Gå til innhold

hvor høy bør en gutt være i dine øyne?


wish177

Anbefalte innlegg

Litt høyere enn mine 162. Høyde betyr ikke så mye.

Men de mennene i mitt liv som jeg synes har vært mest sexy, har alle vært 183 cm og slanke.

Anonymous poster hash: c90dd...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skjærer hele gjengen over en kam ja.

Alle bortsett fra deg da pus ;)

Anonymous poster hash: 91b73...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peeves

Helst over 180 om jeg skal date han, slik at jeg kan gå i høyhelte sko uten bekymringer om å bli høyere.

Men har datet og vært forelsket gutter som er 170-ish også. Så lenge det ikke blir lavere enn meg så er det ikke no-go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så veldig. litt høy av og til går an, men ikke mer en at han klarer å ta vare på seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst over 180 om jeg skal date han, slik at jeg kan gå i høyhelte sko uten bekymringer om å bli høyere.

Men har datet og vært forelsket gutter som er 170-ish også. Så lenge det ikke blir lavere enn meg så er det ikke no-go.

Nei, for det ville jo vært krise om du var høyere :ironi:

Anonymous poster hash: 91b73...18c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peeves

Nei, for det ville jo vært krise om du var høyere :ironi:

Anonymous poster hash: 91b73...18c

Nei, det hadde ikke vært krise :)

Liker bare best å kunne gå i høye heler uten å bli høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier det igjen, damer er mer overfladiske enn menn.

Anonymous poster hash: 91b73...18c

Ja,for menn har jo ingen krav til kvinners utseende?

Anonymous poster hash: 6080d...858

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,for menn har jo ingen krav til kvinners utseende?

Anonymous poster hash: 6080d...858

Jo, menn har preferanser, men ingen av dem er absolutte slik høyde er for kvinner.

Menn kan foretrekke ulike attributter, men de er ikke absolutte krav.

De aller fleste kvinner har et absolutt krav om at mannen skal være høyere enn dem.

Derfor er kvinner mer overfladiske enn menn.

Anonymous poster hash: 91b73...18c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, menn har preferanser, men ingen av dem er absolutte slik høyde er for kvinner.

Menn kan foretrekke ulike attributter, men de er ikke absolutte krav.

De aller fleste kvinner har et absolutt krav om at mannen skal være høyere enn dem.

Derfor er kvinner mer overfladiske enn menn.

Anonymous poster hash: 91b73...18c

De fleste menn har vel ønsker/krav om at kvinnen skal være lavere enn han? Ikke alle, men en del? Og noen kvinner bryr seg ikke om høyde, så da er dette utsagnet nøytralisert

Anonymous poster hash: 5e7a6...f2d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn har vel ønsker/krav om at kvinnen skal være lavere enn han? Ikke alle, men en del? Og noen kvinner bryr seg ikke om høyde, så da er dette utsagnet nøytralisert

Anonymous poster hash: 5e7a6...f2d

:skratte:

Nøytralisert ja...

Menn driter i om dama er høyere.

Anonymous poster hash: 91b73...18c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Nøytralisert ja...

Menn driter i om dama er høyere.

Anonymous poster hash: 91b73...18c

Om "mannen" er lavere, ser jeg på ham som kvinnen i forholdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jo, menn har preferanser, men ingen av dem er absolutte slik høyde er for kvinner.

Menn kan foretrekke ulike attributter, men de er ikke absolutte krav.

De aller fleste kvinner har et absolutt krav om at mannen skal være høyere enn dem.

Derfor er kvinner mer overfladiske enn menn.

Anonymous poster hash: 91b73...18c

Nååååjaaaa.... enkelte av disse preferansene synes være veldig bastante. Så bastante at vi snakker om no-go's.

Og om du leser hva svært mange av de kvinnene som har sagt noe i denne tråden (se bort fra lille meg på 169 nå) - så sier de at de har en preferanse for at han skal være litt høyere enn dem selv.

Ikke en dealbreaker om han er et sted rundt 1 meter og noen-og-sytti.

Det er ikke alt man mener man leser som faktisk er skrevet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, menn har preferanser, men ingen av dem er absolutte slik høyde er for kvinner.

Menn kan foretrekke ulike attributter, men de er ikke absolutte krav.

De aller fleste kvinner har et absolutt krav om at mannen skal være høyere enn dem.

Derfor er kvinner mer overfladiske enn menn.

Anonymous poster hash: 91b73...18c

Ja for du kunne jo gjerne tenke deg å bli sammen med en kvinne som var 10-15 cm høyere enn deg selv? :)

Anonymous poster hash: a35af...d27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg bare er 162,5 cm. selv, synes jeg det er mest sexy med menn som er 183 cm og oppover. Min nåværende kjæreste er 187 cm, og jeg elsker det. Føler det fremhever det feminine og den maskuline. Litt upraktisk å ha sex stående - det går ikke hvis jeg ikke står på en krakk.

Anonymous poster hash: 26966...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-.-

-.-

-.-

-.-

Nå forstår jeg hvorfor er singel :fnise:

Ja, her ignorerer du nemlig de som sier at det ikke spiller noen rolle. :lol:

Anonymous poster hash: 700c5...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er selv 160 cm, og hadde satt pris på om jeg kunne brukt høye hæler uten å bli høyere enn ham, så en del over 170 hadde vært fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at kvinner vil ha en mann som er høyere enn dem, og det aksepterer jeg med mine 1.70.

Men argumentasjonen er jeg ikke helt på glid med. Altså, dere velger bort kapable menn fordi dere ikke vil bli høyere enn ham når dere går i høye hæler.

Jeg vil at dere skal tenke på dette: Dere går i høye hæler kanskje en gang i uka i 5 timer. Det er 5 timer hvor høyden til typen har noe å si. Resten av tiden så gjør dere alt annet. Teller ikke andre kvaliteter enn høyde mer siden dere bruker mer tid sammen på å gjøre andre ting, enn akkurat disse 5 timene? Jeg skjønner bare ikke.

Så fyren kan godt være udugelig med husarbeid, han kan godt være litt fraværende emosjonelt, han kan godt være notorisk flørtete med det motsatte kjønn. Dette er ikke noe dealbreaker, men at han blir lavere enn deg når du går i høye hæler er?

Er dere klar over hvor mange gode og kapable menn dere eventuelt går glipp av pga et kritiere som egentlig ikke betyr noe? Betyr følelsen av at dere er kvinne så mye at dere heller vil gå glipp av mange andre goder? Betyr denne følelsen så mye?

Selv så har jeg ingen problem med å date høyere damer. For jeg vet at min manndomsfølelse skal ikke hemmes av noe så ulogisk som størrelse. Og jeg får mye positiv feedback av høyere damer som tydeligvis blir tiltrukket, men føler at høyden er problem. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal lage det til et problem.



Anonymous poster hash: 39f60...0a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimum 180 cm, helst noe høyere. Ikke over 2 meter.



Anonymous poster hash: 59e4a...eed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...