Gå til innhold

Hjelp meg med denne setningen...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror at denne setningen skal kunne stå uten komma. Men - den blir fryktelig lang og tung... Kan noen hjelpe meg å plassere komma, evt omskrive slik at komma blir nødvendig? :)

Jeg tror at mitt faglige utgangspunkt som sosialantropolog i kombinasjon med mangeårig erfaring som konsulent i frivillig sektor vil kunne vise seg å være en fruktbar syntese i en jobb som rådgiver i rådmannens fagstab.



Anonymous poster hash: e172c...472
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at mitt faglige utgangspunkt som sosialantropolog, i kombinasjon med mangeårig erfaring som konsulent i frivillig sektor, vil kunne vise seg å være en fruktbar syntese i en jobb som rådgiver i rådmannens fagstab.

Mitt faglige utgangspunkt som sosialantropolog, kombinert med mangeårig erfaring som konsulent i frivillig sektor, kan gi en fruktbar syntese i stillingen som rådgiver i rådmannens fagstab.

Mitt faglige utgangspunkt som sosialantropolog, kombinert med mangeårig erfaring som konsulent i frivillig sektor, kan utgjøre (eller tilføre) en fruktbar syntese til rådgiverstillingen i rådmannens fagstab.

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tekstforfatter er jeg motstander av unødvendige ord. Hvorfor i all verden må du bruke ord som; "fruktbar syntese"? Skriv ikke en setning du ikke ville brukt i direkte tale.



Anonymous poster hash: f4c4a...537
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...