Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Varte ikke så alt for lenge før jeg måtte få meg en ny dagbok her inne.

Savner å få skrevet om det jeg har på hjertet og hva jeg opplever av godt og vondt.

Litt om meg for dere som ikke vet om meg fra før:

28 år og samboer med verdens beste mann som gjør livet mitt så utrolig bra :hjerte:

Akkurat nå jobber jeg på den værste arbeidsplassen man kan, men skal begynne i ny jobb i oktober :nigo:

Og sist, men ikke minst: jeg har de siste fire - fem årene slitt en del med angst og depresjoner, men er heldigvis på bedringens vei uten medisiner nå ;)

Herved er denne dagboken åpnet.

:velkommen:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De av dere som har fulgt med meg før, vet at det har vært mye rart hvor jeg jobber nå. Bestemte meg for å søke nye jobber, men det har vært vanskelig å finne noe ettersom det er veldig lite relevant for min utdanning ute akkurat nå. I alle fall har det vært veldig lite ute som er fast. Men nå har jeg vært utrolig heldig å få fast jobb som fagpedagog i en barnehage, med mindre ansvar, mindre barnegrupper og med samme lønn som jeg har nå :nigo:

Før jeg skal begynne der skal jeg nå jobbe i to uker til, 4 uker sommerferie, 5 uker med jobb hvor jeg jobber nå, å så 2 1/2 uke med fri før ny jobb. DEILIG!

Jeg og kjære hadde egentlig tenkt til å ta en hopp-på-tur til varmere strøk denne ferien, men jeg har tittet litt på turer og snakket med andre om at det faktisk begynner å bli fullt på flyene. Så det ble til at vi satte oss ned og tittet litt i går og faktisk bestilte tur! Og det var bra, for da jeg kikket for å se litt mer på hotellet i dag, så var alt utsolgt på den dagen som vi hadde bestilt!

Først hadde vi tenkt å dra til Tyrkia som ble forandret til Kreta til Kroatia til Gran Canaria og til slutt Tenerife :ler:

Selv om vi var litt sent ute så fikk vi bestilt et utrolig bra hotell (hotell bare for voksne - 16års aldersgrense)på Playa del Americas (skikkelig festested. Like ved stranda og like ved sentrum. Gleder meg som en unge :ler:

Denne helga har vært første helgen på mange, mange uker at jeg ikke har tenkt på jobb. Men jeg er nok fortsatt stresset og drømmer mye om nettene, for jeg er pinne stiv i kjevene og nakkefestene. Så jeg tror at jeg må få kommet meg til tannlegen snart og skaffe meg tannbiteskinne. Men håper det at jeg nå har sagt opp og fått meg ny jobb hjelper litt på både stresset og angsten ;)

Slik som det ser ut nå, så kommer det ikke til å gå så veldig bra med bedriften (barnehage). Så langt er vi 6 stykker som har sagt opp og to andre kommer til å si opp rett før de kommer tilbake fra fødselspermisjon. Og det er flere foreldre som nå søker barna sine til andre barnehager ettersom vi har sagt opp. Så det blir spennende å se hva som skjer fremover.

Nå er det på tide å pakke treningsbagen, ta seg en dusj og få med seg kjære i seng :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart på tide å få en god natt med søvn. Er vel snart en uke siden jeg sov godt. Er vanskelig å sove når det er lyst ute, det er varmt og kjære snorker. Og når man må opp før fuglene om morgenen, så svir det ekstra i øyelokkene. Men er heldigvis tidlig ferdig på jobb i dag, så er det trening. Kanksje en liten dupp på sofaen nåe jeg kommer hjem. Pleier faktisk å hjelpe på for å få sovet godt om natta :jepp:

Men først må man vel komme seg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb, trening og husarbeid unnagjort :nigo:

Er deilig å komme i gang med treningen igjen. Kan være derfor jeg har sovet så dårlig i det siste også, for det har rett og slett ikke vært tid til så mye trening. Men i dag fikk jeg i alle fall trent 50 min på cardio wave`en og 10 min på step-maskin. Prøve å få strammet opp det siste i siste liten før sommerferien :ler:

Nå er det å komme seg i dusjen å så få laget noe middag når kjære kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så koselig med ny dagbok :hoppe:

Jeg følger deg trofast videre ;)

Så flott at du har sluttet helt på medisinene, da går det rette veien :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Supert at du har fått deg dabok igjen :hjerte:

:hoppe:

Jeg har hatt abstinenser lenge nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ny dagbok :hoppe:

Jeg følger deg trofast videre ;)

Så flott at du har sluttet helt på medisinene, da går det rette veien :klemmer:

Så koselig at du vil følge med videre :)

Veldig deilig og skremmende at jeg har sluttet på medisinenen. Men akkurat nå har jeg det så bra som jeg ikke har hatt det på lenge, og det er nok på grunn av at jeg har sagt opp og skal begynne i ny jobb :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal de barna som skal slutte på avdelingen få hjemmelaget film av dem selv. Har nesten laget ferdig 7 filmer, har bare den siste redigeringen igjen nå. Mye jobb, men så utrolig morsomt også :jepp: Og jeg håper virkelig det er en gave de setter pris på å få :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere vil følge med vider :nigo:

Sitter og leser om 17-åringen som er savnet i Selbu. Synes det er grusomt. Man vet jo ikke i det hele tatt om det har skjedd noe eller ikke.

Tror jeg føler det litt ekstra på kroppen ettersom jeg selv er trønder og vet av mange som pleier å være på festivalen. Håper virkelig at de finner ham snart og at de finner ham i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Koselig å se at du har fått deg bok igjen Frigg.

Håper virkelig at det går bra med deg vennen :klemmer: Skjønner at du har det vondt nå. Si i fra hvis du vil prate!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra å høre at det går den rette veien for deg :klemmer: skal bli godt for deg å komme i ny jobb ja, utrolig hvor mye et dårlig arbeidsmiljø på jobben kan ødelegge for mye annet!

Vet hvordan det er med angsten og depresjoner for jeg har følt det samme på kroppen en stund nå, ikke like lenge som deg.. Men er på bedringens vei håper jeg, gikk på medisiner en liten mnd bare før jeg klarte meg uten dem.. Selv om psykologen er på grensen til å sette meg igang igjen, han tror det kanskje kan få meg til å tenke litt mindre, noe som egentlig hadde vært godt også!

Vi er sterke jenter vi, Frigg! :klemmer: du vet hvor du finner meg om du har lyst til å prate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Ny bok! Iæm bækk tuu, men skal skrive et lengre " Jeg har savnet deg og du er så super Frigg!"-innlegg i kveld :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...