Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva mer er det å lure på når en person aldri tar kontakt selv?

Men hvorfor i svarte oppfører dem seg helt normalt og kan prate lenge når man tar kontakt med dem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor i svarte oppfører dem seg helt normalt og kan prate lenge når man tar kontakt med dem da?

Det er umulig å svare på for andre.

Men årsaken kan jo f.eks være høflighet, kjedsommelighet, egotripp etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette er så typisk kvinner. Been there done that. Etterhvert blir man mer distansert og bryr seg ikke noe særlig. Det er fort gjort å havne i den situasjonen du er i, men du må bare beherske deg selv, ellers kommer fyren til å flykte fortere enn han kom. Det er ikke bra at du så gjerne vil kapre han som du sier, men jeg skjønner hvordan det er. Man kan fort bli skuffet...

Joda. Jeg har stunder allerede der jeg tenker "so what? Jeg gidder jo ikke ha kontakt med en sånn fyr allikevel!", så føler jeg meg skikkelig "over han" ved å ikke sjekke fb hans på sånn ca.. En halvtime. Så er det på an igjen: kommer han til å ringe? Hvorfor gidder han ikke bry seg mer? Var alt det han sa og gjorde bare løgn? .. Så går det over i "jævla drittsekk! Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre!".. Før det går over i "ring meg da! Please!"... Og til slutt ligger jeg som en liten sammenkrølla ball på gulvet og griner og gidder ingenting. Jajamensann, det skal ikke være lett!

Vel, i hans forsvar, så skrev jeg først :sjenert:

Så du må vente en stund på om han kanskje kontakter deg ja. Huff, stakkars deg. Er alltid greit å tro det verste, (men det er jo forbanna vanskelig), og så bli positivt overrasket.

Idag skal jeg IKKE kontakte ham. Følte "samtalen" i går gikk så bra at om han ikke tar kontakt nå (helt av seg selv), så kan jeg bare gi opp.Så ikveld en gang, så skal jeg komme innom her og fortelle om jeg griner, er blitt gal, in løve, eller om jeg er sur.

Må bare si en gang til, så uendelig kjipt at du må vente til han er tilbake.. Jeg hadde krepert..

Åhrr forbanna mannfolk. Håper din ringer eller sender melding i løpet av dagen da. Forstår ikke hvordan de her mannfolka tenker noen ganger altså.

Eh, JA, det er ufattelig surt å måtte vente! Kan verken legge det bak meg eller være glad. Må bare nøye meg med å gå rundt å være bitter på alle og enhver! Har jo ikke snøring på om han kommer til å ringe meg. Jeg begynner å tvile egentlig. Jo mer jeg tenker på det, jo mer tror jeg at han ikke kommer til å ringe. Men det kan jo hende da. Ser skikkelig frem til når han faktisk er tilbake... Hvis jeg går på veggen nå, mens jeg VET han ikke ringer, kommer jeg nok til å måtte bli lagt inn på psykiatrisk avdeling neste uke.

For en fantastisk tråd! Eller, det er jo ikke fantastisk at vi har det sånn, men godt vi er fler. Er småsprø for tiden selv.

Vi hadde det så fint. En mnd hadde jeg med denne fantastiske perfekte mannen. Vi møttes hver dag. Og var vi ikke sammen sendte vi mlder/snakket i tlf. Så fortalte jeg om følelsene mine. Det var ikke så lurt.

Stille ble det ja. Heeelt stille :(

Men han svarer hver gang jeg kontakter ham, og da virker han helt normal.

En dag denne uken mannet jeg meg opp til å ringe, og han takket for at jeg ringte, sa det var koselig og at vi måtte snakkes igjen snart.

Men han tar ikke kontakt selv. Ikke en liten sms en gang. Hva skal jeg tro? :sjenert:

-Trønderpie

Jeg trodde faktisk helt ærlig at det var meg det var noe galt med, så egentlig litt letta over at det er flere av oss (selv om jeg fremdeles tror at jeg ikke kan være helt normal da, altså).. Hm, hadde jeg vært deg hadde jeg kanskje prøvd (jeg vet, ikke lett!) å vente.. Se om han tar kontakt. Gjør han ikke det innen en uke, hadde jeg ringt ham opp for å høre hva som skjer med ham.. Og sett om jeg evnt fikk en liten avslutning, eller hva jeg kan kalle det. For da er han vel ikke interessert.

Det verste er jo når man ikke vet om slutten er der, eller ikke. Da får man ikke sjans en gang, til å prøve å legge det bak seg!

TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg må le av oss.

Det verste er at jeg ikke får sove heller. Ligger bare og vrir meg i sånn sikksakk-mønster, og drømmer som en julegris når jeg først sovner.

-Regnbue

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg må le av oss.

Det verste er at jeg ikke får sove heller. Ligger bare og vrir meg i sånn sikksakk-mønster, og drømmer som en julegris når jeg først sovner.

-Regnbue

For ikke å snakke om megadepresjonen som kommer med en gang på morgenen.. Våkner, og bare "faen".

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i svarte oppfører dem seg helt normalt og kan prate lenge når man tar kontakt med dem da?

Det er det jeg lurer på også.. Han hørtes oppriktig glad ut for at jeg ringte, pluss at han sa en del ting under den praten vi hadde, som tilsier meg at det ikke er det at han ikke er intr. som er problemet.

men jeg vet ikke. Skal vente hele helgen nå, ikke kontakte ham. Har tilogmed lagt tlf i et annet rom ;)

Og ja, kjenner meg igjen i det siste innlegget her. Våkner på morgenen og sjekker telefonen spent.. like skuffet hver gang :gjeiper:

Egentlig burde vi vel bare gitt dem opp? :gjeiper:

-Trønderpie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna.S

Åh som jeg kjenner meg igjen i dette jenter!! :D Og jeg tror jeg aldri blir kurrert, men i allefal mer bevisst! :gjeiper:

Det er ikke disse mennene dere/jeg er forelsket i, men det dere//jeg tror de er, eller kan bli.

Jeg skrev ett innlegg om dette etter en slik opplevelse på bloggen min som du kan lese her:

http://anehagen.com/2012/03/02/gi-deg-selv-tid-til-a-puste-tenke-virkelig-fole/

Innlegget handler om en nettflørt som tok helt av før vi traff hverandre og som ble helt feil når vi hadde truffet hverandre. Da snakker vi om å være forelsket i illusjonen!! :sjenert:

Etter dette tok det ikke lang tid før bremsene igjen var av og jeg ble forelsket i en mann som jeg ble sjarmert i senk av i virkeligheten. Han var like ivrig som meg, så det er ikke bare vi jentene som har det sånn. Etter to måneder var vi bare helt feil for hverandre selv om vi hadde snakket om å flytte sammen til høsten.

Det er deilig å sveve, føle og være forelsket og derfor tror jeg noen av oss forelsker oss i forelskelsen og drømmer om å ha truffet den rette så sjapt.

Er faktisk ikke noe usunt med det, for det produserer stoffer i kroppen som gir energi og lykkefølelse. Men det er viktig å være bevisst på at det ikke trenger å være det rette selv om det føles sånn. Det er viktig å ikke la skuffelsen dra deg ned hvis du blir skuffet. Det er bare å lete virdere, for en dag er det både gjensidig og ekte!! :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om megadepresjonen som kommer med en gang på morgenen.. Våkner, og bare "faen".

Ts

Jepp... Som har forårsaket at jeg ikke lenger kan se på romantiske komedier siden jeg enten blir forbanna eller begynner å grine.

Det er 1 jente som trykker liker på 80% av tingene hans på face. Arrrrghh. Kan hun ikke bare finne seg en annen å trykke på da? Hun bor ikke her engang! Jadda, venninne. Jeg har selv en bestevenn som er mann, så sånn sett skal jeg ikke si noe. Men jeg VET jo at ikke VI er mer enn venner. Jeg vil påstå det er sjeldent også, at man BARE er venner..

Har du funnet noe spennende på facebooken hans? Har han sjekket seg inn eller noe?

Forresten, burde jeg bare dusje og barbere meg? Siden han mest sannsynlig har kamerat-besøk idag, så skal de kanskje ta seg en bytur.. Og jeg har et bittebittelite håp om at kanskje han spør om jeg skal. Og da vil jeg være klar. Jeg løper avgårde i så tilfelle. eller skal jeg bare gi faen? For å sitte her nybarbert og fin og IKKe få mld, ja da kunne jeg jo likegodt bare kastet barbersakene først som sist.

Hvor gamle er dere forresten? Jeg er 26.

-Regnbue

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Egentlig burde vi vel bare gitt dem opp? :gjeiper:

Så lenge du ikke får den oppmerksomheten du ønsker så burde du kanskje det ja.. ;) Du er tross alt forelsket i det du tror han er og ikke det du vet han er.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg lurer på også.. Han hørtes oppriktig glad ut for at jeg ringte, pluss at han sa en del ting under den praten vi hadde, som tilsier meg at det ikke er det at han ikke er intr. som er problemet.

men jeg vet ikke. Skal vente hele helgen nå, ikke kontakte ham. Har tilogmed lagt tlf i et annet rom ;)

Og ja, kjenner meg igjen i det siste innlegget her. Våkner på morgenen og sjekker telefonen spent.. like skuffet hver gang :gjeiper:

Egentlig burde vi vel bare gitt dem opp? :gjeiper:

-Trønderpie

Hmf.. Ja, vi burde vel sånn egentlig bare gi dem opp, drite i dem, osv osv. Men hallo. Det er jo umulig. Det verste er når man får melding, og bare ÅÅÅÅÅÅ! Yesyesyesyes!!!! Også viser det seg at meldingen ikke er fra ham.. Har vurdert å sende ut samlemld til samtlige telefonkontakter og be dem om å ikke sende melding/ringe meg på en stund, slik at jeg ikke får sånne ekle falske forhåpninger..

Joda, jeg forventer jo ingen melding før neste uke en gang (etter onsdag.. Skal jeg gjette får jeg (hvis jeg får!!!) høre fra ham på lørdag/søndag.), men allikevel tenker jeg som så at det KAN jo hende han skriver meg en liten melding? Nei, han gjør nok ikke det. Men jeg må da få lov til å gå rundt i min lille tragiske fantasiboble også, vel.

TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å ikke la skuffelsen dra deg ned hvis du blir skuffet. Det er bare å lete virdere, for en dag er det både gjensidig og ekte!! :rodmer:

Nei, om ikke dette fungerer, da GIDDER jeg ikke mer. Nekter å gå gjennom enda en slik fase. I såfall ikke på en laaaaang laaaaang laaaaang stund. Jeg skal stenge av alt jeg har av følelser til mannfolk, skulle gjerne vært i kloster et års tid også, jeg nekter hvertfall å involvere meg mer.

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh som jeg kjenner meg igjen i dette jenter!! :D Og jeg tror jeg aldri blir kurrert, men i allefal mer bevisst! :gjeiper:

Det er ikke disse mennene dere/jeg er forelsket i, men det dere//jeg tror de er, eller kan bli.

Jeg skrev ett innlegg om dette etter en slik opplevelse på bloggen min som du kan lese her:

http://anehagen.com/2012/03/02/gi-deg-selv-tid-til-a-puste-tenke-virkelig-fole/

Innlegget handler om en nettflørt som tok helt av før vi traff hverandre og som ble helt feil når vi hadde truffet hverandre. Da snakker vi om å være forelsket i illusjonen!! :sjenert:

Etter dette tok det ikke lang tid før bremsene igjen var av og jeg ble forelsket i en mann som jeg ble sjarmert i senk av i virkeligheten. Han var like ivrig som meg, så det er ikke bare vi jentene som har det sånn. Etter to måneder var vi bare helt feil for hverandre selv om vi hadde snakket om å flytte sammen til høsten.

Det er deilig å sveve, føle og være forelsket og derfor tror jeg noen av oss forelsker oss i forelskelsen og drømmer om å ha truffet den rette så sjapt.

Er faktisk ikke noe usunt med det, for det produserer stoffer i kroppen som gir energi og lykkefølelse. Men det er viktig å være bevisst på at det ikke trenger å være det rette selv om det føles sånn. Det er viktig å ikke la skuffelsen dra deg ned hvis du blir skuffet. Det er bare å lete virdere, for en dag er det både gjensidig og ekte!! :rodmer:

Nei, det er ikke noe usunt i å ha lykkefølelse, det høres jo bare kjekt ut det! Men om dette er lykke tror jeg nesten jeg tar heisen opp til taket og ser hva som skjer om jeg hopper utfor. Jeg svever hvertfall ikke her nå, i leiligheten min..

Jepp... Som har forårsaket at jeg ikke lenger kan se på romantiske komedier siden jeg enten blir forbanna eller begynner å grine.

Det er 1 jente som trykker liker på 80% av tingene hans på face. Arrrrghh. Kan hun ikke bare finne seg en annen å trykke på da? Hun bor ikke her engang! Jadda, venninne. Jeg har selv en bestevenn som er mann, så sånn sett skal jeg ikke si noe. Men jeg VET jo at ikke VI er mer enn venner. Jeg vil påstå det er sjeldent også, at man BARE er venner..

Har du funnet noe spennende på facebooken hans? Har han sjekket seg inn eller noe?

Forresten, burde jeg bare dusje og barbere meg? Siden han mest sannsynlig har kamerat-besøk idag, så skal de kanskje ta seg en bytur.. Og jeg har et bittebittelite håp om at kanskje han spør om jeg skal. Og da vil jeg være klar. Jeg løper avgårde i så tilfelle. eller skal jeg bare gi faen? For å sitte her nybarbert og fin og IKKe få mld, ja da kunne jeg jo likegodt bare kastet barbersakene først som sist.

Hvor gamle er dere forresten? Jeg er 26.

-Regnbue

Jeg er 28 og han er 30. Jeg hadde barbert meg! Tenk HVIS liksom! Da kan du jo ikke gå rundt hårete her og der. Eller, så er det jo en ganske bra måte å ikke havne opp i senga på da. Men det vil du jo (!!) hvis han ringer! Det ville hvertfall jeg.

Har ikke funnet noe bra på fb hans. Men Joda, jenter som liker og kommenterer mangler det jo ikke på! Jeg kommenterer eller liker ingenting av det han har. Jeg er jo hard to get, må vite. Ja, hadde han bare visst.. Hvor easy jeg egentlig er!

Og hun der kjerringen som liker alt din foretar seg... Akk, hersens dritt.. Jeg begynner å hate Facebook, jeg. Tenk så enkelt det er. Har du truffet noen av vennene hans? Hvordan var de?

Jeg traff på noen kamerater av han min, da vi var ute. Også traff jeg på svigerinna hans. Han ene kameraten var skikkelig interessert i å bli kjent med meg, mens denne svigerinne-bitcha var skikkelig.. Ja, bitch. Jeg har jo selvfølgelig analysert dette i ettertid; hun var sikkert sur fordi hun ville koble han sammen med ei av venninnene sine! Eller kanskje han holder på med ei av venninnene hennes. Det er jo selvfølgelig den andre muligheten.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, om ikke dette fungerer, da GIDDER jeg ikke mer. Nekter å gå gjennom enda en slik fase. I såfall ikke på en laaaaang laaaaang laaaaang stund. Jeg skal stenge av alt jeg har av følelser til mannfolk, skulle gjerne vært i kloster et års tid også, jeg nekter hvertfall å involvere meg mer.

-Regnbue

Jeg kommer ikke til å gi opp, men aldri i verden om jeg skal gjennom dette igjen og igjen og igjen. Nei, da hadde jeg nok blitt kronisk bitter, sur og lei.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elihol

Lykke til, alle her! er ganske lik selv. Nå er jeg spent på å se hva som skjer videre, dere får oppdatere da. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe usunt i å ha lykkefølelse, det høres jo bare kjekt ut det! Men om dette er lykke tror jeg nesten jeg tar heisen opp til taket og ser hva som skjer om jeg hopper utfor. Jeg svever hvertfall ikke her nå, i leiligheten min..

Jeg er 28 og han er 30. Jeg hadde barbert meg! Tenk HVIS liksom! Da kan du jo ikke gå rundt hårete her og der. Eller, så er det jo en ganske bra måte å ikke havne opp i senga på da. Men det vil du jo (!!) hvis han ringer! Det ville hvertfall jeg.

Har ikke funnet noe bra på fb hans. Men Joda, jenter som liker og kommenterer mangler det jo ikke på! Jeg kommenterer eller liker ingenting av det han har. Jeg er jo hard to get, må vite. Ja, hadde han bare visst.. Hvor easy jeg egentlig er!

Og hun der kjerringen som liker alt din foretar seg... Akk, hersens dritt.. Jeg begynner å hate Facebook, jeg. Tenk så enkelt det er. Har du truffet noen av vennene hans? Hvordan var de?

Jeg traff på noen kamerater av han min, da vi var ute. Også traff jeg på svigerinna hans. Han ene kameraten var skikkelig interessert i å bli kjent med meg, mens denne svigerinne-bitcha var skikkelig.. Ja, bitch. Jeg har jo selvfølgelig analysert dette i ettertid; hun var sikkert sur fordi hun ville koble han sammen med ei av venninnene sine! Eller kanskje han holder på med ei av venninnene hennes. Det er jo selvfølgelig den andre muligheten.

TS

Svever ikke jeg heller nei. Kvalm, ja.

Ja, da får jeg ta fatt i barberingen, sånn i tilfelle. Er jo lov å håpe. Men jeg tror jeg kommer grinenende til tråden seinere. Kanskje jeg bare skulle kjøpt meg noen øl også, sånn at jeg blir enda mer psyko. Eneste da er jo at jeg sikkert skriver en mld til ham likevel, fordi jeg trodde det var sååååå lurt. NEI, jeg skal IKKE skrive. NEI. Meg på øl-fylla på KG istedet :daane:

Ja, traff noen kamerater av ham. De virket grei alle sammen. Traff også broren (som bare hilste på meg, og ga faen i å innvolvere meg i samtalen. Sikkert like greit) , og et vennepar som var superivrig på hvem jeg var, om vi var sammen osv osv osv. Jeg ble jo megaflau, og han sa ingenting, verken det ene eller andre. Han visste sikkert ikke hva han skulle si med mindre han kom til å ende opp hjemme uten å få pult.

Typisk svigerinne-bitch det der.. Har han snakket om deg til noen? Jeg spurte ham, og han sa nei, men ene kameraten sa at "åja, så det er du som er ******". Kanskje bare bullshit det og.

Han er sååååå fin. Jeg kan ikke fatte at det skal være mulig at han er singel overhodet. Tenk om han egentlig er gift og har barn og sånn. Nei, da hadde nok facebook fortalt litt. Han kan jo ikke være helt fri og frank! I såfall, så måååå jeg kapre ham før noen andre gjør det.

Hello, Im psyko, please join me?

_____________________________________________________________ :lete:

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf.. Ja, vi burde vel sånn egentlig bare gi dem opp, drite i dem, osv osv. Men hallo. Det er jo umulig. Det verste er når man får melding, og bare ÅÅÅÅÅÅ! Yesyesyesyes!!!! Også viser det seg at meldingen ikke er fra ham.. Har vurdert å sende ut samlemld til samtlige telefonkontakter og be dem om å ikke sende melding/ringe meg på en stund, slik at jeg ikke får sånne ekle falske forhåpninger..

Joda, jeg forventer jo ingen melding før neste uke en gang (etter onsdag.. Skal jeg gjette får jeg (hvis jeg får!!!) høre fra ham på lørdag/søndag.), men allikevel tenker jeg som så at det KAN jo hende han skriver meg en liten melding? Nei, han gjør nok ikke det. Men jeg må da få lov til å gå rundt i min lille tragiske fantasiboble også, vel.

TS

Hahahahahahaha, ååå, som jeg ler! Det er faktisk fryktelig, men jeg har bedt mine nærmeste venninner som jeg tør snakke om sånt med å ikke sende meg mld, men heller kontakte meg på facebook om de vil noe :ler:

Den skuffelsen er jo helt forferdelig! Man spretter opp, ENDELIG, NÅ er det han, helt sikkert. Det er jo logisk! Kunne ikke være noen andre enn han denne gangen! *sjekker mld* POSTEN JA! Fy faen, det er flottings! Åååh :(

Men ja, fantasiboble her også! Jeg håper hver dag :sjenert:

-Trønderpie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til, alle her! er ganske lik selv. Nå er jeg spent på å se hva som skjer videre, dere får oppdatere da. :popcorn:

Takk! Og will do! Med mindre jeg blir så deppa at jeg ikke klarer å komme meg innpå her.

Svever ikke jeg heller nei. Kvalm, ja.

Ja, da får jeg ta fatt i barberingen, sånn i tilfelle. Er jo lov å håpe. Men jeg tror jeg kommer grinenende til tråden seinere. Kanskje jeg bare skulle kjøpt meg noen øl også, sånn at jeg blir enda mer psyko. Eneste da er jo at jeg sikkert skriver en mld til ham likevel, fordi jeg trodde det var sååååå lurt. NEI, jeg skal IKKE skrive. NEI. Meg på øl-fylla på KG istedet :daane:

Ja, traff noen kamerater av ham. De virket grei alle sammen. Traff også broren (som bare hilste på meg, og ga faen i å innvolvere meg i samtalen. Sikkert like greit) , og et vennepar som var superivrig på hvem jeg var, om vi var sammen osv osv osv. Jeg ble jo megaflau, og han sa ingenting, verken det ene eller andre. Han visste sikkert ikke hva han skulle si med mindre han kom til å ende opp hjemme uten å få pult.

Typisk svigerinne-bitch det der.. Har han snakket om deg til noen? Jeg spurte ham, og han sa nei, men ene kameraten sa at "åja, så det er du som er ******". Kanskje bare bullshit det og.

Han er sååååå fin. Jeg kan ikke fatte at det skal være mulig at han er singel overhodet. Tenk om han egentlig er gift og har barn og sånn. Nei, da hadde nok facebook fortalt litt. Han kan jo ikke være helt fri og frank! I såfall, så måååå jeg kapre ham før noen andre gjør det.

Hello, Im psyko, please join me?

_____________________________________________________________ :lete:

-Regnbue

Yes, i will join you. Selv om, skulle ønske vi kunne joine (eventuelt ta en joint for å glemme) disse fantastiske mennene. Han min også er helt fantastisk kjekk. Fatter ikke han ikke har dame, men begynner jo å lure litt da. Hvem vet!! Synes hvertfall det høres merkelig ut at han er helt hundre % fri og frank. Kan ikke stemme.

Snakket om meg til vennene sine? Tviler! Vi har jo bare truffet hverandre den kvelden.. Men fatter og begriper ikke hvordan han fikk det taket på meg. Det verste er egentlig at jeg hadde truffet en annen kjekk mann den kvelden, som ville ha meg med hjem (han hadde fiiiiiin kropp, men selvfølgelig var han bare ute etter en ting), men jeg sa nei fordi jeg ville bli bedre kjent med denne deilige mannen som behandla meg så bra! Så ja. Jeg gikk glipp av en ONS med en helsikes sjokoladebolle (han var ikke mørk i huden altså, bare det at sjokoladeboller er godt), fordi jeg ville bli bedre kjent med en.. Løgner????

Trist. Virkelig trist.

Men hva sa han da? Han har besøk idag? Eller ikveld? Sa han ikke hva de skulle? Har han mange statusoppdateringer på fb sånn at du får med deg hva som skjer i livet hans? Jada jada, vi er noen crazy-bitch stalkere, men hallo. Hva gjør man ikke for.. Kjærligheten.. .??

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svever ikke jeg heller nei. Kvalm, ja.

Ja, da får jeg ta fatt i barberingen, sånn i tilfelle. Er jo lov å håpe. Men jeg tror jeg kommer grinenende til tråden seinere. Kanskje jeg bare skulle kjøpt meg noen øl også, sånn at jeg blir enda mer psyko. Eneste da er jo at jeg sikkert skriver en mld til ham likevel, fordi jeg trodde det var sååååå lurt. NEI, jeg skal IKKE skrive. NEI. Meg på øl-fylla på KG istedet :daane:

Ja, traff noen kamerater av ham. De virket grei alle sammen. Traff også broren (som bare hilste på meg, og ga faen i å innvolvere meg i samtalen. Sikkert like greit) , og et vennepar som var superivrig på hvem jeg var, om vi var sammen osv osv osv. Jeg ble jo megaflau, og han sa ingenting, verken det ene eller andre. Han visste sikkert ikke hva han skulle si med mindre han kom til å ende opp hjemme uten å få pult.

Typisk svigerinne-bitch det der.. Har han snakket om deg til noen? Jeg spurte ham, og han sa nei, men ene kameraten sa at "åja, så det er du som er ******". Kanskje bare bullshit det og.

Han er sååååå fin. Jeg kan ikke fatte at det skal være mulig at han er singel overhodet. Tenk om han egentlig er gift og har barn og sånn. Nei, da hadde nok facebook fortalt litt. Han kan jo ikke være helt fri og frank! I såfall, så måååå jeg kapre ham før noen andre gjør det.

Hello, Im psyko, please join me?

_____________________________________________________________ :lete:

-Regnbue

Jeg vurderer å kjøpe meg noe alkoholholdig for min alenekveld med kg. Jeg vet at min er opptatt denne helgen med noe familiegreier, og det er UTROLIG GODT å vite at han ikke er på fylla i helgen :fnise:

Men godt tegn at han ikke sa noe når disse vennen spurte hva dere holdt på med da vel?

Min presenterte seg for sin beste venn som er som en bror for ham, og han kysset og holdt meg selv om kameraten var der :daane:

MÅ.. SLUTTE.. Å... TENKE... PÅ.. HAN.. NÅ!!!

Vi gale skulle dratt ut på byen sammen! :nigo:

-Trønderpie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Og will do! Med mindre jeg blir så deppa at jeg ikke klarer å komme meg innpå her.

Yes, i will join you. Selv om, skulle ønske vi kunne joine (eventuelt ta en joint for å glemme) disse fantastiske mennene. Han min også er helt fantastisk kjekk. Fatter ikke han ikke har dame, men begynner jo å lure litt da. Hvem vet!! Synes hvertfall det høres merkelig ut at han er helt hundre % fri og frank. Kan ikke stemme.

Snakket om meg til vennene sine? Tviler! Vi har jo bare truffet hverandre den kvelden.. Men fatter og begriper ikke hvordan han fikk det taket på meg. Det verste er egentlig at jeg hadde truffet en annen kjekk mann den kvelden, som ville ha meg med hjem (han hadde fiiiiiin kropp, men selvfølgelig var han bare ute etter en ting), men jeg sa nei fordi jeg ville bli bedre kjent med denne deilige mannen som behandla meg så bra! Så ja. Jeg gikk glipp av en ONS med en helsikes sjokoladebolle (han var ikke mørk i huden altså, bare det at sjokoladeboller er godt), fordi jeg ville bli bedre kjent med en.. Løgner????

Trist. Virkelig trist.

Men hva sa han da? Han har besøk idag? Eller ikveld? Sa han ikke hva de skulle? Har han mange statusoppdateringer på fb sånn at du får med deg hva som skjer i livet hans? Jada jada, vi er noen crazy-bitch stalkere, men hallo. Hva gjør man ikke for.. Kjærligheten.. .??

TS

uuuff den var sur. Kunne fått deg litt kuk og samtidig sluppet å bli gal i hodet. (er forresten veeeeldig godt med sjokoladebolle, men liker best hvit-sjokolade-baller) Er hvertfall ferdig-barbert, bare rekke ølsalget nå, og gjøre meg smashing flott etterpå. Og så sitte her og vente....... på beskjed om et eller annet.

Jo, statusen er oppdatert med båttur, og 7 andre guttevenner er tagget. Og et bilde av dem alle. Kunne ikke se noen jenter hvertfall, med mindre en av jentene ser ut som en mann (og heter noe mandig), så uansett(i såfall) er jeg ikke redd for hun-mannen.

Om de skjuler noe her (at de er gift eller noe), så kan de jo bare ryke og reise, og da er det jo like greit at de bare ga faen i oss. Men det å ikke vite!! Jeg hater det!

skal du og bli på kg ikveld eller?

Jeg vurderer å kjøpe meg noe alkoholholdig for min alenekveld med kg. Jeg vet at min er opptatt denne helgen med noe familiegreier, og det er UTROLIG GODT å vite at han ikke er på fylla i helgen :fnise:

Men godt tegn at han ikke sa noe når disse vennen spurte hva dere holdt på med da vel?

Min presenterte seg for sin beste venn som er som en bror for ham, og han kysset og holdt meg selv om kameraten var der :daane:

MÅ.. SLUTTE.. Å... TENKE... PÅ.. HAN.. NÅ!!!

Vi gale skulle dratt ut på byen sammen! :nigo:

-Trønderpie

Da er hvertfall din trygg. Med mindre han finner noen andre på familiegreiene. Nei, du er trygg. inntil videre ... Og når han gjør sånt foran kameraten, da måå det jo være noe. Eller skulle han bare vise seg frem tro. Har du tenkt å kontakte ham noe nå?

Skulle tatt oss en sånn klage-tur, vi som sitter her og blir sprø. Trønderpia.. Da tipper jeg du er ifra nord. Jeg er fra vest. Ts da?

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Nei, om ikke dette fungerer, da GIDDER jeg ikke mer. Nekter å gå gjennom enda en slik fase. I såfall ikke på en laaaaang laaaaang laaaaang stund. Jeg skal stenge av alt jeg har av følelser til mannfolk, skulle gjerne vært i kloster et års tid også, jeg nekter hvertfall å involvere meg mer.

-Regnbue

Jeg håper dette var Ironi? Hvis ikke så synes jeg det var trist lesning. Forelskelsen er jo i ditt hodet og det er ikke denne mannen sin skyld hvis han ikke kan leve opp til dine forventinger. Det finnes mange menn der ute som kan gi deg den samme følelsen og som kan gjengi den også. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...