Gå til innhold

HJELP uteblitt mens, og negativ GT


ylse

Anbefalte innlegg

Hjelp! Skulle ha mens 22. Oktober altså på onsdag. Jeg har ikke fått mens enda, men har gått med smerter i rygg og mage de siste 2-3 ukene. Jeg har så mange symptomer på en graviditet, men nå tok jeg en GT som ble negativ!

Er det noen som har opplevd noe av det samme?
Blir så sint og forvirret, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive de følelsene jeg har inne i meg nå, men er det noen som har noe råd. Har holdt meg ganske lenge for og ta testen og den burde jo ha slått ut om jeg hadde vært gravid.

Fortell litt om din opplevelse elle rom du har noen råd, det hadde hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ikke noe annet råd enn tålmodighet.

De fleste som opplever å gå langt over tiden er dessverre ikke gravid. Det er bare kroppen som klusser det til, det skjer alle innimellom. Men muligheten for at eggløsning har vært sen og at man er gravid er selvfølgelig alltid der. Men over 99% av alle som er gravide tester positivt 14 dager etter eggløsning.

Min erfaring er at jeg var sikker på at jeg var gravid da mens var to uker sen etter syv uker med regelmessig syklus etter pilleslutt. Og jeg håpet alt for mye på at jeg skulle være en av de 0,01% som får positiv blodprøve men ikke urinprøve. I stedet for å innse realitetene kjente jeg alt for mye på alle symptomer alt for lenge.

Min erfaring er også at jeg heller tester for ofte enn å vente og håpe. Hver gang jeg tenker "kanskje..." tar jeg en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, problemet er at jeg ikke hat gått på p-piller det siste året, og syklusen pleier og være stabil, men er nok som du sier, at eggløsningen var forsinket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, problemet er at jeg ikke hat gått på p-piller det siste året, og syklusen pleier og være stabil, men er nok som du sier, at eggløsningen var forsinket :P

Hei! Jeg er i samme båt, jeg slutta på pilla i august og fikk normal mensen for 28 dager siden. Dvs at jeg venter mensen i dag! Jeg tok en test for to dager siden, negativ.. Skal ta en senere i dag eller i morgen, men er vel en forsinket EL hos meg også :-/ Selv om allslags symptomer er tilstede, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom nok i dag, en uke for sent, tok en test til og syntes jeg så en svaksvak strek....
rart altså.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri brukt p-piller osv..
Men har opplevd at mensen har vært bortimot en mnd forsinket, selv om jeg har spist og levd helt normalt.

Det føles ofte som om det tar enda lengre tid om jeg går og stresser med det...:P



Anonymous poster hash: 27f75...9d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TR kom nok i dag, en uke for sent, tok en test til og syntes jeg så en svaksvak strek....

rart altså.... :sur:

Kjemisk graviditet kalles vel det.

Anonymous poster hash: 887bd...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kjemisk graviditet?? :O
det har jeg aldri

Kjemisk graviditet kalles vel det.


Anonymous poster hash: 887bd...691

hva er det? :O

hørt om før :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kjemisk graviditet?? :O

det har jeg aldri

hva er det? :O

hørt om før :O

Det er at egget streifer innom livmor, men fester seg ikke. Det er nok til å sende ut litt hcg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er at egget streifer innom livmor, men fester seg ikke. Det er nok til å sende ut litt hcg:)

Åja, det har jeg ikke hørt om før :) Takk for svar ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...