Gå til innhold

Negativ 12dpo, fortsatt en sjans?


inmo

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg tok en A1-test i dag, 12dpo (morgen). Den var negativ, selv om jeg klarte å skimte en "strek" til (antageligvis jeg som var naiv).

Vil det fortsatt være en sjans? Er det noen her som testet neg 12dpo, men var gravide? Når testet du positiv?

Småfakta:

- har "mens"-murringer og ømhet ved eggstokkene/livmoren (økende etter 6-7 dpo) - mest på høyre side

- 8dpo fikk jeg et kraaftig stikk i magen, høyre siden ved eggstokkene, varte i 4-5 sek. (Aldri kjent før)

- feber og forskjølelse mellom 7-9 dpo (jeg har ekstremt sjelden feber), er fortsatt av og på forskjølt

- hode og ryggvondt - mn det er ikke unormalt for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte også en smålig viktig faktor!! jeg har siden EL hatt økende og unormalt myyyyye utflod *frustrert*!! Både gulaktig og hvitt ... blæh :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fortsatt være gravid. I min første graviditet testet jeg positivt veldig tidlig, i den andre testet jeg ikke positivt før ikm. Og jeg har hatt tester som sto som negative når jeg var gravid. Så det kan fortsatt gå bra for deg denne perioden. Test igjen om en dag eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 100% sikker på når du hadde EL da?

Ja, hadde tydlige smerter dagene rundt forventet, og hadde EL-slim. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan fortsatt være gravid. I min første graviditet testet jeg positivt veldig tidlig, i den andre testet jeg ikke positivt før ikm. Og jeg har hatt tester som sto som negative når jeg var gravid. Så det kan fortsatt gå bra for deg denne perioden. Test igjen om en dag eller to :)

Åh, godt og høre! Takk for svar 😃 Håper at det har klaffet og at det bare ble testet litt tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde tydlige smerter dagene rundt forventet, og hadde EL-slim. 😊

Etter at jeg begynte å teste for EL har jeg funnet ut at min eggløsning ikke kommer før et par dager etter smertene og slimet. Just sayin'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg begynte å teste for EL har jeg funnet ut at min eggløsning ikke kommer før et par dager etter smertene og slimet. Just sayin'.

Aah, såpass! Så da kan det altså hende at jeg er kortere dpo enn jeg antar? Hmm.. Jeg får vente et par dager til! Takk for info😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, såpass! Så da kan det altså hende at jeg er kortere dpo enn jeg antar? Hmm.. Jeg får vente et par dager til! Takk for info😊

Jepp! Så er fortsatt håp :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt håp ja! :D Blir spennende hvis du tester om noen dager!

Håper det!! Har ikm i morgen, tirsdag, så tester da eller en av de neste dagene hvis TR ikke kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker dere om "symptomene" da? Jeg reagerer spesielt på feberen og det kraftige stikket 8dpo.. Har aldri kjent lignende :( Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alltid fått gul utflod når jeg har vært gravid.



Anonymous poster hash: 5c0ac...c84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har alltid fått gul utflod når jeg har vært gravid.

Anonymous poster hash: 5c0ac...c84

Spennende! Håper det er et bra tegn for meg også! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca. 14dpo i dag (mulig EL har vært et par dagere senere enn forventet), men når jeg våknet i dag, var de verste murringene og ømheten i nedre del av magen (mest på sidene, ved eggstokkene) så og si borte.. Jeg kjenner småmurring, men langt i fra de smertene jeg har kjent i over en uke... Bra eller dårlig tegn?? Fortsatt ingen antydning til TR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stede for å sitte å tolke symptomer som kan være hva som helst, hvorfor tar du ikke en test?



Anonymous poster hash: 251bf...e1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stede for å sitte å tolke symptomer som kan være hva som helst, hvorfor tar du ikke en test?

Anonymous poster hash: 251bf...e1a

Jeg venter på tester i posten, men om den ikke kommer i dag, skal jeg kjøpe test. 😊 Jeg synes det er greit å vite andres evt lignende erfaringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...