Gå til innhold

Ambivalent eller?


Vanillalilla

Anbefalte innlegg

Hva skjer egentlig med meg for tiden?? Først tenker jeg kun på å bli gravid og at jeg vil ha barn, helst NÅ! Og når mannen endelig begynner å bli med på notene og driter i kondom, så får jeg DE kalde føttene... "Passer kanskje ikke heeeelt enda, vi burde kanskje flytte først, spare litt mer penger, er så travelt på jobben..." osv, osv...

Plutselig kommer ikke mensen heller når den skal, og jeg blir skikkelig nervøs. Tar en test som er negativ... Vet ikke helt hva jeg syns om det... Så kommer mensen og jeg blir kjempeskuffa og får masse dumme tanker i hodet: "Er det noe galt med meg? Kan jeg ikke bli gravid? Hvorfor? Jeg vil jo EGENTLIG ha baby!" osv osv...

Er det muuulig? Kjente jeg bare måtte lufte litt her nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var litt som deg, kjente liksom at det var helt greit om det tok litt tid. Jeg ble imidlertid gravid på første pp1, vi mistet imidlertid kort tid etterpå. Var først da jeg skjønte at jeg virkelig ville ha barn, og nå kan jeg ikke bli gravid fort nok. Mao; kjør på! Passer aldri perfekt uansett:)

Anonymous poster hash: e1d3a...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, driter mannen i kondomet? Skjerp deg mht. Språkbruk.

Anonymous poster hash: 5426e...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er litt sånn jeg også.

Hele livet har jeg sagt jeg ikke ønsker barn, men de senere år har jeg åpnet for muligheten likevel, men ikke før om mange år, såklart! Begynte plutselig å "mase" litt på samboeren om dette med barn, når det vil passe osv, så foreslo han at jeg kunne slutte på pillen, noe jeg har gjort. Ble kjempeglad og håpet at det ville gå raskt, men etter noen uker ble jeg litt sånn.. "Vi trenger vel ikke få barn riktig enda?" Så gleder jeg meg, så tenker jeg "NEI!".

Har gitt opp, tror jeg bare skal go with the flow. Skjer det så skjer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, driter mannen i kondomet? Skjerp deg mht. Språkbruk.Anonymous poster hash: 5426e...855

Hehe.. Uheldig sammenheng kanskje. Men sånn ellers er det vel min sak hvordan språkbruken er.. Heldigvis er jeg ikke så snerpete ..

Haha, jeg er litt sånn jeg også.

Hele livet har jeg sagt jeg ikke ønsker barn, men de senere år har jeg åpnet for muligheten likevel, men ikke før om mange år, såklart! Begynte plutselig å "mase" litt på samboeren om dette med barn, når det vil passe osv, så foreslo han at jeg kunne slutte på pillen, noe jeg har gjort. Ble kjempeglad og håpet at det ville gå raskt, men etter noen uker ble jeg litt sånn.. "Vi trenger vel ikke få barn riktig enda?" Så gleder jeg meg, så tenker jeg "NEI!".

Har gitt opp, tror jeg bare skal go with the flow. Skjer det så skjer det.

Ja, det er rart. Kanskje alle er litt sånn? Det er tross alt det største man gjør i livet:)

Edit: skrivefeil

Endret av Vanillalilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...