Gå til innhold

Mattehjelp Bergen


lille_fiol

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å droppe akademiet og prøve å få meg en privatlærer,er det noen som har noen å anbefale i bergen?

Fant en hjemmeside for privatlærere http://privatundervisningen.no/ noen som har prøvd disse? Synes det er litt dyrt med 400-500kr timen men de lærerne på denne siden virket jo veldig seriøse.

Jeg har funnet en student som vil undervise,men jeg vil se hva andre alternativer jeg har og ikke hoppe på det første og beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på denne. Noen som vet?

Jeg har undersøkt en del nå og har funnet matteassistenten.no i tillegg til den andre hjemmesiden da. det jeg synes er negativt med privatundervisningen.no er at det virker som de ikke har noen ledige timer i det hele tatt :/

det er gjerne det positive med studenter da som sikkert ikke har flere elever de hjelper,men for min del vil jeg gjerne ha hjelp av en litt eldre og erfaren person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makarenaa

Ja, det er akkurat det jeg tenker også. :) Jeg er jo egentlig meldt på privatistundervisning på akademiet.. Men følte ikke at jeg fikk noe ut av det forrige gang.. :/ Syns Sonans er hundre ganger bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng opp en lapp på det matematiske fakultet på UiB, evt. send en mail til sekreteren så hun/han kan videresende den? Det er sikkert en eller annen student som vil hjelpe og samtidig tjene noen kroner.:) Jeg studerer matematikk og vi får ofte henvendelser på denne måten.

(Og bare en kommentar til at du vil ha hjelp fra en eldre og mer erfaren person; jeg og mine medstudenter er helt enige om at vi lærer mye mer fra de hjelpelærerene (studenter) vi har, enn hva vi gjør fra professorene.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng opp en lapp på det matematiske fakultet på UiB, evt. send en mail til sekreteren så hun/han kan videresende den? Det er sikkert en eller annen student som vil hjelpe og samtidig tjene noen kroner.:) Jeg studerer matematikk og vi får ofte henvendelser på denne måten.

(Og bare en kommentar til at du vil ha hjelp fra en eldre og mer erfaren person; jeg og mine medstudenter er helt enige om at vi lærer mye mer fra de hjelpelærerene (studenter) vi har, enn hva vi gjør fra professorene.)

Ja nå har jeg altså truffet to forskjellige studenter. begge to virket hyggelige,problemet mitt nå er at jeg ikke vet hvem jeg skal velge :gjeiper: Så jeg skjønner godt at du mener at yngre studenter gjerne er like gode om ikke bedre enn f.eks mer erfarne lærere,men jeg ble usikker på han ene,siden han påsto at han hadde lært elever før,men jeg fikk ikke inntrykk av det. han var flink til å forklare derivasjon,men ikke fullt så flink med sannsynlighet. Derfor er det at jeg var litt skeptisk til studenter,hva garanti har jeg for at de faktisk snakker sant.Han var også veldig på dette med at mange mattestudenter han kjente ikke egentlig forstod matematikken i seg selv, og at de ble satt ut hvis han kunne finne på å spørre dem spm litt uten om det vanlige.Men jeg fikk jo ikke inntrykk av at han var den matteguruen selv,når folk kommer med slike utsagn forventer man jo at mannen er et geni i matte. Han sa jo selv at han var veldig interessert i matte.

Han andre er ikke norsk så jeg syntes det var vanskelig å forstå alt når han snakket fort,men han stolte jeg på når han sa at han hadde lært tidligere elever. Og så sa han at han pleier å lage en test til eleven sin på ca 15min. Vi fikk også gjort ganske mye på de 2 timene vi hadde i sammen.

Men jeg synes ikke det er lett å vurdere hvem som er best,når jeg ikke er så flink i dette faget selv.

de skulle ha 250kr timen,det er vel ok pris eller hva syns dere? på puv.no tar de jo en del mer.

Jeg kan også nevnte at han første ville først ha 700kr timen men sa etterpå at han kunne ta imot 250,dette var jo bare kjempebra,men jeg syntes det var litt rart da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Lurer egentlig på det samme.

Noen som vet om god mattehjelp i Bergen per 2014?



Anonymous poster hash: 80129...2aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...