Gå til innhold

Den mest profesjonelle Mail-leverandøren


Badehette

Anbefalte innlegg

Jeg søker jobb og ønsker å bli tatt så seriøst som mulig. For øyeblikket har jeg hotmail, men jeg føler det er så uprofesjonelt.

Hva anbefaler du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gmail er helt ok.

Bare du ikke har en adresse a'la "[email protected]" eller "[email protected]" eller noe annet merkelig :ler:

"[email protected]" er greit ;)

Enig. Gmail er seriøst hvis du gjør det seriøst. Nå er vel nesten de fleste greie adressene til gmail opptatt så jeg hadde heller tatt [email protected] enn å ha 28anne_h.ansen2015 eller andre merkelig tegnsatte kombinasjoner av tall, tegn og bokstaver. Unngå i alle fall understrek_ og andre tegn som er vanskelige å formidle over f.eks telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dyrt å ha sitt eget domene heller. Jeg bruker [email protected], mitt etternavn var ledig da jeg prøvde og nå betaler jeg et par hundrelapper i året for å ha både nettside og mailadresse. Jeg har valgt et abonnement som gir meg mailadresser til de andre i familien som måtte ønske det også.

Endret av Kvist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg søker jobb og ønsker å bli tatt så seriøst som mulig. For øyeblikket har jeg hotmail, men jeg føler det er så uprofesjonelt.

Hva anbefaler du?

Hotmail blir tatt for å være useriøst, gmail er bra, men pass på å ha et normalt brukernavn (gjerne fullt navn eller initialer) og ikke kallenavn

Anonymous poster hash: 1865f...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gmail er helt kurant på privaten og når man er arbeidssøker. er man f. eks konsulent eller selvstendig næringsdrivende som søker oppdrag bør man heller ha eget domene.



Anonymous poster hash: a6513...5fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker gmail til jobbsøking og andre seriøse ting, og hotmail privat. Men synes hotmail er mye mer brukervennlig og ikke full av reklamebannere slik gmail er.

Anonymous poster hash: 22629...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker gmail til jobbsøking og andre seriøse ting, og hotmail privat. Men synes hotmail er mye mer brukervennlig og ikke full av reklamebannere slik gmail er.

Anonymous poster hash: 22629...961

Samme her :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :biggrin:

Reklame på gmail? Vi bruker det både privat og på jobb men null reklame.

Anonymous poster hash: 1865f...7b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame på gmail? Vi bruker det både privat og på jobb men null reklame.

Anonymous poster hash: 1865f...7b8

Kommer en del spam-mail for min del, kanskje jeg ikke har stilt inn bra nok :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer en del spam-mail for min del, kanskje jeg ikke har stilt inn bra nok :glare:

Ja, det må du ha gjort. Jeg får svært sjelden spam og all reklame fra nettbutikker o.l. går i den egne reklame-folderen de har laget, så den sjekker jeg bare av og til for gode tilbud.

Anonymous poster hash: 6834b...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må du ha gjort. Jeg får svært sjelden spam og all reklame fra nettbutikker o.l. går i den egne reklame-folderen de har laget, så den sjekker jeg bare av og til for gode tilbud.

Anonymous poster hash: 6834b...00e

Mulig, får ta å sjekke ut :) Ellers er jeg godt fornøyd med gmail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker gmail til jobbsøking og andre seriøse ting, og hotmail privat. Men synes hotmail er mye mer brukervennlig og ikke full av reklamebannere slik gmail er.

Anonymous poster hash: 22629...961

Jeg har ikke fått noe reklame på min gmail. Heller ikke noen bannere da jeg åpner det på "Mail" på macen. Det er jo på hotmail man får tonnevis av søppelpost.

Anonymous poster hash: dec7e...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med @live.no? Går det kanskje under hotmail og også er useriøs? Bruker [email protected], synes ikke det er så ille.

Jeg synes både hotmail og live er useriøst.

Anonymous poster hash: dec7e...d6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er egentlig gmail mer seriøst enn hotmail? Det er jo bare random gratiskontoer?



Anonymous poster hash: 8e705...4fc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Yahoo, fordi på gmail var navnet mitt opptatt.
Selve ordet "yahoo" høres kanskje ikke seriøst ut, men de er jo et respektert firma..



Anonymous poster hash: 8ff10...ac0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...