Gå til innhold

Prater med en jeg aldri har møtt


ksb

Anbefalte innlegg

For 2 måneder siden, begynte jeg og prate med en fyr. Han er virkelig helt fantastisk. Vi prater i telefonen hele tiden. Sender bilder av hverandre hver dag. Og vi går aldri tom for ting og snakke om. Men problemet er at han jobber 24/7, og reiser mye så får ikke møtt han enda. Jeg tenker hele tiden på at jeg vil møtes han å at jeg rett og slett "savner" han. Tenker på hvordan det hadde vert om han var her.. jeg blir gal av all tenkingen snart.. Det kjennes ut som om vi har kjent hverandre i evigheter! Han er den eneste som får meg i godt humør når jeg har en dårlig dag, å som får meg til og le når jeg egentlig vil gråte. Han sier de fineste ting til meg. Kaller meg for jenta hans å sier jeg er vakker hver dag. Vi har lenge salt vi er glad i hverandre og Loveyou. Men jeg vil bare reise opp til han og fortelle han hvor mye han virkelig betyr for meg! Denne kjærligheten er ikke enkel.. noen som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har han tid til å snakke med deg hele tiden da, hvis han jobber 24/7? Her er det noe muffins.



Anonymous poster hash: 42457...149
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er liksom på jobben, de reiser mye. De har normal arbeidsdag 07/08:00-16:00. Å etter det prater vi i telefonen. Men sender meldinger flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sånn en, vi var nettvenner og helt ubeskrivelig match, snakket i ca et år, helt like personligheter og drømmer og mål, samme rare humor, samme ustabile sider som med en gang visste åssen den andre hadde det og visste når den andre trengte fred, eller trøst, helt like interesser og personligheter osv. Vi bodde på forskjellige sider av landet, han tok fly til meg og vi passet like bra sammen som vi trodde og han bodde hos meg en uke. Begge var sikre på vi hadde funnet vår "soulmate", helt til det var min tur til å ta fly til han og alt gikk til helvete. Ting er ikke alltid som det virker, folk man tror man kjenner kan ha mange skjulte sider så anbefaler deg å møte han en tre fire ganger før du lar følelsene ta overhånd, selvom alt virker perfekt på sms og nettkontakt.



Anonymous poster hash: e63d5...b43
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en sånn venn, i over et år. Men jeg så ikke bilde av ham før vi møttes.

Kan trygt si jeg ikke ble så tiltrukket av ham når jeg møtte han... :biggrin:

Men vi var bestevenner i flere år før vi ødela det med å bli sammen og så dumpet jeg ham etter 2 mnd for jeg var jo egentlig ikke forelsket. Han ringte og gråt og ville ikke leve mer.. Det endte med at han trøstet seg med å ligge med en annen dame, hun ble gravid, han tok ansvar og de bygget hus sammen.

Så sånn var det.

Syns det høres rart ut at han "aldri" har tid å møtes. Han kan vel ta seg en fridag på 2 mnd. Merkelig spør du meg.



Anonymous poster hash: d7588...c4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge var sikre på vi hadde funnet vår "soulmate", helt til det var min tur til å ta fly til han og alt gikk til helvete.

Anonymous poster hash: e63d5...b43

Kan jeg spørre hva som skjedde?

Anonymous poster hash: 814ec...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også en sånn venn, i over et år. Men jeg så ikke bilde av ham før vi møttes.

Kan trygt si jeg ikke ble så tiltrukket av ham når jeg møtte han... :biggrin:

Men vi var bestevenner i flere år før vi ødela det med å bli sammen og så dumpet jeg ham etter 2 mnd for jeg var jo egentlig ikke forelsket. Han ringte og gråt og ville ikke leve mer.. Det endte med at han trøstet seg med å ligge med en annen dame, hun ble gravid, han tok ansvar og de bygget hus sammen.

Så sånn var det.

Syns det høres rart ut at han "aldri" har tid å møtes. Han kan vel ta seg en fridag på 2 mnd. Merkelig spør du meg.

Anonymous poster hash: d7588...c4d

What a mess.

Anonymous poster hash: 3667e...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 2 måneder siden, begynte jeg og prate med en fyr. Han er virkelig helt fantastisk. Vi prater i telefonen hele tiden. Sender bilder av hverandre hver dag. Og vi går aldri tom for ting og snakke om. Men problemet er at han jobber 24/7, og reiser mye så får ikke møtt han enda. Jeg tenker hele tiden på at jeg vil møtes han å at jeg rett og slett "savner" han. Tenker på hvordan det hadde vert om han var her.. jeg blir gal av all tenkingen snart.. Det kjennes ut som om vi har kjent hverandre i evigheter! Han er den eneste som får meg i godt humør når jeg har en dårlig dag, å som får meg til og le når jeg egentlig vil gråte. Han sier de fineste ting til meg. Kaller meg for jenta hans å sier jeg er vakker hver dag. Vi har lenge salt vi er glad i hverandre og Loveyou. Men jeg vil bare reise opp til han og fortelle han hvor mye han virkelig betyr for meg! Denne kjærligheten er ikke enkel.. noen som har det på samme måte?

Hei TS.

Jeg har og hatt det sånn :) Er en jente på 22 år. Snakka med en fyr i flere år gjennom telefon, skype, facebook, snap, webcam osv. Jeg var sikker på at han var min "soulmate". Hadde aldri følt noe sånt, selv om det bare var på nettet. Var han ikke pålogga så savna jeg han.

Etter noen år bestemte oss vi for å møtes. Jeg henta han på flyplassen, og det var full klaff. Vi klaffa like bra IRL som på nettet, og han var hos meg i 5 dager. Etter han hadde reist var det helt forferdelig. Følte jo som om jeg hadde kjent han i flere år.

Nå skal vi møtes igjen om en mnd. Vi er forresten like gamle. Håper det går like bra da :) (Begge er norske. Vet ikke om det har noe å si men) Snakker med han nå faktisk:-)<3

Anonymous poster hash: 2e2bc...3f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke hatt tid fordi de har mye og Gjøre på jobben, og han har ikke fått fri. Han har spurt sjefen flere ganger. Han er heldigvis ferdig I jobben I juni så da kommer han hit! Har både sett bilder og masse videoer av han. Han bor liksom sammen med jobb kolegaene sine så jeg kan ikke komme dit heller. Men jeg har vist fra dag 1 At det kan ta tid Før vi møtes, men jeg vil vente På han. Det føles helt riktig på en måte. Snakker med han på telefonen nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg også det lukter litt muffens av dette her. Ikke kunne besøke deg en liten helg en gang på hele to måneder....og i tillegg kan han ikke ta i mot besøk heller..? Det siste der var nesten det verste, for om ikke det lukter ugler i mosen så vet ikke jeg. Denne karen mistenker jeg har en partner fra før av, som han sannsynligvis bor sammen med - det er derfor du ikke kan besøke han og derfor han ikke "får fri" til å besøke deg når du spør. Han må først koke sammen en skikkelig plan og løgn han kan servere samboeren sin, slik at han kan dra og besøke deg uten at hun får mistanke.

Hva jobber han egentlig med, sånn nøyaktig? Siden han reiser mye, aldri får fri og er "ferdig" med jobben i juni? Hva skjer da? Var det bare en midlertidig ansettelse han hadde?



Anonymous poster hash: 36715...498
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Han jobber vel offshore eller noe... Ikke alle som har råd og mulighet til å ta seg fri for å reise til en annen by når som helst.



Anonymous poster hash: e63d5...b43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med, begynte å prate. Hvor traff du, fant ham



Anonymous poster hash: 4897d...8b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et råd fra en person som har vært i samme situasjon;

Møt fyren før dere utveksler "love you's" og whatnot.. Det vil bli utrolig kleint når dere møtes face to face og en av dere finner ut at dere ikke passer sammen så godt/en av dere ser helt annerledes ut i virkeligheten ...

Sånn der internettkjæresterier holdt vi på når vi var 14 år gamle. Dere er tydeligvis voksne . Han får planlegge en helg eller noe hvis han vil møte deg! Og ro ned følelsene til dere faktisk har sett hverandre face to face.

Anonymous poster hash: 222ef...6bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er lærling i det firma han jobber I og er ferdig I juni. Jeg vet han ikke kan ta imot besøk pga de bor mange i de brakkene de bor i nå.

Han har nok ikke dame nei.

Fant han på Facebook, har prata med flere av kompisene hans på telefon så jeg vet han ikke skjuler noe for meg. VI prater som sakt hver dag og skyper.

Vi sier love you til hverandre og mener det liksom som glad I deg. vi møttes på Facebook faktisk. Jeg har tilgang til facebooken hans å snappen hans og "vet" hvem foreldrene hans er ( vet navnet demmes, og har bilder av de )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er lærling i det firma han jobber I og er ferdig I juni. Jeg vet han ikke kan ta imot besøk pga de bor mange i de brakkene de bor i nå.

Han har nok ikke dame nei.

Fant han på Facebook, har prata med flere av kompisene hans på telefon så jeg vet han ikke skjuler noe for meg. VI prater som sakt hver dag og skyper.

Vi sier love you til hverandre og mener det liksom som glad I deg. vi møttes på Facebook faktisk. Jeg har tilgang til facebooken hans å snappen hans og "vet" hvem foreldrene hans er ( vet navnet demmes, og har bilder av de )

Hvor gammel er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilgang til facebooken hans å snappen hans og "vet" hvem foreldrene hans er ( vet navnet demmes, og har bilder av de )

Hva i all verden?

Anonymous poster hash: 814ec...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er lærling i det firma han jobber I og er ferdig I juni. Jeg vet han ikke kan ta imot besøk pga de bor mange i de brakkene de bor i nå.

Han har nok ikke dame nei.

Fant han på Facebook, har prata med flere av kompisene hans på telefon så jeg vet han ikke skjuler noe for meg. VI prater som sakt hver dag og skyper.

Vi sier love you til hverandre og mener det liksom som glad I deg. vi møttes på Facebook faktisk. Jeg har tilgang til facebooken hans å snappen hans og "vet" hvem foreldrene hans er ( vet navnet demmes, og har bilder av de )

Er dere 14 år? Dette er jo helt vilt.

Anonymous poster hash: 3667e...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...