Gå til innhold

hvor høy bør en gutt være i dine øyne?


wish177

Anbefalte innlegg

Til å ha vært på begge sider når det kommer til sikkerhet/usikkerhet ovenfor høyde, så vil jeg bare påpeke hvor vanskelig det er for lave menn. For det første så kommer usikkerheten som følge av bekreftelse i yngre alder. Man lærer fort at man er mindre attraktiv. Og da ser man etter grunner. Etterhvert tror man på at det er fordi man er lav. Man kan kanskje få slengt kjipe ord etter seg. Man bygger en dårlig selvtillit som følge av dette.

Det kan sammenliknes med feite damer. De har dårlig selvtillit. De få som omsider klarer å legge overvekten bak seg og faktisk gjøre det beste ut av det, de har også bedre selvtillit. Og gjett hva? De får seg også kjærester. Nå må det sies at det skal mye til for en feit dame å komme seg ut av denne onde sirkelen med vonde følelser og bekreftelse. Det er på samme måte med menn også når de er lave.

Jeg har nå i en alder av 30 år endelig klart å bli trygg på meg selv og akspetere min lave høyde. Gang på gang møter jeg damer som påpeker hvor lav jeg er. Ingenting får meg til å smile mer enn reaksjonen deres når jeg sier at "jeg elsker jo å bli med damer som er større enn meg hjem. Jeg er glad i rodeo... yeeeehaw". Altså jeg gir faen i høyden. Og jeg har erfart at damer gir faen i høyden din sålenge du ikke gjør det til et problem selv.

Det er faktisk flere damer enn menn som åpner kjeften sin og bryter ned selvtilliten til lave menn. Det er faktisk noen få av dere som ødelegger mye for menn. Hadde en mann påpekt hvor feit en dame er, så hadde hele rommet gått til angrep mot ham. Men om noen nevner at en mann er lav, nei da flirer gjerne folk.

Anonymous poster hash: 39f60...0a0

Jeg er 174 og kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Aldri tenkt over høyden som et problem og har greit erfaring med damer også. Får somregel mer interesse en kompisene mine som er høyere, med unntak av de som er skikkelig hunks.

Det er vel samme for kvinner som for menn, vi ser på helheten og vurderer ut ifra det.

Anonymous poster hash: 98975...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest O.G.

Jeg er en elsker av høye menn, men om en gutt bør være høy for å være kjæreste er en helt annen problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 174 og kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Aldri tenkt over høyden som et problem og har greit erfaring med damer også. Får somregel mer interesse en kompisene mine som er høyere, med unntak av de som er skikkelig hunks.

Det er vel samme for kvinner som for menn, vi ser på helheten og vurderer ut ifra det.

Anonymous poster hash: 98975...c40

Poenget jeg skulle ha frem er at mange blir bitre som følge av erfaringen. Du har ikke den erfaringen, og dermed har du heller ikke blitt bitter eller usikker. Du påpeker også det jeg skrev at det er selvtilliten som avgjør om man får mye oppmerksomhet. Jeg har fått mye mer oppmerksomhet etter at jeg ble tryggere. Det er helt rått hvordan hunks av og til prøver sabotere for meg. Så jeg skjønner det du skriver.

Du har helt rett i at det er helheten som avgjør. Jeg skulle bare ha frem at det av og til ikke er så rart at helheten blir som den blir, og da er det også vanskelig å endre på helheten. Både hos kvinner og menn. Tankemønstre og vaner er forferdelige greier.

Anonymous poster hash: 39f60...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mainbitch

Like høy/høyere. Maks et par centimeter lavere. Jeg er ca 1.73 så setter grensa ved 1.70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 , men jeg elsker høye gutter <3 liker å føle meg liten ^^ men det er ikke noe krav, men han bør være 170 og oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst høyere enn meg som er 174, men når det kommer til stykket har det ingenting å si.

Anonymous poster hash: bbf76...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helst høyere eller like høy, hvertfall ikke lavere. Jeg er 171 og vil absolutt ikke ha en kjæreste som er lavere enn det! jeg synes alt opp mot 195 er greit, men kan godt holde seg mellom 178-193 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk kunne jeg ønske at jeg var noen cm lavere... Er noen praktiske utfordringer i hverdagen.

* Elendig benplass på fly

* Benførting med passasjeren ovenfor meg på tog/buss

* Kink i nakken i enkelte situasjoner.... :rodme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst høyere eller like høy, hvertfall ikke lavere. Jeg er 171 og vil absolutt ikke ha en kjæreste som er lavere enn det! jeg synes alt opp mot 195 er greit, men kan godt holde seg mellom 178-193 cm

195.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minst 10 cm høyere enn meg selv, og jeg er 172. Laveste jeg har vært med var 188cm.

Eneste unntaket fra denne regelen er Ed Sheeran, driiiiter i hvor høy han er, han tar jeg uansett :) :) :)

Lavere enn meg = helt uaktuelt!



Anonymous poster hash: b9b3f...904
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt an på en del andre faktorer da, men la oss si at en fyr med som ikke tjener mer enn 200.000 - 300.000 i året bør ihvertfall være over 1.90. For over en mill, kan jeg gå ned til 1.80, men ikke noe lavere enn det.



Anonymous poster hash: 4bc31...4f8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

over 186 er å foretrekke. liker høye menn.



Anonymous poster hash: 4f0fa...b70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så høy selv (164 cm), men liker helt klart høye gutter best, selv om det absolutt ikke er et krav. 180+++ er jeg veldig fornøyd med. Jo høyere, jo bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må gjerne være følsom, snill, generelt empatisk, glad i dyr og natur, glad i å reise og finne på ting sammen med meg, ha noen felles interesser med meg slik at det blir lettere å gjøre ting og snakke om ting, osv. Men høyden hans? Hvem bryr seg... Høyden er sånn ca like viktig som inntekten, dvs svært lite avgjørende for hvorvidt vi kommer til å bli lykkelige eller ei.



Anonymous poster hash: db6f2...3a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri tenkt på det som en problemstilling, altså: det spiller virkelig ingen rolle.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...