Gå til innhold

Jobb hvor du blir kjent med mange nye mennesker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får litt panikk når jeg tenker fram i tid. Er en person som raskt kan føle meg ensom, og liker å kjenne mange. Jeg vet, også av erfaring, at man i studietid har flere "venner", enn når man kommer ut i arbeidslivet.

Jeg brenner(!) for å møte og bli kjent med mange nye mennesker. Og reise. Er det noen karriereretninger dere automatisk tenker?

Hadde satt enormt pris på alt av svar:)



Anonymous poster hash: d7278...381
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bartender/servitør/reiseleder.



Anonymous poster hash: 63cdd...a1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bartender/servitør/reiseleder.

Anonymous poster hash: 63cdd...a1b

Sant!

Har jobbet som servitør, men synes det ble så enormt kjedelig.. Bartender har jeg hørt er grusomt, men reiseleder jo litt morsomt! Vet ikke hvor lenge de klarer å holde seg gående frem i tid, men.

Kanskje jeg bare skal prøve meg litt som bartender, rett og slett!

Anonymous poster hash: d7278...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er litt sporty av deg er PT en ganske spennende og utfordrende jobb



Anonymous poster hash: f07eb...1cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er litt sporty av deg er PT en ganske spennende og utfordrende jobb

Anonymous poster hash: f07eb...1cb

Det har jeg faktisk som en liten jobb på si! Elsker det! Men føler av en eller annen grunn at jeg ikke blir kjent med "nok" folk her..

Har vurdert å studere medisin/sykepleie og reise ut. Hmm.. Har så lyst til å finne en jobb, som bare gir meg en liten "aha"-opplevelse.

Et lite drømmeliv; reise jorden rundt og prøvekjøre treningssenterene i hver by jeg er innom. Haha!

Anonymous poster hash: d7278...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Journalist, da?



Anonymous poster hash: 63cdd...a1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!
Hvor gammel er du?
Jeg var på surfecamp med LaPoint i Portugal, og der var det en del unge skandinavere kanskje 18-25 år som bodde fast og jobbet på campen og surfet/koste seg på fritiden. Jobben var blant annet å sette ut frokost, arrangere restaurant-turer for oss os.v.
"campen" var et ganske stort hus.



Anonymous poster hash: 9abc0...e12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiendomsmegler?

Ikke så mye utenlandsreiser i jobben, men man kan jo tjene himla bra og reise selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte som deg ts. Jeg har ikke høyere utdannelse, men fikk meg jobb som servicearbeider. Jobben har blitt kjedlig, og jeg har ikke jobbet så lenge her. Jeg savner også å være mer i et miljø. Jeg har gått på folkehøyskole og..og der hadde man jo venner, mens det pågikk...men..folk får barn, flytter vekk for å studere..og jeg har holdt kontakten med noen av de da og jeg er glad for det. Jeg er fra et sted hvor jeg ikke trives, og flyttet hit da, som jeg kjenner noen fra før. men savner på en måte noe mer, likevel. Mine jevnaldrede fra familien har slått seg til ro med et vanlig "kjedlig" liv med kjæreste og gamle venner der jeg er fra..så det sier seg selv at det ikke blir så mye kontakt. jeg har vurdert å få en annen jobb...



Anonymous poster hash: 550a8...84f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiendomsmegler?

Ikke så mye utenlandsreiser i jobben, men man kan jo tjene himla bra og reise selv.

Hmm, det er faktisk sant! Om man er en god èn.

Hei!

Hvor gammel er du?

Jeg var på surfecamp med LaPoint i Portugal, og der var det en del unge skandinavere kanskje 18-25 år som bodde fast og jobbet på campen og surfet/koste seg på fritiden. Jobben var blant annet å sette ut frokost, arrangere restaurant-turer for oss os.v.

"campen" var et ganske stort hus.

Anonymous poster hash: 9abc0...e12

åherreGUD, dette hørtes ut som noe midt i blinken. Jeg er 21, skal søke mer på dette!

Anonymous poster hash: d7278...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurs/seminar, klubber og foreninger.



Anonymous poster hash: b0227...07d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...