Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Nå har vi endelig bestemt oss for å prøve på nr. to! Litt senere enn først planlagt, men det blir spennende uansett! går nå og lurer på om jeg skal slutte med pillene midt i uka, eller om det er best å vente til brettet er

tomt?? Har det noe å si i grunn?? Hilsen lenge siden sist.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle fått TR i dag, men ingenting har dukket opp. Enda jeg har kjent murringer.

De murringene har jeg dessuten kjent i over ei uke nå. Og etter hva jeg leser om andre kan det være tegn på graviditet.

Siden jeg ikke har hatt noen andre symptomer har jeg liksom ikke hatt det helt på følelsen. Men nå lurer jeg på om jeg skal tisse på en pinne i morgen tidlig uansett.. Om det da ikke skjer noe i løpet av kvelden.

Har aldri hatt slike murringer tidligere. Og aldri over en uke før TR. Har vært litt øm i korsryggen innimellom også. Og så syns jeg det er veldig rart at jeg ikke har vært så lett irritert pga pms som andre perioder.

Innspill?

Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle fått TR i dag, men ingenting har dukket opp. Enda jeg har kjent murringer.

De murringene har jeg dessuten kjent i over ei uke nå. Og etter hva jeg leser om andre kan det være tegn på graviditet.

Siden jeg ikke har hatt noen andre symptomer har jeg liksom ikke hatt det helt på følelsen. Men nå lurer jeg på om jeg skal tisse på en pinne i morgen tidlig uansett.. Om det da ikke skjer noe i løpet av kvelden.

Har aldri hatt slike murringer tidligere. Og aldri over en uke før TR. Har vært litt øm i korsryggen innimellom også. Og så syns jeg det er veldig rart at jeg ikke har vært så lett irritert pga pms som andre perioder.

Innspill?Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Skader vel ikke å teste :) Jeg hadde det akkurat på samme måte som deg! Dessverre var testen negativ her, og to dager på overtid kom TR :( Men det kan jo være et tegn på graviditet også! :)

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge ClearBlue var testen i dag tidlig negativ. Fortsatt ingen mens.

En del av meg visste på et vis at den skulle vise ikke gravid, men så kan jeg ikke for at en del av meg kjenner skuffelse også.

Vi har bare prøvd i to måneder, men jeg begynner å få sånne tanker.. Hva om det er noe feil? Hva om det ikke går? Sikkert fordi jeg leser om så mange det klaffer hos første gangen.

Det er sært, men det blir nesten som en slags konkurranse med kroppen, som jeg er innstil på å vinne..

Skjønner dere hva jeg mener?

Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle fått TR i dag, men ingenting har dukket opp. Enda jeg har kjent murringer.

De murringene har jeg dessuten kjent i over ei uke nå. Og etter hva jeg leser om andre kan det være tegn på graviditet.

Siden jeg ikke har hatt noen andre symptomer har jeg liksom ikke hatt det helt på følelsen. Men nå lurer jeg på om jeg skal tisse på en pinne i morgen tidlig uansett.. Om det da ikke skjer noe i løpet av kvelden.

Har aldri hatt slike murringer tidligere. Og aldri over en uke før TR. Har vært litt øm i korsryggen innimellom også. Og så syns jeg det er veldig rart at jeg ikke har vært så lett irritert pga pms som andre perioder.

Innspill?Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Jeg har også murringer og noe slags stikkinger i magen. Samboeren min tror jeg er gravid, men jeg føler meg ikke gravid man skal vel ikke ta test før forventa mensen? Sett mange har skrevet at de har fått negativ test og alikevell vært gravide også! Syns d r kompliserte greier det her jeg altså har du tatt testen enda da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge ClearBlue var testen i dag tidlig negativ. Fortsatt ingen mens.

En del av meg visste på et vis at den skulle vise ikke gravid, men så kan jeg ikke for at en del av meg kjenner skuffelse også.

Vi har bare prøvd i to måneder, men jeg begynner å få sånne tanker.. Hva om det er noe feil? Hva om det ikke går? Sikkert fordi jeg leser om så mange det klaffer hos første gangen.

Det er sært, men det blir nesten som en slags konkurranse med kroppen, som jeg er innstil på å vinne..

Skjønner dere hva jeg mener?Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Skjønner sååååå godt hva du mener! Er akkurat der jeg er selv. Jeg nesten forventer at det skal klaffe med en gang selv om jeg vet det kan ta tid. Ser jo mange skriver de har prøvd i 8 mnd +++. Da blir jeg gal om jeg skal vente så lenge men det er jo også de som har tatt test, fått negativ og hatt uteblitt mens. Kan jo være du er gravid? kanskje ta en test om noen dager?

Vi har akkurat hatt EL og stått på som bare det så nå bare ventervi på å kunne ta en test nærmere forventa mens... 15 dager igjen ikke stress får man jo som råd... Ja for det er lett liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart.. Om TR ikke dukker opp i løpet av et par dager, så er det kanskje grunn til å teste igjen.

På den andre siden skulle en tro at jeg ville hatt flere symptomer om jeg var gravid. I tillegg ser det ut til at det er 15 dager etter eggløsning i dag. Så om den ikke er positiv nå, så blir den vel heller ikke det denne perioden?

Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart.. Om TR ikke dukker opp i løpet av et par dager, så er det kanskje grunn til å teste igjen.

På den andre siden skulle en tro at jeg ville hatt flere symptomer om jeg var gravid. I tillegg ser det ut til at det er 15 dager etter eggløsning i dag. Så om den ikke er positiv nå, så blir den vel heller ikke det denne perioden?Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Det er vanskelig å si. Har du mensen regelmessig?

Jeg har en kollega som ikke merket at hun var gravid før 5 mnd. faktisk. Så symptomer er nok veldig individuelt.

Har også ei venninne som ble gravid, men fikk negativ på første test og tok igjen 4 dager senere med positivt.

Har du ingen symptomer? Jeg tror jeg har murringer og stikkinger, mn d kan jo være pga. noe annet. Tror jeg går å kjenner etter så jeg tror jeg hat symptomer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si. Har du mensen regelmessig?

Jeg har en kollega som ikke merket at hun var gravid før 5 mnd. faktisk. Så symptomer er nok veldig individuelt.

Har også ei venninne som ble gravid, men fikk negativ på første test og tok igjen 4 dager senere med positivt.

Har du ingen symptomer? Jeg tror jeg har murringer og stikkinger, mn d kan jo være pga. noe annet. Tror jeg går å kjenner etter så jeg tror jeg hat symptomer :P

Jeg har enkelte symptomer som at jeg har hatt veldig murringer og litt stikkinger som startet 6-7 dager etter eggløsningen. Kan beskrives som menssmerter uten mens.

Det er ikke så lenge siden jeg sluttet på pillen, men mensen har vært regelmessig etter det. Derfor jeg begynner å lure litt nå.

Ellers så kjenner jeg ikke noe særlig til andre symptomer. Jeg har ikke ømme bryster og jeg har ikke kjent noe kvalme.

Har vært litt øm i korsryggen og følt meg litt "utafor" i formen de siste dagene. Men det kan jo også bare være en liten forkjølelse.

Når testet venninna di første gangen da? Var det da hun ventet mensen?

Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enkelte symptomer som at jeg har hatt veldig murringer og litt stikkinger som startet 6-7 dager etter eggløsningen. Kan beskrives som menssmerter uten mens. Det er ikke så lenge siden jeg sluttet på pillen, men mensen har vært regelmessig etter det. Derfor jeg begynner å lure litt nå. Ellers så kjenner jeg ikke noe særlig til andre symptomer. Jeg har ikke ømme bryster og jeg har ikke kjent noe kvalme. Har vært litt øm i korsryggen og følt meg litt "utafor" i formen de siste dagene. Men det kan jo også bare være en liten forkjølelse. Når testet venninna di første gangen da? Var det da hun ventet mensen? Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Tror hu tok test først en uke etter hu egentlig sku hatt mensen når den var negativ også tok hun en positiv test 4 dager etter .. Har du testa igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hu tok test først en uke etter hu egentlig sku hatt mensen når den var negativ også tok hun en positiv test 4 dager etter .. Har du testa igjen?

Ikke testet igjen ennå. Og heller ikke fått TR. I dag murrer det veldig igjen.. I tillegg til at jeg er ganske gåen i korsryggen.

Aner ikke hvilke tegn jeg skal se etter heller.. Er jo ikke sånn at jeg har vært borti samme problemstilling tidligere.

Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tegn til TR. Jeg begynner å bli frustrert.

Tenker den bare kan komme, så jeg heller kan konsentrere meg om neste prøveperiode. For jeg har egentlig ikke troa på at jeg er gravid nå.

Gidder liksom ikke tisse på pinne annenhver dag heller. De er jo ikke så billige de testene. Så venter litt til før jeg evt. tester igjen.

Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tegn til TR. Jeg begynner å bli frustrert.

Tenker den bare kan komme, så jeg heller kan konsentrere meg om neste prøveperiode. For jeg har egentlig ikke troa på at jeg er gravid nå.

Gidder liksom ikke tisse på pinne annenhver dag heller. De er jo ikke så billige de testene. Så venter litt til før jeg evt. tester igjen.Anonymous poster hash: cd1b8...aa6

Kjøp billigtester, da er det en del billigere... :)

Anonymous poster hash: 01bdd...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er prøver, i pp1 med barn #1. Jeg slutta med pilla i august, og fikk ordentlig mens 40 dager etter bortfallsblødning - og da startet pp1. Jeg er nå på dag 34 i syklusen og ingen tegn til TR :-( Annet enn myye gulaktig utflod og ømt/vondt i eggstokkene/livmoren (området). Håper at TR kommer snart, så jeg kan starte i ny PP... For jeg får bare negative g-tester :-/

Noen som opplevde samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er prøver, i pp1 med barn #1. Jeg slutta med pilla i august, og fikk ordentlig mens 40 dager etter bortfallsblødning - og da startet pp1. Jeg er nå på dag 34 i syklusen og ingen tegn til TR :-( Annet enn myye gulaktig utflod og ømt/vondt i eggstokkene/livmoren (området). Håper at TR kommer snart, så jeg kan starte i ny PP... For jeg får bare negative g-tester :-/

Noen som opplevde samme?

Jeg tror vi fant ut at vi lå ganske likt an i en annen tråd? Hehe.. pp1 og barn1 her også, og sluttet på pillen i agust jeg og. Jeg er på dag 33 i syklusen, men jeg har ikke tatt noen EL-tester i løpet av perioden, så jeg aaaner jo ikke om denne syklusen vil være like lang som forrige. Angrer litt nå på at jeg ikke har testet, for har jo ikke peiling på når TR eeegentlig skal komme. Men jeg regner bare ut i fra forrige syklus og venter tålmodig :P Har du testet når EL har vært?

Jeg har heller ingen tegn til TR om dagen. Bare ømt/vondt og smålig stikkinger i eggstokk-området.. Jeg har ikke tatt noen tester, men jeg vil heller ikke gjøre det før jeg vet at tiden muligens er inne for det. Venter heller på TR, men håper selvsagt at den ikke kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 9 dager til forventa TR! Men ventetiden er utrolig lang. Føler meg ikke gravid og det er vel alt for tidlig uansett. Men samboeren min syns jeg har forandret meg. Jeg er jo betraktelig mye trøttere og kan sove 10-12 timer om natta iforhold til de 7 jeg pleier å trenge. Syns også brystene mine er utrolig tunge når jeg tar av bh'n og nipplene mine er konstant såre. Murring, stikking og kvalme kjenner jeg også med jevne mellomrom. Men det er jo alt for tidlig? Må jo være innbilning. :P XD noen som har opplevd noe lignende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror vi fant ut at vi lå ganske likt an i en annen tråd? Hehe.. pp1 og barn1 her også, og sluttet på pillen i agust jeg og. Jeg er på dag 33 i syklusen, men jeg har ikke tatt noen EL-tester i løpet av perioden, så jeg aaaner jo ikke om denne syklusen vil være like lang som forrige. Angrer litt nå på at jeg ikke har testet, for har jo ikke peiling på når TR eeegentlig skal komme. Men jeg regner bare ut i fra forrige syklus og venter tålmodig :P Har du testet når EL har vært?

Jeg har heller ingen tegn til TR om dagen. Bare ømt/vondt og smålig stikkinger i eggstokk-området.. Jeg har ikke tatt noen tester, men jeg vil heller ikke gjøre det før jeg vet at tiden muligens er inne for det. Venter heller på TR, men håper selvsagt at den ikke kommer :)

Ja, det kan vel stemme! :) Nei, jeg har ikke testet når EL har vært, har bare antatt - men kan ha tatt grundig feil også... Jeg skal ikke svi av flere gtester iallefall, hehe! Er nesten 100% sikker på at TR kommer .. Etterhvert. Har ingen følelse av at det har klaffet .. :/ Håper selvsagt at den ikke kommer, men... Hehe! Lykke til 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 9 dager til forventa TR! Men ventetiden er utrolig lang. Føler meg ikke gravid og det er vel alt for tidlig uansett. Men samboeren min syns jeg har forandret meg. Jeg er jo betraktelig mye trøttere og kan sove 10-12 timer om natta iforhold til de 7 jeg pleier å trenge. Syns også brystene mine er utrolig tunge når jeg tar av bh'n og nipplene mine er konstant såre. Murring, stikking og kvalme kjenner jeg også med jevne mellomrom. Men det er jo alt for tidlig? Må jo være innbilning. :P XD noen som har opplevd noe lignende? :)

Jeg har det akkurat slik som deg om dagen, og har forventet TR om 2 dager. Kjempe trøtt forhold til vanlig og masse murringer og stikkinger. Jeg føler meg heller ikke gravid og ganske sikker på at TR kommer etterhvert. Jeg tenker det bare er innbilning, og symptomer som kvalme skal ikke komme før rundt uke 6, og når det såppas kort tid etter EL vil man nok ikke merke slikt enda dersom det hadde klaffet. Dessuten er det jo veldig lett at man kjenner godt etter symptomene fordi man ønsker så mye at det skal klaffe, at kroppen bare "lurer" oss.

Men uansett, masse lykke til til deg :D håper det klaffer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 9 dager til forventa TR! Men ventetiden er utrolig lang. Føler meg ikke gravid og det er vel alt for tidlig uansett. Men samboeren min syns jeg har forandret meg. Jeg er jo betraktelig mye trøttere og kan sove 10-12 timer om natta iforhold til de 7 jeg pleier å trenge. Syns også brystene mine er utrolig tunge når jeg tar av bh'n og nipplene mine er konstant såre. Murring, stikking og kvalme kjenner jeg også med jevne mellomrom. Men det er jo alt for tidlig? Må jo være innbilning. :P XD noen som har opplevd noe lignende? :)

Tretthet er mer enn nok symptom i seg selv syns jeg :P Jeg ble plutselig så utrolig trett 8 dpo og det ga seg ikke. Det var enda 8 dager igjen til IKM så symptomene starter gjerne så fort egget har festet seg, og det pleier å skje alt fra 5-10 dpo eller noe. Så det KAN være graviditetsymptomer, men også menssympomter. Men tretthet for meg er ikke et typisk symptom.. det kommer bare ved graviditet :P Men det er min erfaring da.

Uansett, jeg ble gravid den måneden jeg merket trettheten kom for alvor 8 dpo og utover. Har ikke hatt det siden og ikke blitt gravid heller (er på pp3 etter at jeg mistet) så her tror jeg trettheten vil være det eneste som kan overbevise meg om at jeg er gravid før jeg får positiv test. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23, samboer er 27 vi har vært samme i 7 år, er i 3.prøveperiode med første barn. :-) er det noen av dere som kunne tenkt seg å utveksle erfaringer via epost/chat noen plass? Jeg synes det går alt for treigt å få svar på forum :) også vanskelig å følge med hva som blir svart på

Tonje :-)

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...