Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Dårlig episode :P Nå har jeg helt sluttet å håpe at det blir bedre :P

Ja, herregud! Wendey er så kjedelig at jeg nesten sovner. "Jeg vet du nettopp prøvde å drepe meg, men du er jo så søt så jeg vil hjelpe deg uansett jeg! hihihihihihihihihihihih"

Heldigvis var Naruto bedre, men neste episode der er jo enda verre enn FT. Skjer med at alle prøver å ødelegge kvaliteten på anime seriene?

Håper One Piece er bra i dag i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Ånei, hvordan skal jeg komme meg ned fra pariserhjulet?!"

Så klarer hun fint å komme seg ned når hjulet kollapser.

Og var helt meningsløst med at Wendy og Aquarius skulle liksom få et bond i episoden når de aldri snakker sammen ellers.

Ville mye heller hatt fokus på Lucy og Aquarius...

Men men.

De prøver ofte å spare på budsjettet på sånne lange serier og gjør da en halvhjerta jobb tenker jeg :/ Både når det gjelder manus og animasjon.

Naruto kommer sikkert til å få høyere kvalitet på de siste episodene.

Gleder meg mest til mer Nanatsu no taizai. Men episodene har blitt subba så seint de siste ukene :/ først kom de søndag kveld eller mandag, men i det siste har de ikke kommet før onsdag :/ tror at den kun blir fansubba siden den ikke er så veldig kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på Naruto på mange år, så det eneste som interesserte meg ved slutten var hvem som ble et par og ikke. Noen overraskelser der. Skal ikke spoile noe. :O

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på Naruto på mange år, så det eneste som interesserte meg ved slutten var hvem som ble et par og ikke. Noen overraskelser der. Skal ikke spoile noe. :O

Tror det er mange som sjekka slutten bare for å se hvem som ender opp med hvem :P

Litt trist egentlig, siden Naruto ikke er en romance serie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ånei, hvordan skal jeg komme meg ned fra pariserhjulet?!"

Så klarer hun fint å komme seg ned når hjulet kollapser.

Og var helt meningsløst med at Wendy og Aquarius skulle liksom få et bond i episoden når de aldri snakker sammen ellers.

Ville mye heller hatt fokus på Lucy og Aquarius...

Men men.

De prøver ofte å spare på budsjettet på sånne lange serier og gjør da en halvhjerta jobb tenker jeg :/ Både når det gjelder manus og animasjon.

Naruto kommer sikkert til å få høyere kvalitet på de siste episodene.

Gleder meg mest til mer Nanatsu no taizai. Men episodene har blitt subba så seint de siste ukene :/ først kom de søndag kveld eller mandag, men i det siste har de ikke kommet før onsdag :/ tror at den kun blir fansubba siden den ikke er så veldig kjent.

Neste episode så heller ikke akkurat lovende ut :P

Åh, Nanatsu no taizai ser bra ut. Kanskje jeg skal laste ned noe i dag.

Det er sykt irriterende. Horriblesubs har enda ikke lagt ut One Piece episoden i 1080p. Heldigvis hadde de 720p.

Er jo takknemlig for at noen gidder å gjøre alt det der, men er kjipt å vente når man gleder seg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste episode så heller ikke akkurat lovende ut :P

Åh, Nanatsu no taizai ser bra ut. Kanskje jeg skal laste ned noe i dag.

Det er sykt irriterende. Horriblesubs har enda ikke lagt ut One Piece episoden i 1080p. Heldigvis hadde de 720p.

Er jo takknemlig for at noen gidder å gjøre alt det der, men er kjipt å vente når man gleder seg sånn!

Neste episode blir Yu-Gi-Oh! Fairy Tail edition :/

Tror at det er snikreklame for et FT spill for mobil som nylig ble lansert i Japan. Man bruker kort med de forskjellie karakterene i spillet så...

NnT er virkelig verdt å sjekke ut :) Ikke sikkert du liker den, men jeg liker den veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste episode blir Yu-Gi-Oh! Fairy Tail edition :/

Tror at det er snikreklame for et FT spill for mobil som nylig ble lansert i Japan. Man bruker kort med de forskjellie karakterene i spillet så...

NnT er virkelig verdt å sjekke ut :) Ikke sikkert du liker den, men jeg liker den veldig godt :)

Hvor er det best å laste ned serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde veldig lange, spisse neser :P

Men kanskje du venner deg til det hvis du ser noen episoder.

Husker første gangen jeg så Soul Eater, så syntes jeg at den var tegna skikkelig rart, men etter at jeg ble vant til den, så elsket jeg hvordan den var tegnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å bruke chia-anime, siden jeg ofte ser på fra tableten og den siden funker bra på mobil :)

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal man gjøre med livet sitt når Naruto animeen tar slutt?! Har sett på i 11 år jo! Over 1/3 av livet mitt!

Se på den fra begynnelsen igjen og igjen og igjen!

Men jeg forstår deg veldig godt :( Man får en tomhetsfølelse når noe man har likt og fulgt med på lenge plutselig er over :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skal man gjøre med livet sitt når Naruto animeen tar slutt?! Har sett på i 11 år jo! Over 1/3 av livet mitt!

Samme her!

Siden jeg savner Naruto har jeg begynt å se de gamle favorittene. Som feks chunin exam, fighten med Kimimaro og den første klashen mellom Orochimaru, Pervy Sage og Tsnuade. God minner! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Samme her!

Siden jeg savner Naruto har jeg begynt å se de gamle favorittene. Som feks chunin exam, fighten med Kimimaro og den første klashen mellom Orochimaru, Pervy Sage og Tsnuade. God minner! :trist:

Et av mine favoritt øyeblikk er når Rock Lee tar av vektene han har rundt leggene når han sloss mot Gaara. Når de faller i gulvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdeg med tokyo ghoul. Glad for at s.2 kommer i jan så man får sett videre for var ikkje heilt happy mæ slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...