Gå til innhold

Prøver for første gang👶


Lillefrøkenn

Anbefalte innlegg

Nå har vi endelig blitt enige om at det er på tide å begynne å prøve😍

Jeg tok ut kobberspiralen den 07 okt. Og er visst fruktbar i disse dager. 💏

Men siden det er vår første gang så leser vi mange artikler, tips osv.

Skal man ha sex hver dag, annenhver eller spare opp sæd til EL dagen? Hvis jeg og samboeren min har hatt sex hver dag i 4 dager nå, skyter han bare "løsskudd" nå?

hadde satt stor pris på tips, kjærringråd og erfaringer 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei 😊 Kjekt og høre, har nettopp begynt prøvingen selv og er i pp1!

Det sier og anbefales å ha samleie annenhver dag for å treffe EL, så det har vi gjort! Akkurat rundt EL-dagene har vi prøvd hver dag. Lykke til!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver dag er mer,enn nok. Og du skal ta folat hver dag.

det er ikke hokuspokus å bli gravid, så det er bare å ha sex annenhver dag gjennom hele syklusen så bør man treffe el, så lenge man har el og alt annet er bra. Ikke stress.

Anonymous poster hash: ea843...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver dag er mer,enn nok. Og du skal ta folat hver dag.

det er ikke hokuspokus å bli gravid, så det er bare å ha sex annenhver dag gjennom hele syklusen så bør man treffe el, så lenge man har el og alt annet er bra. Ikke stress.Anonymous poster hash: ea843...3ea

Takk for tips ikke stress er lettere sagt enn gjort synes jeg... Vet jo at man ikke skal stresse så jeg fokuserer på det, men man dagdrømmer jo veldig. folat har jeg tatt siden jeg tok ut spiralen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kjekt og høre, har nettopp begynt prøvingen selv og er i pp1!

Det sier og anbefales å ha samleie annenhver dag for å treffe EL, så det har vi gjort! Akkurat rundt EL-dagene har vi prøvd hver dag. Lykke til!

Vi har også hatt sex hver dag nå rundt EL og annenhver dag før og blir nok det etter. Er vel ikke så sannsynlig å bli gravid med en gang, mn d r lov å håpe!

Lykke til du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...