster hash: e19f0...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange som har hatt god suksess med det.

Hvis de derimot ikke hadde tatt initiativ ville de endt opp alene.

Dette forventer jeg faktisk ikke at du forstår. Kvinner har ingen forutsetning for å forstå det.

Anonymous poster hash: e19f0...656

Det har de sikkert, men det er fortsatt desperasjon.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har de sikkert, men det er fortsatt desperasjon.

Det er dine ord. Man kan like godt kalle det pågående eller initiativrik.

Anonymous poster hash: e19f0...656

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dine ord. Man kan like godt kalle det pågående eller initiativrik.

Anonymous poster hash: e19f0...656

Eller målbevisst. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor mange tips som vil funke om flørting i skogen... Jeg vet i alle fall at jeg hadde forsatt å løpe hvis en mann begynte å flørte med meg midt i treningsøkta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller målbevisst. :)

Har du gått bort ifra gårsdagens "han skal ikke gjøre dette for å få seg damer, han skal gjøre dette når han ser DEN dama. Hun som får hjerte hans til å hoppe 10 ganger høyere og som han bare føler det var noe ekstra med. Vet ett øyekast."?

Det var raskt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gått bort ifra gårsdagens "han skal ikke gjøre dette for å få seg damer, han skal gjøre dette når han ser DEN dama. Hun som får hjerte hans til å hoppe 10 ganger høyere og som han bare føler det var noe ekstra med. Vet ett øyekast."?

Det var raskt.

Jeg har ikke gått bort i fra noe som helst jeg. Hva jeg ville anbefalt en person handler om hva han ønsker og hvem han er. Jeg sier bare at en person som gjør noe ekstremt mange ganger på tross av avslag er målbevisst.

Og målbevisste mennesker de digger jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville blitt glad jeg om en kjekk og hyggelig mann tok kontakt uavhengig av settingen...aldri feil å prate med kjekke menn :) Blir jo annerledes om han virker creepy eller desp da...men hvor i huleste skal man treffe noen om man ikke griper de sjanser som er der...skal man følge "reglene" hele tiden kan man gå glipp av drømmepartneren. I andre kulturer blir man ikke nødvendigvis sett på som en freak om man er litt sosial med de man møter på sin vei...trist med den mutte og innestengte norske kulturen igrunn...føler meg SÅ mye mindre ensom blant fremmede når jeg reiser enn hjemme i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt glad jeg om en kjekk og hyggelig mann tok kontakt uavhengig av settingen...aldri feil å prate med kjekke menn :) Blir jo annerledes om han virker creepy eller desp da...men hvor i huleste skal man treffe noen om man ikke griper de sjanser som er der...skal man følge "reglene" hele tiden kan man gå glipp av drømmepartneren. I andre kulturer blir man ikke nødvendigvis sett på som en freak om man er litt sosial med de man møter på sin vei...trist med den mutte og innestengte norske kulturen igrunn...føler meg SÅ mye mindre ensom blant fremmede når jeg reiser enn hjemme i Norge

Hva hadde skjedd om en mindre kjekk mann hadde spurt deg? Hadde det vært creepy?

Anonymous poster hash: a5bbc...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde skjedd om en mindre kjekk mann hadde spurt deg? Hadde det vært creepy?

Anonymous poster hash: a5bbc...812

Tja...er ikke så lettskremt at det gjør noe...har aldri skjedd meg da. Men ofte sett kjekkaser fyke forbi i joggesko eller på ski og hadde ikke vært feil om de stoppet for en prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde skjedd om en mindre kjekk mann hadde spurt deg? Hadde det vært creepy?

Anonymous poster hash: a5bbc...812

Jepp, da hadde han vært en creepy drittsekk. Sannsynligvis en voldtektsmann, som fortjener en anmeldelse for sjikane + et spark i ballene + en dusj i øynene med voldtektsspray.

Anonymous poster hash: e19f0...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...