Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Jeg håper du får en fantastisk tur Frigg!! :strix: Kos deg masse masse! Gleder meg til å høre alt om turen når du kommer hjem igjen! :klem:

Jeg tror det blir fantastisk. Vi skal kose oss masse; spise, drikke, bade, sole og generelt bare kose oss som kjærester :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi vært i bursdag til svigerfar, og det er virkelig på tide å komme seg i seng. Skal opp og på jobb til kl. 08 i morgen. Er mye å gjøre før jeg kan dra på ferie, i alle fall nå som jeg har begynt i ny stilling. greit å ha ting på stell til man kommer hjem igjen. Men når klokka er 11: 30 i morgen, DA er det ferie :jepp:

Helt uvirkelig at ferien nå plutselig er her. Har gått ganske så fort. Så fra og med i morgen ettermiddag, kan klokka bare gå saaaakte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudbedre, jeg håper det er slutt på feriebilder på FB snart.

Jeg kjenner de skaper en generell vrangvilje mot og fortsette med dagliglivet her hjemme....

:ler:

Håper dere har en fantastisk tur!

Du fortjener virkelig det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gudbedre, jeg håper det er slutt på feriebilder på FB snart.

Jeg kjenner de skaper en generell vrangvilje mot og fortsette med dagliglivet her hjemme....

:ler:

Håper dere har en fantastisk tur!

Du fortjener virkelig det.

:klemmer:

:ler:

Skal innrømme at jeg gjør det for å erte dere der hjemme! Jeg hater det selv når andre er på ferie og jeg sitter hjemme i kalde Norge.

Livet er fantastisk her på Maldivene. Soling, bading, spising, drikking, sex, litt soving og noen aktiviteter....det er det dagene går med til. Blir ikke så mye søvn her, så føler meg litt som en zombie akkurat nå. Men solsenga er fin å ha, dupper litt av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi snart hjemme...17 timer etter at vi egentlig skulle ha vært hjemme! Flyet vi skulle ta i går var det noe feil på,så vi måtte vente i over 7timer før vi kom oss til første mellomlanding. Men da mistet vi de andre flyene og vi ble nødt til å overnatte i Qatar i natt. Men vi var så heldig å få direktefly i dag :-) Skriver mer om ferien senere. Nå er det å komme seg på butikken og handle mat å så hjem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi endelig begynt å lande litt etter hjemkomsten. Har vært utrolig døgnforvirret til tross for at det bare har vært fire timer forskjell, men hjemreisen tok litt knekken på oss. Det ble en kjip avslutning på ferien, men vi får bare prøve å glemme den og heller huske på resten av ferien, for den var FANTASTISK og PERFEKT! Har absolutt ingen ting å klage på når det gjelder ferien. Maldivene er fantastisk, i alle fall øya vi var på. Det er virkelig paradis på jord og et paradis for par. De som jobber der er helt fantastisk; blid, imøtekommende, serviceinnstilt og de gjør alt for at man skal ha det bra.

Vi gjorde ikke så mye annet enn å få skuldrene ned ti hakk. Det var avslapning, soling, bading, spa, spising, drikking og noen småaktiviteter.

Maten var buffet, og det var så mye ulik mat man kunne velge i at man ble nesten mett bare av å se alt. Og det var ikke samme maten en eneste gang mens vi var der de 12 dagene!

Det er litt vanskelig å fortelle så mye fra turen, for dagene var ganske så like og det går ikke an å beskrive hvordan det er der. Det må bare oppleves og nytes og man må prøve så godt man kan å ta med seg opplevelsene, luktene og inntrykkene med seg hjem.

Kjenner det blir vanskelig å begynne på jobb igjen. Har vært litt lei meg etter vi kom hjem, for man savner et ikke-stressende liv hvor man bare kan nyte hverandre og livet. Hverdagen er faktisk alt for stressende og skuldrene hever seg automatisk noen hakk når man kommer hjem. Og det å komme hjem til et kaldt Norge er vel heller ikke det beste. Men man får vel prøve å gjøre det beste ut av det.

Nå skal jeg og kjære sette oss i sofaen og få sett de første episodene av Farmen som vi har gått glipp av mens vi har vært i Paradis. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så er det ikke verdens beste sammenligning, men det er litt samme følelsen jeg har kommet hjem med etter en liten uke i Danmark.

Der og har skuldrene mine falt ned og man sitter deppa igjen hjemme fordi Norge er grått og trist og absolutt ikke som der man har vært....

Godt og lese om feriefølelsen deres.

Velfortjent er det!!

Ha en (etterhvert) fin uke!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OK, så er det ikke verdens beste sammenligning, men det er litt samme følelsen jeg har kommet hjem med etter en liten uke i Danmark.

Der og har skuldrene mine falt ned og man sitter deppa igjen hjemme fordi Norge er grått og trist og absolutt ikke som der man har vært....

Godt og lese om feriefølelsen deres.

Velfortjent er det!!

Ha en (etterhvert) fin uke!

:klemmer:

Var tungt å stå opp i dag, men dagen har vært fin :) Det gikk fint på jobb, til tross for at jeg ble brukt som en liten kasteball idag (selv om jeg ikke skal det), og etter jobb kom jeg meg på trening. Ikke så mye motivasjon, men jeg fikk da trent 30min på tredemølla og 30 min cardiowave og bittelitt styrke på lår og rumpe etterpå. Nå skal jeg få laget middag; laks med masse grønnsaker i ovnen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...