Gå til innhold

Når jeg ser jenter på jogge-/gåtur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du mener han skal drive å skremme vettet av jenter helt til han finner den ene som syns det er morsomt?

Vel har han lyst har han lov. Men regner med han hadde blitt tatt med ned på politistasjonen ganske raskt hvis han stod å hold på med det.

Poenget var at noen ganger må man ta en sjanse hvis man ser noe VELDIG bra som man kjenner noe ekstremt for. Regner ikke med at han kjenner det sånn for ALLE jentene som løper forbi han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er stor forskjell, og er man en person som kunne funnet på å gjøre noe slikt må man forvente at mange vil blir skremt eller se på han som en idot. Men plutselig så er det ei som synes det er døds kult at han gjør det, og det er jo henne han vil passe med.

Nå sier jeg ikke at TS er en sånn mann, men jeg bare viser hvor viktig det er å gjøre ting som viser hvem man er, hvis man skal finne noen som vil digge en som man er..

Det er sant, men om TS begynner med å bråsnu og løpe etter damer som er alene i skogen, vil han skremme veldig mange før han kanskje muligens finner den ene dama som syntes slikt er sjarmerende. Jeg kan garantere at han vil gjøre flere redd flere enn han sjarmerer, og jeg syntes ikke målet helliger middelet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men om TS begynner med å bråsnu og løpe etter damer som er alene i skogen, vil han skremme veldig mange før han kanskje muligens finner den ene dama som syntes slikt er sjarmerende. Jeg kan garantere at han vil gjøre flere redd flere enn han sjarmerer, og jeg syntes ikke målet helliger middelet.

Hvis du leser svaret jeg skrev til Olivia så ser du litt hva jeg tenker om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Ja og da er jo ikke en sånn mann rett for deg, det betyr ikke at han ikke ville vært rett for noen.

Jeg hadde f.esk ikke blitt redd men sjarmert. Ikke sikkert jeg ville falt for han bare fordi han var som han var, men mennesker som er litt gærne og gjør noe utenom det vanlige de digger jeg!

Nei, en mann blottet for sosiale antenner er ikke for meg. Det har du rett i.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en mann blottet for sosiale antenner er ikke for meg. Det har du rett i.

Vel jeg ser ikke på en mann som ville gjort noe slik som en mann blottet for sosiale antenner, så synes du skal være forsiktig med å putte mennesker i slike negative båser på bakgrunn av hva du føler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hund da, så jeg kommer relativt ofte i snakk med folk jeg møter ute på tur. Synes det bare er koselig...

Skjønner ikke folk, jeg. I følge KG er det ikke lov å prøve å starte en samtale ute på tur, ikke på treningssenter, ikke på buss, ikke i butikk - samtidig som alle klager over at ''det eneste stedet å møte damer/menn i Norge er ute på byen''. :sukk:

Enig. Føler alle klager over at man bare kan møte folk på byen og der er det ingen som er ordentlige, siden det alltid er alkohol innblandet og ingen er seriøse. Er jo ikke så rart da, siden alle andre plasser skal man tydeligvis ikke snakke og gå for seg selv.

Anonymous poster hash: 40078...e25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Føler alle klager over at man bare kan møte folk på byen og der er det ingen som er ordentlige, siden det alltid er alkohol innblandet og ingen er seriøse. Er jo ikke så rart da, siden alle andre plasser skal man tydeligvis ikke snakke og gå for seg selv.

Anonymous poster hash: 40078...e25

Helt enig! Men dette er jo typisk norsk. Det er helt annerledes i andre land. Heldigvis! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Vel jeg ser ikke på en mann som ville gjort noe slik som en mann blottet for sosiale antenner, så synes du skal være forsiktig med å putte mennesker i slike negative båser på bakgrunn av hva du føler.

En mann som løper etter jenter, ser at de blir redde, men fortsetter likevel å gjøre det for å finne en som liker det? Jeg er komfortabel med å putte han i bås.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som løper etter jenter, ser at de blir redde, men fortsetter likevel å gjøre det for å finne en som liker det? Jeg er komfortabel med å putte han i bås.

Jeg tror ikke så mange menn hadde gjort dette. Du trenger ikke å overdrive og tenke det verste om andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg ser ikke på en mann som ville gjort noe slik som en mann blottet for sosiale antenner, så synes du skal være forsiktig med å putte mennesker i slike negative båser på bakgrunn av hva du føler.

...Smalt det fra frøken "alle norske damer er så selvhøytidelige"! :fnise:

Anonymous poster hash: df796...257

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser svaret jeg skrev til Olivia så ser du litt hva jeg tenker om det :)

Og svaret mitt blir det samme... målet helliger ikke middelet. "Har man lyst har man lov"...! Det er ufattelig frekt og egosentrisk å ta seg såinnihelvete til rette at man med viten og vilje skremmer jenter med ubehagelig oppførsel fordi man er på damejakt!

Jeg tror heller ikke det er lov å løpe rundt i skogen og skremme vettet av enslige jenter, men politiet har nok dessverre ikke ressurser til å lete Nordmarka rundt etter "joggemannen".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at veldig mange kvinner i alderen 15-25 nistirrer ned i bakken, unngår øyekontakt og ser sure ut, mens spesielt de på 40+ i hvert fall hilser og/eller smiler. En del yngre tror visst at blikkontakt fører til voldtekt. Må sies at jeg ikke bruker skauen som sjekkearena, kun mosjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at veldig mange kvinner i alderen 15-25 nistirrer ned i bakken, unngår øyekontakt og ser sure ut, mens spesielt de på 40+ i hvert fall hilser og/eller smiler. En del yngre tror visst at blikkontakt fører til voldtekt. Må sies at jeg ikke bruker skauen som sjekkearena, kun mosjon.

Men det har jo også mye med at de på 40+ er mer selvsikre. De er også mer kåte og lengter etter kuk, derfor også mer kontaktsøkende. Hvis en skal prøve å sjekke opp kvinner ute på joggetur bør man gå for de kåte hemningsløse 40+

Anonymous poster hash: 18591...01d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig! Men dette er jo typisk norsk. Det er helt annerledes i andre land. Heldigvis! :)

Så jeg kan sjekke opp damer i skogen i andre land?

Anonymous poster hash: 0b21c...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har jo også mye med at de på 40+ er mer selvsikre. De er også mer kåte og lengter etter kuk, derfor også mer kontaktsøkende. Hvis en skal prøve å sjekke opp kvinner ute på joggetur bør man gå for de kåte hemningsløse 40+

Anonymous poster hash: 18591...01d

:natti:

Anonymous poster hash: 2ba51...743

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det hadde vært utrolig hyggelig om en på min alder hadde slått av en prat på spasertur!! Iallefall i et befolket område i skogen. Hadde kanskje blitt nervøs om det var et øde sted og han kom litt nærme (tenker på drapet som var i nyhetene om Anja som jogget).

Ikke på joggetur men da er det jo vanskelig å stanse noen. Men på spaserturer hadde det var koselig. :) Hadde nok slått av en prat.

Vet ikke helt hva som er bra å åpne med da. Men "Hei!" er alltid bra. Hvis du/hun er med i et idrettslag eller er student og har noen klær fra idretten er jo det en icebreaker å kommentere. F.eks. hvis hun har en volleyball-trøye: "Hei! Yes! Volleyball!"


Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og svaret mitt blir det samme... målet helliger ikke middelet. "Har man lyst har man lov"...! Det er ufattelig frekt og egosentrisk å ta seg såinnihelvete til rette at man med viten og vilje skremmer jenter med ubehagelig oppførsel fordi man er på damejakt!

Jeg tror heller ikke det er lov å løpe rundt i skogen og skremme vettet av enslige jenter, men politiet har nok dessverre ikke ressurser til å lete Nordmarka rundt etter "joggemannen".

Ingen grunn til å hisse seg opp.. ;) Nå ser jo du for deg en mann som febrilsk løper etter hver dame han ser og det er langt fra det jeg sier her. Ta det med ro jeg har ikke tenkt til å anbefale folk å jage damer i skauen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Smalt det fra frøken "alle norske damer er så selvhøytidelige"! :fnise:

Anonymous poster hash: df796...257

Har aldri sagt alle.. men at mange er det er faktisk bare sånn det er.. desverre.. norske kvinner er mer opptatt av hva de kan gjøre galt, hva som er politisk korrekt, og hva andre vi se på som merkelig enn andre kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og da er jo ikke en sånn mann rett for deg, det betyr ikke at han ikke ville vært rett for noen.

Jeg hadde f.esk ikke blitt redd men sjarmert. Ikke sikkert jeg ville falt for han bare fordi han var som han var, men mennesker som er litt gærne og gjør noe utenom det vanlige de digger jeg!

Hvorfor stoppe der? Ser du noen som står og beundrer utsikten ytterst på en fjellskrent, hvorfor ikke ta fart, løpe mot dem som en elgokse i brunst og late som om du skal dytte dem flere hundre meter ned?

Andres følelser er da ikke noe å bry seg med når målet er å vise hvor herlig gal, unorsk og lite selvhøytidelig man er!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stoppe der? Ser du noen som står og beundrer utsikten ytterst på en fjellskrent, hvorfor ikke ta fart, løpe mot dem som en elgokse i brunst og late som om du skal dytte dem flere hundre meter ned?

Andres følelser er da ikke noe å bry seg med når målet er å vise hvor herlig gal, unorsk og lite selvhøytidelig man er!

Så hvis man er på joggetur og ser en jente man bare med en gang kjenner at -henne var det noe spesielt med. Hun vekker noe i meg som jeg sjeldens kjenner, så er det å løpe etter henne for å kanskje få muligheten til å bli kjent med henne, det samme som å late som om man skal dytte noen ned fra et stup?

Tror du og en del andre sliter med å ha litt negativ holdning til ting og se det verste i opplevelser dere har. Dumt for dere, for det er mange fine tanker bak ting folk gjør som dere vil gå glipp av, fordi dere tenker og tror som dere gjør :)

Alle menn som stopper dere å gata er ikke ute etter å lure dere. Alle menn som vil spandere en drink er ikke ute etter å sjenke dere å ha sex med dere. Alle menn som sier dere har fine øyne sier det ikke for å smiske.. osv.... eksemplene er uendelige..

Mitt råd? Skjerp dere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...