Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Broken Paradise" av Cecilia Samartin. Helt grei skuring. Begynte ikke å engasjere meg skikkelig før de drøyt 50 siste sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Without a summer - Mary Robinette Kowal. Tredje bok i en serie hvor handlingen er lagt til Regency-perioden i England + litt magi. Elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første boka i Dune-serien. Hører på lydbok mens jeg går tur eller reiser, så det er litt juks, men det er fortsatt flotte greier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ble nettopp ferdig med Legion: Skin Deep av Brandon Sanderson, og den var bare like grei som enern. Ikke noe whoop-dee-doo med den heller egentlig.

Nå er jeg godt i gang med Steelheart av samme forfatter, på lydbok. Har kommet en fjerdedel ca, og enn så lenge liker jeg den veldig godt. :)

I vanlig bokform holder jeg på med Whispering to Witches av Anna Dale. Den MÅ leses i desember. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått til anskaffelse av "American Desperado" som handler om livet til en av hovedpersonene fra dokumentaren "Cocaine cowboys". Leser ikke så mange bøker, men akkurat organisert kriminalitet og seriemordere fra 1950-1980-tallet fascinerer meg :icon_lol:

61jm-EqRBWL._SY344_BO1,204,203,200_.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...