Gå til innhold

Hudfarget neglelakk?


Berit

Anbefalte innlegg

Synes det er aller finest med naturlige fine negler på føttene. Fins det neglelakk som er hudfarget og så naturlig som mulig? Sånn at det ser ut som jeg ikke har neglelakk på.

Etter ulik belastning og vridninger jeg har gjort i treningssko har jeg fått hver sin liten luftlomme på stortærne. Det har gjort de stedene hvite, og det går ikke vekk selv om neglen vokser ut. Det er ikke på selve neglen, men det er huden som er nedsunket og gir plass for luft. Samme sted på begge føttene på stortåen. Kjempe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OPI - dont touch my tutu... Fin og naturlig neglelakk. Neglene blir litt lysere og blanke, ser rent og delikat ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Chanel Ballerina. Kanskje et hint av lys rosa, men ikke mye. Veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare bruke helt blank neglelakk? Eller de med bare littegrann lys rosafarge i?



Anonymous poster hash: ccc8c...9bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på Nude Nail Polish. Kan jo se om du finner en farge du liker der ?

Jeg er ihvertfall fornøyd med OPI lakker.

https://www.google.no/search?q=nude+neglelakk&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=TfJlVZXpJ8SeywPSnoKACw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=629#tbm=isch&q=nude+nail+polish&spell=1



Anonymous poster hash: a19a2...da4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

OPI - dont touch my tutu... Fin og naturlig neglelakk. Neglene blir litt lysere og blanke, ser rent og delikat ut.

Enig.

Syns hudfarget neglelakk gjør at det ser ut som om man ikke har negler, siden negler ikke er hudfarget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar. Skal sjekke opp i de alle og se.

OPI - dont touch my tutu... Fin og naturlig neglelakk. Neglene blir litt lysere og blanke, ser rent og delikat ut.

Enig.

Syns hudfarget neglelakk gjør at det ser ut som om man ikke har negler, siden negler ikke er hudfarget..

Høres fin ut OPI - don't touch my tutu. Er også enig med at det må ikke se ut som en ikke har negler, for nglene er jo ikka akkurat hudfarget.

Kan du ikke bare bruke helt blank neglelakk? Eller de med bare littegrann lys rosafarge i?



Anonymous poster hash: ccc8c...9bb

Littegrann lys farge, jo. Men ikke blank, for det må ikke være gjennomsiktig, siden det er noe hvitt (fra luftlommene) jeg vil dekke.

Endret av Berit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Chanel Ballerina. Kanskje et hint av lys rosa, men ikke mye. Veldig fin!

Den var kjempe fin. Liker godt det merke. Kan godt være det blir den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essie sin "sugar daddy" er også kjempefin og ser veldig naturlig ut :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essie sin "sugar daddy" er også kjempefin og ser veldig naturlig ut :-)

Ja, den så veldig fin ut. Den tror jeg at jeg lett kan få fatt i også, da jeg vet om et parfymeri som fører Essie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den så veldig fin ut. Den tror jeg at jeg lett kan få fatt i også, da jeg vet om et parfymeri som fører Essie

Selger det også på Boots apotek :) Og Cubus tror jeg

Anonymous poster hash: 81623...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M fører også Essie.

Anonymous poster hash: a19a2...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger det også på Boots apotek :) Og Cubus tror jeg

Anonymous poster hash: 81623...a46

H&M fører også Essie.

Anonymous poster hash: a19a2...da4

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leter etter en selv, og har egentlig lyst til å prøve Nail Foundation fra Butter London. Den virker som en fin allrounder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Limeprime

Regner med du vil ha heldekkende lakk og ikke hallveis gjennomsiktig lakk? I så tilfelle er disse å anbefale; OPI Samoan Sand, Don't Pretzel My Buttons, Don't Bossa Nova Me Around, My Vampire Is Buff. Essie Sand Tropez, Brooch The Subject, Topless & Barefoot, Urban Jungle. China Glaze Don't Honk Your Thorn, Angel's Breath, Always A Lady.

Kan derimot hende at noen av disse var LE, jeg har ikke full oversikt over det, dessverre.

Edit: Kan også hende noen av disse blir litt for lyse eller for rosa for deg. Noen av dem er iallefall ganske "nude"!

Endret av Limeprime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...